Stealer Veya Logger Önerisi ?
-
BeyinAdam bunu yazdıSchwarz bunu yazdıBeyinAdam bunu yazdı
Schwarz hacım crypter öner o zaman birşeyler öner yani yeniyim bu lanet olsaı konularda :) wardomnun verdiği trojana para vercek kadar salak değilim de parayla alıncak fud logger da yok hacım parasıyla da olmuyor güvenemiyorsun adamlara
Güzel crypter de bulamadım açıkçası binderim var ama çok şükür o var :)
zone hacım ardamax nedir allasen :D
Bir de şunu merak ediyorum bazı loggerlarda melt(erit) seçeneği var onun neye yaradığını söylermisiniz
Musait olduğum zaman fud crypter ayarlarım sana,
Melt özelliği yazma izni olan bi yere atması exenin.
Hocam sen bu işte uzmana benziyosun inş beraber birçok iş yapacağız..
:)))))
-
Schwarz bunu yazdıBeyinAdam bunu yazdıSchwarz bunu yazdıBeyinAdam bunu yazdı
Schwarz hacım crypter öner o zaman birşeyler öner yani yeniyim bu lanet olsaı konularda :) wardomnun verdiği trojana para vercek kadar salak değilim de parayla alıncak fud logger da yok hacım parasıyla da olmuyor güvenemiyorsun adamlara
Güzel crypter de bulamadım açıkçası binderim var ama çok şükür o var :)
zone hacım ardamax nedir allasen :D
Bir de şunu merak ediyorum bazı loggerlarda melt(erit) seçeneği var onun neye yaradığını söylermisiniz
Musait olduğum zaman fud crypter ayarlarım sana,
Melt özelliği yazma izni olan bi yere atması exenin.
Hocam sen bu işte uzmana benziyosun inş beraber birçok iş yapacağız..
:)))))
haha :D
-
şıwarz bana 2 ay önce crypter şifresi yollayacaktı, acelen yoksa yardımcı olur. ^^
-
SpoofU bunu yazdışıwarz bana 2 ay önce crypter şifresi yollayacaktı, acelen yoksa yardımcı olur. ^^
hocam attım diye hatırlıyorum , atmadıysam eğer ;
1.Pm yollama hakkım dolmuştur.
2.Unutmuşumdur yolladım deyip yollamamışmdır.
3.Crypter patlamıştır yollamaya gerek duymamışmdır :D
-
Schwarz bunu yazdıSpoofU bunu yazdışıwarz bana 2 ay önce crypter şifresi yollayacaktı, acelen yoksa yardımcı olur. ^^
hocam attım diye hatırlıyorum , atmadıysam eğer ;
1.Pm yollama hakkım dolmuştur.
2.Unutmuşumdur yolladım deyip yollamamışmdır.
3.Crypter patlamıştır yollamaya gerek duymamışmdır :D
Hocam ben de bir ara binder istemiştim... 1 ay oldu heralde
Juncteus tarafından 03/May/13 20:19 tarihinde düzenlenmiştir -
snuff13 bunu yazdıSchwarz bunu yazdıSpoofU bunu yazdışıwarz bana 2 ay önce crypter şifresi yollayacaktı, acelen yoksa yardımcı olur. ^^
hocam attım diye hatırlıyorum , atmadıysam eğer ;
1.Pm yollama hakkım dolmuştur.
2.Unutmuşumdur yolladım deyip yollamamışmdır.
3.Crypter patlamıştır yollamaya gerek duymamışmdır :D
Hocam ben de bir ara binder istemiştim... 1 ay oldu heralde
istediğiniz yazılımları max 1 hafta içinde istemesseniz oda max 2-3 gün içinde kullanmassanız ürün detected olur :)
Göndersemde bir işe yaramaz.
-
logger olarak ardamax keylogger kullandım çok uzun süre ama crypter buna işlemiyor exe bozuluyordu fakat nod32i ardamax serverını tanımadığından yediriyordum türkiyede 3 yıl önce çok kullanılıyordu nod32 şimdiyi bilmem
gene 2-3 yıl önce istealer diye bir stealer vardı onu kullanırdık 10 numaraydı çoğu crypter ile sorunsuzdu
tabi bu yazdıklarım önceleri şimdi işler nasıldır bilmiyorum :D
