Strateji Oyunu Arıyorum
-
Cossacks - I Art of War ı uzun yıllar oynadım..
Cossacks ın yeri gönlümde bambaşka...
Sonra Generals diyorum..
Generals ın ayarları en zor a getir, sıkıntı falan kalmıyor :)
Ama illa değişik bir şey istiyorsan..
Kağıt oyunu KING i öneririm... Bana göre OKEY oyunundan daha iyidir..
Hem zeka hem strateji içeriyor bence...
Son Not : Rıfkı ya dikkat :)
-
zumsuk bunu yazdı
http://tahribat.com/Forum-Ilginc-Bir-Oyun-Gangsters-172200/
http://tahribat.com/Forum-8-Mblik-Strateji-Ulke-Yonetme-Oyunu-131657/
Birde şu an adını hatırlamadığım, oynamasını bile çözemediğim karmaşın bir oyun vardı. Oyunu bitirmek 3 ay falan alıyor. Strateji ama ; simülasyon gibi birşeydi.
Hocam ikinci konuda link silinmiş beaaa. :/
-
mahzal bunu yazdızumsuk bunu yazdı
http://tahribat.com/Forum-Ilginc-Bir-Oyun-Gangsters-172200/
http://tahribat.com/Forum-8-Mblik-Strateji-Ulke-Yonetme-Oyunu-131657/
Birde şu an adını hatırlamadığım, oynamasını bile çözemediğim karmaşın bir oyun vardı. Oyunu bitirmek 3 ay falan alıyor. Strateji ama ; simülasyon gibi birşeydi.
Hocam ikinci konuda link silinmiş beaaa. :/
http://kat.ph/world-domination-2-t1344260.html
Hocam birisi antivirüsten geçirirse daha iyi olur.
Yorumlarda sıkıntı yok gibi duruyor da bilmem.
