Strateji Oyundan İyi Anlayanlar?
-
Andrei bunu yazdı:
-----------------------------Knights Of Honor.
-----------------------------
pek güzel bişeye benziyo , bi indirip denemekte fayda var . -
redalert2
battle for the middle earth serisi
bu arada strateji -
Stronghold ve anno serileri iyi işcileri filan yönetemiyorsun ekonomi ve askeri anno serisi biraz geniş kapsamlıdır halkın hasta filan oluyor yangın çıkıyor vs :)
-
age of mythology
-
bfme2
-
heroes of might and magic 5 sistemin kaldırırsa 6 yı tavsiye ederim. beğeneceksin bence.
-
Red Alert 2 7 brutalı yendım
Age of mythlogy nasıl yazılıosa artık ondada en son sevıyeyı yenmıstım stratejıde rakıp tanımam !
-
Star Craft ilk seri online oynıyacaktın vakti zamanında daha keyifli ve dengeli bir oyun halen bilmiyorum.
-
hocam yukarı yazdım gene yzıyorum Sid Maiers CIV IV = Civilization 4 oyna 5 i o kadar sevmedim ama 4 iidir. http://tr.wikipedia.org/wiki/Civilization_IV
burda kısa bilgisi var iloyuna ilk çağdan başlıyosun günümüze kadar geliosun tabi sağ kalırsan oyuun özellikle 2. seviyeden sonra oynamaya başladığın zaman azına sıçılabilitesi yüksek :) beter oynaman lazım bi ton ırk var kaynak var. mesala demir teknolojisini bulmadan haritada DEMİR kaynaklarını göremezsin. HORSEBACK RİDİNG var mesela onu yapmadan at üretemezsin. şimdi bu teknolojiyi buldun AT ın yok topraklarında gene AT la ilgili Unit çıkaramazsın onun için diplomasiye bakacaksın at veren varsa alıcan ayda sen teklif edicen adamdan alıcan ayda herife dalıcan alıcan :D oyun biraz kasıntıdır söliiim ama çok vakit alır yenilmeden devcam edersen en iyi ihtimal 8 9 saat oynarsın oyunu :)
gerçi sen son seviyede teke tek girerim diosun ama bi dene bakam 4 5 seviyede kim kime girio :)
-
Bosluk bunu yazdı:
-----------------------------Red Alert 2 7 brutalı yendım
Age of mythlogy nasıl yazılıosa artık ondada en son sevıyeyı yenmıstım stratejıde rakıp tanımam !
-----------------------------7 brutalı mı yendin? hahaha :D Biz komünist olup süper silahlar açıkken 7 ülkeyi yenioduk.:D
