folder Tahribat.com Forumları
linefolder Oyunlar
linefolder Spore - Bir Evrim Stratejisi Oyunu-



Spore - Bir Evrim Stratejisi Oyunu-

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    LizardKing
    LizardKing's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Ekim/2005
    Erkek
    çok güzel bi oyuna benziyor.. çıkış tarihi belirsiz sanırım :\

    "Din en büyük rpg.dir.." arsiv.ozgurdusuncehareketi.org - evrimagaci.org
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    2FaN
    2FaN's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Temmuz/2005
    Erkek

    http://www.tothegame.com/pc-4040-spore-for-pc.html

    sanırım bu :P

    Güzel bir strateji oyunu gibi olacak multi var mı multi :P

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Böcüklerin Efendisi
    krypt
    krypt's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Mart/2004
    Erkek
    Online play olacak diye biliyorum hemde bayağı kapsamlı, kendi gezenlerinde kendi yaratıkların falan olacak evrende vs. levelda böyle bir şeyler yazdığını hatırlıyorum.

    while (1<2)
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Omnuarliti
    Omnuarliti's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Mart/2008
    Erkek

    online yaparlarsa süper olur.kınaytı mınaytı sollar gibime geliyo..

    ama secondlife gibi işin içine para girerse hiç hoş olmaz 


    Bu müridin imzası 26/05/2008 12:45:22 PM tarihinde decameron tarafından Türkiye ABye girene kadar banlandı.Banlanis Sebebi: imzan rahatsiz etti uzun olmasi sebebiyle sildim, daha kisa birseyler bulman 20 kitalik sirr yazmaman dilegiyle
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    All hail to Tux
    sandman
    sandman's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Eylül/2005
    Erkek
    Online kısmı sen orjinal aldıysan olucak ben şimdiden ayırtmayı düşünüyorum :d

    Mühendis kahveyi projeye dönüştüren bir insan evladıdır.
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Böcüklerin Efendisi
    krypt
    krypt's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Mart/2004
    Erkek
    Şu Knight Online kadar dandik bir oyunu nasıl bu kadar sevipte oynayabiliyo millet anlamıyorum. Sırf beleş olduğundan bu kadar populer oldu. Yaw bir ara WoW'u bırakıp bakayım dedim KO'ya, iğrenç, tiksinç bir oyun. Spore online olacaksa elbet paralı olur o yüzden KO'dan fazla oynanacağını sanmam. Zaten KO oynayan ülkem gençliğinin yarısından fazlasının strateji namına oyun oynadığını sanmam.

    while (1<2)
Toplam Hit: 3272 Toplam Mesaj: 17