Strafor (Köpük) Kesici
-
az önce eski bir saz telini rezistans olarak kullandım. 9V 1A lik bir adaptörle teli ısıttım. teli de bir yay ile gergin tuttum. birkaç parça hobi amaçlı stafor kesimi yaptım. teşekkürler.
-
hocam bende strafor dan bı yazı yazmayı dusunuyorum nasıl yapabılırım ya.
-
h2run bunu yazdı
hocam bende strafor dan bı yazı yazmayı dusunuyorum nasıl yapabılırım ya.
konuyu okursan yaparsın bence.
-
Cizik.
Modelci bir arkadas anlatmisti ama bu kadar ayrintili degildi, lazim olacak... -
Konuyu unutmuşum görünce irkildim :) okuldan dönmeden önce bende hallettim, ama çalışma masasına çevirmediğim için konuya eklemedim.
Ben işin teorisine fazla girmişim gerek yokmuş, rezistans teli 5TL, power suply 10TL alıp istenilen sıcaklığa ulaşmak için telin uzunluğunuda dimmer gibi kullandığınızda gayet iş görüyor. Ama önerim "12V dimmer" ide sisteme ekleyerek rahat çalışma ortamı yaratabilirsiniz.
-
kafkafkaf bunu yazdı
Konuyu unutmuşum görünce irkildim :) okuldan dönmeden önce bende hallettim, ama çalışma masasına çevirmediğim için konuya eklemedim.
Ben işin teorisine fazla girmişim gerek yokmuş, rezistans teli 5TL, power suply 10TL alıp istenilen sıcaklığa ulaşmak için telin uzunluğunuda dimmer gibi kullandığınızda gayet iş görüyor. Ama önerim "12V dimmer" ide sisteme ekleyerek rahat çalışma ortamı yaratabilirsiniz.
hocam bu rezistans teli ile power suply baglantısını nasıl yapcaz ? rezistans teli aldık dıyelım onu kendımızmı yapıcaz tahtaların arasına?
-
h2run bunu yazdıkafkafkaf bunu yazdı
Konuyu unutmuşum görünce irkildim :) okuldan dönmeden önce bende hallettim, ama çalışma masasına çevirmediğim için konuya eklemedim.
Ben işin teorisine fazla girmişim gerek yokmuş, rezistans teli 5TL, power suply 10TL alıp istenilen sıcaklığa ulaşmak için telin uzunluğunuda dimmer gibi kullandığınızda gayet iş görüyor. Ama önerim "12V dimmer" ide sisteme ekleyerek rahat çalışma ortamı yaratabilirsiniz.
hocam bu rezistans teli ile power suply baglantısını nasıl yapcaz ? rezistans teli aldık dıyelım onu kendımızmı yapıcaz tahtaların arasına?
umarım açıklayıcı olmuştur :)
PC power s. kullanacaksan eğer: ondan çıkan 12voltluk herhangi bir ucu kullanacaksın
-
100 TL ye bu ürünü veririm sana eğer yapamazsan İstanbul da karaköy de bu işi yapıyorum kardeş
proxxon 27082
edit: proxxon 28080 buda teli istersen bakarım komşulara elimde yok şuan fiyatı da 20 TL hocam
leadertay tarafından 19/Tem/14 09:30 tarihinde düzenlenmiştir -
Cnc makinalarında biz titanium yada krom tel kullanıyorduk bulursun yani satılıyor metre hesabıyla. Ama XPS için titanium daha mantıklı olur krom kırılabilir yada çok yavaş ilerlemen gerekir buda malzemeyi fazla eritir.
-
kafkafkaf bunu yazdıh2run bunu yazdıkafkafkaf bunu yazdı
Konuyu unutmuşum görünce irkildim :) okuldan dönmeden önce bende hallettim, ama çalışma masasına çevirmediğim için konuya eklemedim.
Ben işin teorisine fazla girmişim gerek yokmuş, rezistans teli 5TL, power suply 10TL alıp istenilen sıcaklığa ulaşmak için telin uzunluğunuda dimmer gibi kullandığınızda gayet iş görüyor. Ama önerim "12V dimmer" ide sisteme ekleyerek rahat çalışma ortamı yaratabilirsiniz.
hocam bu rezistans teli ile power suply baglantısını nasıl yapcaz ? rezistans teli aldık dıyelım onu kendımızmı yapıcaz tahtaların arasına?
umarım açıklayıcı olmuştur :)
PC power s. kullanacaksan eğer: ondan çıkan 12voltluk herhangi bir ucu kullanacaksın
Saolasın hocam bu sekılde anlarım ancak :)
