Su 2 Saniyede Buz Oluyor
-
beyler eskiden bi gazete bi şey dağıtmıştı ben gs lisini almıştım yuvarlak bişey suyun içinde 15-20 dakka kaynatıyon naylonun içinde su varmıs gibi oluyodu istediğin zaman ortasında bi metal vardı ona basınca o biriktirdiği sıcaklığı bosaltıyodu 10-15 dakka sıcaklık veriyodu adam suyu elleyince bi tepkime olustu ya içten patlamalı gibi o dediim seydede metale basınca aynen öyle oluyodu :Ç
-
DJ_Alper bunu yazdı:
-----------------------------sen hiç kışın Erzurumda bulundunmu?
bu kanımca su değil :)
-----------------------------ben 19yıldır erzurumda yaşıyorum. 19tane kış gördüm. Geçmişe oranla eskisi kadar soğuk değil..Bir ara böyle bir anımız olmuştu.
okulun kantininde oturuyorduk mevsim kış ve kışın en sert geçtiği günler. Arkadaşlar kantinden şakalaşıyordu.Biri diğerinin üstüne çayı döküp dışarı kaçtı. Üstü çay olan arkadaşta dışarı koştu onun peşine..5 saniye sonra tekrar geri qeldi..Üstündeki bütün çayı kıtır kıtır kırmıştık :D
Toplam Hit: 4505 Toplam Mesaj: 13
