

Sql Serverdan Anlayan Mürid Beri Gelsin Hediyeli
-
Arkadaşlar elimde bizim tükkana ait bir c# yazılmış programcık var bu programcık ile biz elimizdeki datayı düzenlicez göya ama daha açamadık daha yazan arkadaşta telefona çıkmıyor yardımcı olmak isteyen varsa bir el atabilir mi? Forumda bir çok arkadaşa yardımcı oldum şimdi de biri benim şu sorunu itelese feci mutlu olurum. yardımcı olmak isteyene yollayacam programı
Hediye bir yıllık linux hosting ama öyle tırt hosting değil kendi sunucumdan paylaşımsız jetgiller etkili hosting
-
hocam bir gönder bakayım bilmiyorum nedir ne değildir ama kurcalarım işallah çözülür bu arada hediye felan gerek yok ;) işin görülsün :D
-
mYMusti bunu yazdı:
-----------------------------hocam bir gönder bakayım bilmiyorum nedir ne değildir ama kurcalarım işallah çözülür bu arada hediye felan gerek yok ;) işin görülsün :D
-----------------------------
-
mYMusti bunu yazdı:
-----------------------------hocam bir gönder bakayım bilmiyorum nedir ne değildir ama kurcalarım işallah çözülür bu arada hediye felan gerek yok ;) işin görülsün :D
----------------------------- -
benim gözler cortladı heralde :D siz musty nin mesajı neden alıntı yapıyorsunuz anlamadım arkadaşlar
-
he walla :D ne ayaksınız kardeşim siz :D:D
-
mYMusti bunu yazdı:
-----------------------------hocam bir gönder bakayım bilmiyorum nedir ne değildir ama kurcalarım işallah çözülür bu arada hediye felan gerek yok ;) işin görülsün :D
----------------------------- -
XmV bunu yazdı:
-----------------------------benim gözler cortladı heralde :D siz musty nin mesajı neden alıntı yapıyorsunuz anlamadım arkadaşlar
-----------------------------
Musty gonder yardim ederiz demis, dger akdaslarda olmazsa gonder bizde yardim ederiz demisler iste :) -
MaviGozluDev bunu yazdı:
-----------------------------
XmV bunu yazdı:
-----------------------------benim gözler cortladı heralde :D siz musty nin mesajı neden alıntı yapıyorsunuz anlamadım arkadaşlar
-----------------------------
Musty gonder yardim ederiz demis, dger akdaslarda olmazsa gonder bizde yardim ederiz demisler iste :)
-----------------------------yok yok Musty'e göndersin diyoruz biz işte :)
-
cemnet bunu yazdı:
-----------------------------MaviGozluDev bunu yazdı:
-----------------------------
XmV bunu yazdı:
-----------------------------benim gözler cortladı heralde :D siz musty nin mesajı neden alıntı yapıyorsunuz anlamadım arkadaşlar
-----------------------------
Musty gonder yardim ederiz demis, dger akdaslarda olmazsa gonder bizde yardim ederiz demisler iste :)
-----------------------------yok yok Musty'e göndersin diyoruz biz işte :)
-----------------------------len bütün olayı bana ihale ettiniz hee :) :D
-
gönder hacım. allah rızası için yaparım :D
linux hostinge de gerek yok. zaten kendi windows dedicatedim var.
hallederiz no problem.
eğer uzak masaüstü yada teamviewer filan varsa onu gönder öyle de olur.