Strike Of Kings TBT
-
id: Hz.Hayri
pek öyle rank fln girmiyorum da oynuyorum öyle arada
-
2 kişiyiz ciddi rank girecek varsa takım vs gibi yapabiliriz
-
uzengil bunu yazdı
2 kişiyiz ciddi rank girecek varsa takım vs gibi yapabiliriz
girerim ben
-
Blackworldweb id adım. Dün başladım
