folder Tahribat.com Forumları
linefolder Oyunlar
linefolder Stark Tower Defense Flash Oyun



Stark Tower Defense Flash Oyun

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    BuzZz
    BuzZz's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Aralık/2009
    Erkek

     

    Oyun Açıklaması : Sağ üst taraftaki süper kahramanları kulelere dizerek robotların bitiş cizgisine ulaşmalarını engelleyin

    Mouse ile oynuyorsunuz. İyi eğlenceler

    Not: Oyun uzun sürüyor + penguen avına göre daha zor

    Bağımlılık yapabilirde yapmayabilirde kişiye göre değişir :)

    Oynamak için Tıkla

    Ha unutmadan Tam Ekran oynamanızı tavsiye ederim normal ekranda birazını göstermiyor oyunun


    her tırtılın göz yaşında bir kelebeğin mutluluğu saklanır..
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    rushOut
    rushOut's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Ekim/2009
    Erkek

    Ballons tower defanceen bıktıydım :D


    Biz bizimle bizdeydik Biz bizimle bize geldik Biz bizimle bizdeyken Bizi bizden mi sorarlar
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    BuzZz
    BuzZz's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Aralık/2009
    Erkek

    rushOut bunu yazdı:
    -----------------------------

    Ballons tower defanceen bıktıydım :D


    -----------------------------

    Bu güzel bence hoşuma gitti hla oynuyorum :)


    her tırtılın göz yaşında bir kelebeğin mutluluğu saklanır..
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    LordVader
    LordVader's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Ocak/2006
    Erkek

    iPhone'da Tower defense oynamaktan canim cikti bilgisayarda hic oynayamam haci :D:D


    I find your lack of faith disturbing.
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    rushOut
    rushOut's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Ekim/2009
    Erkek

    Geliştirebiliyormuyuz adamları ??


    Biz bizimle bizdeydik Biz bizimle bize geldik Biz bizimle bizdeyken Bizi bizden mi sorarlar
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    BuzZz
    BuzZz's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Aralık/2009
    Erkek

    rushOut bunu yazdı:
    -----------------------------

    Geliştirebiliyormuyuz adamları ??


    -----------------------------

    geliştirme derken kapsadıgı alanı arttırabiliyosun etki alanı yani aldıgın kahramanı yerlestırdıkten sonra üstüne bikere tıkla sonra sağ üstte upgrade yap paran yettiği yere kadar


    her tırtılın göz yaşında bir kelebeğin mutluluğu saklanır..
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    rushOut
    rushOut's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Ekim/2009
    Erkek

    Tamam tmm gördüm tam istediğim :D


    Biz bizimle bizdeydik Biz bizimle bize geldik Biz bizimle bizdeyken Bizi bizden mi sorarlar
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    pcdoktor636
    pcdoktor636's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Ocak/2010
    Erkek

    364 bin oldu sıkılmadım güzelmiş :D

  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SyspioniC
    SyspioniC's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Eylül/2007
    Erkek

    en sevdiğim oyun türlerinden biridir

    ballon tower defance

    desktop tower defance

    bunları tavsiye ederim


    "Derviş Yunus bu sözü eğri büğrü söyleme, Seni sorguya çeker bir Molla Kasım gelir."
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    rushOut
    rushOut's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Ekim/2009
    Erkek

    FAzla sürmedi bitirmek ama eğlenceli Baloon Tower defance daha güzel ama :F

     


    Biz bizimle bizdeydik Biz bizimle bize geldik Biz bizimle bizdeyken Bizi bizden mi sorarlar
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HoLyCat
    HoLyCat's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ekim/2009
    Erkek

    bıkmadim daha paso oynuyom

    not : Rene Bu oyunu Gormesin :)


    🆃🅰🅷🆁🅸🅱🅰🆃.🅲🅾🅼
Toplam Hit: 2544 Toplam Mesaj: 19