Su 2 Saniyede Buz Oluyor

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kerim
    kerim's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Mayıs/2008
    Erkek
    beyler eskiden bi gazete bi şey dağıtmıştı ben gs lisini almıştım  yuvarlak bişey   suyun içinde 15-20 dakka kaynatıyon  naylonun içinde su varmıs gibi oluyodu  istediğin zaman ortasında bi metal vardı ona basınca o biriktirdiği sıcaklığı bosaltıyodu  10-15 dakka sıcaklık veriyodu  adam suyu elleyince bi tepkime olustu ya içten patlamalı gibi o dediim seydede metale basınca aynen öyle oluyodu :Ç

    (:
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    DrKeworks
    DrKeworks's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Mart/2007
    Erkek

    DJ_Alper bunu yazdı:
    -----------------------------

    sen hiç kışın Erzurumda bulundunmu?

    bu kanımca su değil :)


    -----------------------------

    ben 19yıldır erzurumda yaşıyorum. 19tane kış gördüm. Geçmişe oranla eskisi kadar soğuk değil..Bir ara böyle bir anımız olmuştu.

    okulun kantininde oturuyorduk mevsim kış ve kışın en sert geçtiği günler. Arkadaşlar kantinden şakalaşıyordu.Biri diğerinin üstüne çayı döküp dışarı kaçtı. Üstü çay olan arkadaşta dışarı koştu onun peşine..5 saniye sonra tekrar geri qeldi..Üstündeki bütün çayı kıtır kıtır kırmıştık :D  


    Cigu bigule :(
Toplam Hit: 4505 Toplam Mesaj: 13