SSL Sertifikası
-
FCN bunu yazdı:
-----------------------------Buremba bunu yazdı:
-----------------------------bence bütün sitelerin bütün sayfaları https olmalı.
-----------------------------bu performans kaybına sebep olur. browser http mi https mi kontrol edicek sonra sertifikayı veren yetkiliyi tanıyıp tanımadıgını kontrol etcek ona göre sayfayı açıcak sayfadaki veri alışverişi sırasında şifreleme olucak .... vs.. işlem süresi uzar
-----------------------------işlem süresinin biraz uzadığı doğru ancak girdiğin ağda http imap pop3 gibi bütün protokollerde izlenebilir durumdasın. ortak ağlarda zaten tamamen sakat durum, kişisel ağlarda da ağa giren herhangi birisi seni izleyebilir. facebook'da bile https kullanıyor olsan dahi external bi linke tıklarken giden içerideki url'nin http olmasından dolayı bütün session kopyalanabiliyor yani bana sorarsan http hepten gitmeli.
işin ciddiyetini kavrasak telefonumuza 3g internet alır sadece ordan gireriz. :)
