Steam Saldırı Altında
-
Forumda konusu var mı bilmiyorum. Acilen açayım dedim.
Şu an Steam baya karışımış vaziyette. Durum fazlasıyla ciddi.
http://www.bolumsonucanavari.com/Haberler-Dikkat_Steamde_Buyuk_Bir_Guvenlik_Acigi_Basladi-82362.htm
İki defa Steam 'a girdim birinde Almanca, birinde Rusça oldu. Meğer başkalarının heasplarıymış.
G*te gelmesek bari.
-
Oha adamlar siteyi komple kapatmış.
-
-
-
neyseki kısa süre önce kartları yeniledim içim rahat.
-
Half Life 3 'ün laneti bunlar.
Valve tüm alışverişleri kapatmış. Bir şey olmaz gibi.
-
Nereye bi şey olmaz hocam atıyorum benim hesabıma sen giriş yapmışsın gibi gözüküyormuş bi ara ben denk gelmedim ama ekşi sözlükte herkes bunu konuşuyor. Steam fena sıçtı.
-
Hesabımdaki bakiye sıfırlanmış ve ismimi değişmiş gördüm şok yaşadım hesabım hacklendi sanıp bütün maillerimin şifrelerini değiştirdim şimdi herkesin bu tarz sorunlar yaşadığını görüp sevinecekken paraların sıfırlanmış olabileceğini okuyup yıkıldım aynı olay 25 aralık 2013 te de olmuştu adha bu tarihte hesabımda para bırakmam
-
mkyb bunu yazdı
Nereye bi şey olmaz hocam atıyorum benim hesabıma sen giriş yapmışsın gibi gözüküyormuş bi ara ben denk gelmedim ama ekşi sözlükte herkes bunu konuşuyor. Steam fena sıçtı.
Satın alma yapılmıyor diyorlar ama... Yine de büyük sıkıntı.
https://eksisozluk.com/entry/57234719
-
şimdi steam e giremeyınce dedım ınternetmı yok bi tahribata gireyim bunu gördüm sevinsemmi üzülsemmi bilemedım
-
Browser'dan hala ulaşılamıyor fakat Steam arayüzünden giriş yapılabiliyor.
