folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Strafor (Köpük) Kesici



Strafor (Köpük) Kesici

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    RockZs
    RockZs's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Haziran/2002
    Erkek

    az önce eski bir saz telini rezistans olarak kullandım. 9V 1A lik bir adaptörle teli ısıttım. teli de bir yay ile gergin tuttum. birkaç parça hobi amaçlı stafor kesimi yaptım. teşekkürler.

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    h2run
    h2run's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 04/Mart/2007
    Erkek

    hocam bende strafor dan bı yazı yazmayı dusunuyorum  nasıl yapabılırım ya.


    - Ben alışılmış şeyleri sevmem, bilirsin.Yaşamaksa ; dilediğim gibi yaşamalıyım, sevmekse; gönlümce sevmeliyim.Kendi elimle yazmalıyım alın yazımı,ölmekse istediğim anda ÖLMELİYİM.
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    RockZs
    RockZs's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Haziran/2002
    Erkek
    h2run bunu yazdı

    hocam bende strafor dan bı yazı yazmayı dusunuyorum  nasıl yapabılırım ya.

    konuyu okursan yaparsın bence.

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    telekom
    telekom's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Temmuz/2005
    Erkek
    Cizik.
    Modelci bir arkadas anlatmisti ama bu kadar ayrintili degildi, lazim olacak...

    vatandaşa kafam girsin!..
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kafkafkaf
    kafkafkaf's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Ağustos/2007
    Erkek

    Konuyu unutmuşum görünce irkildim :) okuldan dönmeden önce bende hallettim, ama çalışma masasına çevirmediğim için konuya eklemedim.

    Ben işin teorisine fazla girmişim gerek yokmuş, rezistans teli 5TL, power suply 10TL alıp istenilen sıcaklığa ulaşmak için telin uzunluğunuda dimmer gibi kullandığınızda gayet iş görüyor. Ama önerim "12V dimmer" ide sisteme ekleyerek rahat çalışma ortamı yaratabilirsiniz.


    http://emorcraft.blogspot.com.tr/
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    h2run
    h2run's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 04/Mart/2007
    Erkek
    kafkafkaf bunu yazdı

    Konuyu unutmuşum görünce irkildim :) okuldan dönmeden önce bende hallettim, ama çalışma masasına çevirmediğim için konuya eklemedim.

    Ben işin teorisine fazla girmişim gerek yokmuş, rezistans teli 5TL, power suply 10TL alıp istenilen sıcaklığa ulaşmak için telin uzunluğunuda dimmer gibi kullandığınızda gayet iş görüyor. Ama önerim "12V dimmer" ide sisteme ekleyerek rahat çalışma ortamı yaratabilirsiniz.

    hocam bu rezistans teli ile power suply baglantısını nasıl yapcaz ? rezistans teli aldık dıyelım onu kendımızmı yapıcaz tahtaların arasına?


    - Ben alışılmış şeyleri sevmem, bilirsin.Yaşamaksa ; dilediğim gibi yaşamalıyım, sevmekse; gönlümce sevmeliyim.Kendi elimle yazmalıyım alın yazımı,ölmekse istediğim anda ÖLMELİYİM.
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kafkafkaf
    kafkafkaf's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Ağustos/2007
    Erkek
    h2run bunu yazdı
    kafkafkaf bunu yazdı

    Konuyu unutmuşum görünce irkildim :) okuldan dönmeden önce bende hallettim, ama çalışma masasına çevirmediğim için konuya eklemedim.

    Ben işin teorisine fazla girmişim gerek yokmuş, rezistans teli 5TL, power suply 10TL alıp istenilen sıcaklığa ulaşmak için telin uzunluğunuda dimmer gibi kullandığınızda gayet iş görüyor. Ama önerim "12V dimmer" ide sisteme ekleyerek rahat çalışma ortamı yaratabilirsiniz.

    hocam bu rezistans teli ile power suply baglantısını nasıl yapcaz ? rezistans teli aldık dıyelım onu kendımızmı yapıcaz tahtaların arasına?

    http://hizliresim.com/nYA9LN

    umarım açıklayıcı olmuştur :)

    PC power s. kullanacaksan eğer: ondan çıkan 12voltluk herhangi bir ucu kullanacaksın


    http://emorcraft.blogspot.com.tr/
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Ahmet & Elif.
    leadertay
    leadertay's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Mayıs/2006
    Erkek

     

    100 TL ye bu ürünü veririm sana eğer yapamazsan İstanbul da karaköy de bu işi yapıyorum kardeş

    proxxon 27082 

    http://www.cimri.com/hobi-urunleri-hirdavat/en-ucuz-proxxon-sicak-telli-strafor-kesme-makinasi-thermocut-27082-12e-fiyatlari,482663

     

    edit: proxxon 28080 buda teli istersen bakarım komşulara elimde yok şuan fiyatı da 20 TL hocam

    leadertay tarafından 19/Tem/14 09:30 tarihinde düzenlenmiştir

    Şu kopan fırtına Türk ordusudur yâ Rabbi. Senin uğrunda ölen ordu, budur yâ Rabbi. Tâ ki yükselsin ezanlarla müeyyed nâmın, Galip et, çünkü bu son ordusudur İslâm'ın!
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    EWELANCHE
    EWELANCHE's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Mart/2007
    Erkek

    Cnc makinalarında biz titanium yada krom tel kullanıyorduk bulursun yani satılıyor metre hesabıyla. Ama XPS  için titanium daha mantıklı olur krom kırılabilir yada çok yavaş ilerlemen gerekir buda malzemeyi fazla eritir.

  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    h2run
    h2run's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 04/Mart/2007
    Erkek
    kafkafkaf bunu yazdı
    h2run bunu yazdı
    kafkafkaf bunu yazdı

    Konuyu unutmuşum görünce irkildim :) okuldan dönmeden önce bende hallettim, ama çalışma masasına çevirmediğim için konuya eklemedim.

    Ben işin teorisine fazla girmişim gerek yokmuş, rezistans teli 5TL, power suply 10TL alıp istenilen sıcaklığa ulaşmak için telin uzunluğunuda dimmer gibi kullandığınızda gayet iş görüyor. Ama önerim "12V dimmer" ide sisteme ekleyerek rahat çalışma ortamı yaratabilirsiniz.

    hocam bu rezistans teli ile power suply baglantısını nasıl yapcaz ? rezistans teli aldık dıyelım onu kendımızmı yapıcaz tahtaların arasına?

    http://hizliresim.com/nYA9LN

    umarım açıklayıcı olmuştur :)

    PC power s. kullanacaksan eğer: ondan çıkan 12voltluk herhangi bir ucu kullanacaksın

    Saolasın hocam bu sekılde anlarım ancak :)


    - Ben alışılmış şeyleri sevmem, bilirsin.Yaşamaksa ; dilediğim gibi yaşamalıyım, sevmekse; gönlümce sevmeliyim.Kendi elimle yazmalıyım alın yazımı,ölmekse istediğim anda ÖLMELİYİM.
Toplam Hit: 5620 Toplam Mesaj: 21