Stressiz İş Kolları Nelerdir?
-
Brezilyada bilim adamı olabilirsiniz.
http://alkislarlayasiyorum.com/icerik/90942/brezilyada-bilim-adami-olmak-silikon-testi
-
SeRDaR bunu yazdı
Hocalar hem maddi olarak iyi gaeantili ve insanı yıpratmayacak stressiz meslekler ve iş kolları nelerdir sizce?
biraz beyin fırtınası yapalım.
Bu sartlarda bir meslek yok. Olsa herkes onu yapiyor olurdu zaten hocam.
Bir de konuyu daraltmak acisindan, sen hangi alanlara ilgilisin onun uzerinden gitmek lazim. Sevdigin isi yapmak en guzelidir.
-
çobanlık yapıcan alıcan köpeklerini yanına kitabını dağlarda dolaşacaksın miss
-
DawnOfDarkness bunu yazdıSeRDaR bunu yazdı
Hocalar hem maddi olarak iyi gaeantili ve insanı yıpratmayacak stressiz meslekler ve iş kolları nelerdir sizce?
biraz beyin fırtınası yapalım.
Bu sartlarda bir meslek yok. Olsa herkes onu yapiyor olurdu zaten hocam.
Bir de konuyu daraltmak acisindan, sen hangi alanlara ilgilisin onun uzerinden gitmek lazim. Sevdigin isi yapmak en guzelidir.
Genel manada sordum yokmuydu abi devlet dairelerinde deyim bile var sinirsiz stressiz salla başını al maaşını diyorlarya vardı böyle adamlar işleri rutin hesap soran yok tehlike yok iş riski yok vs
-
SeRDaR bunu yazdıDawnOfDarkness bunu yazdıSeRDaR bunu yazdı
Hocalar hem maddi olarak iyi gaeantili ve insanı yıpratmayacak stressiz meslekler ve iş kolları nelerdir sizce?
biraz beyin fırtınası yapalım.
Bu sartlarda bir meslek yok. Olsa herkes onu yapiyor olurdu zaten hocam.
Bir de konuyu daraltmak acisindan, sen hangi alanlara ilgilisin onun uzerinden gitmek lazim. Sevdigin isi yapmak en guzelidir.
Genel manada sordum yokmuydu abi devlet dairelerinde deyim bile var sinirsiz stressiz salla başını al maaşını diyorlarya vardı böyle adamlar işleri rutin hesap soran yok tehlike yok iş riski yok vs
Kamera takip odalarindaki is olabilir. Ama televizyon izler gibi bos bos ekranlara bakacaksin. Veya hareketli olsun dersen gazino tarzi yerlerin kamera odasi olabilir.
Taylanda gidip kücük dönerci acabilirsin.:D Orasi da biraz gündüz allah, gece yallah misali bir yer.
Veya istanbuldaysan, https://www.couchsurfing.org/ tarzi sitelerden istanbula gelenleri gezdirebilir, götürdügün restoranlardan adam basi komisyon alirsin. (katilimcilardan para almazsin)
Aklima gelenler bunlar.
-
Uluslararası karayolu taşımacılğı :)
strese karşı bağışıklı kazanıyosun :)
-
SeRDaR bunu yazdıDawnOfDarkness bunu yazdı
SeRDaR bunu yazdı
Hocalar hem maddi olarak iyi gaeantili ve insanı yıpratmayacak stressiz meslekler ve iş kolları nelerdir sizce?
biraz beyin fırtınası yapalım.
Bu sartlarda bir meslek yok. Olsa herkes onu yapiyor olurdu zaten hocam.
Bir de konuyu daraltmak acisindan, sen hangi alanlara ilgilisin onun uzerinden gitmek lazim. Sevdigin isi yapmak en guzelidir.
Genel manada sordum yokmuydu abi devlet dairelerinde deyim bile var sinirsiz stressiz salla başını al maaşını diyorlarya vardı böyle adamlar işleri rutin hesap soran yok tehlike yok iş riski yok vs
Devlet memuruyum. Salla başını al maaşını işi yapanlar neredeyse kalmadı ama bunu kullanıp memurluğa bok atanlar hala var. Bu tip memurlar genelde eğitim basamaklarında yükselmemiş memurlardır ve maaşları geçinmeye yetmez. Bundan daha baba stresmi var? Genelde de vasıfsız olduklarından toplantılara çağrılmaz, eşşek hızında bilgisayarlar verilir hatta verilmez, hep angarya işlerin adamı olarak görülen silik kişi olurlar.Ayrıca başka bir grup olan nooolcak imza atıyor akşama kadar denilen memurlardaki stres kimsede yoktur. O imza ile benim gibi 15 trilyon işin sorumluluğunu almaktan 5 sene önce attığın imzayla alınan kameranın çalışmaması durumunda amirlere verdiğin çoğu salakca izahatlara kadar milyon tane stres kaynağı angaryanın kefili olursun. Memurlukta stressiz iş benim bildiğim öğlen yemeğini hazırlayan aşcı olmaktır. İşini seversen tatil havasında çalışırsın. Hijyene dikkat et yeter. Kimse senden 5 yıldızlı yemek beklemez. -
İşini düzgün yapan çiftçi olmak herhalde en stressiz iştir. özellikle çiçek serası ve kendin topla bahçesi işi yapıyorsan tadından yenmez. 3 koşulu vardır. -İşini sevmek en önemli şart. -Bilimsel verileri kullanmayı bilmelisin. Genelde basit verilerdir. Aşırı yağış yada kuraklıkta ne yapacağını bilirsen ve gerekli önlemleri önceden aldıysan sıkıntı yaşamamak gibi şeylerden bahsediyorum. -Hayatı basit yaşamalısın. Sabah 5 de kalkıp akşama kadar serada uğraşma zevkine varabilmelisin. Kendi işin olduğundan acıktığında yemek molası yada hormonların tavan yaptığında ve eşinde yakınlardaysa sex molası verebilir havadaki çiçek kokularına kanıp öğlen uykusuna yatabilirsin. Daha ne olsun?
-
HolyOne bunu yazdı
Gece bekçisi olmak. al eline kitabını oku millet uyurken.
küçük bi ilçede kütüphaneci ol kim uğrarki 5000 kişilik bir ilçenin kütüphanesine sabahtan akşama kadar okursun kitabını sıkılınca böyle program web sayfası falan yaparsın
-
İşini bilen bir çiftçi olmak mantıklı
başka ?
