Spore - Bir Evrim Stratejisi Oyunu-
-
çok güzel bi oyuna benziyor.. çıkış tarihi belirsiz sanırım :\
-
http://www.tothegame.com/pc-4040-spore-for-pc.html
sanırım bu :P
Güzel bir strateji oyunu gibi olacak multi var mı multi :P
-
Online play olacak diye biliyorum hemde bayağı kapsamlı, kendi gezenlerinde kendi yaratıkların falan olacak evrende vs. levelda böyle bir şeyler yazdığını hatırlıyorum.
-
online yaparlarsa süper olur.kınaytı mınaytı sollar gibime geliyo..
ama secondlife gibi işin içine para girerse hiç hoş olmaz
-
Online kısmı sen orjinal aldıysan olucak ben şimdiden ayırtmayı düşünüyorum :d
-
Şu Knight Online kadar dandik bir oyunu nasıl bu kadar sevipte oynayabiliyo millet anlamıyorum. Sırf beleş olduğundan bu kadar populer oldu. Yaw bir ara WoW'u bırakıp bakayım dedim KO'ya, iğrenç, tiksinç bir oyun. Spore online olacaksa elbet paralı olur o yüzden KO'dan fazla oynanacağını sanmam. Zaten KO oynayan ülkem gençliğinin yarısından fazlasının strateji namına oyun oynadığını sanmam.
Toplam Hit: 3272 Toplam Mesaj: 17
