Şu Andaki Bir Ufo Olayı

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Tnrsk
    Tnrsk's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Ağustos/2005
    Erkek
    Beyler şu anda gökyüzünde yana dönerli bişey gören varmı hemen cevap yazarsanız ii olur

    Bakıyorum çeşit çeşit ışık veriyo acaba mars veya venüz olabilirmi bilgisi olan var mı_?

    Defne hifa
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Lemuria
    Lemuria's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek
    dostum sefaköydeyim ve kırmızı renge dönen bişe görüyorum yarım saattir gözlemdeyim

    dont think twice its all right
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Quetzalcoatl
    Quetzalcoatl's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Mayıs/2006
    Erkek
    yeteeeeeeeerrrrrrr yeteeerrr a.q hatırlamak istemiyom artık :@

    bilerek mi yapıyonuz a.q yaa

    Özgürlüğü anladıkça ona daha az sahip olursun.
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Lemuria
    Lemuria's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek
    benim bahsettiğim cisim 15 dk. önce 2 bölünmüştü ve şu anda balkona çıktım yok olmuş

    dont think twice its all right
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Tnrsk
    Tnrsk's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Ağustos/2005
    Erkek
    ben izmitteyim acaba helikopter olabilirmi acaba diyorum a.q. ne alakası var hiç kıpırdamıyo böle kırmıza renk daha fazla ama değişio rengi

    Defne hifa
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    exploit25
    exploit25's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ocak/2006
    Erkek
    ben baktım hijbişi yok :).ama kaybolmuş öle dio arkadaş

    Selamet dilimizde güller hep nickimizde biz gideriz cennete hey cennete By rene
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    YaRaMaZ
    YaRaMaZ's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Temmuz/2006
    Erkek
    Kedidir o kedi

    hakkatten fotosunu çekin a.q bizde goreq :D

    the one and only yaramaz.
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Tnrsk
    Tnrsk's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Ağustos/2005
    Erkek
    şu anda benim gördüğüm şey hala aynı yerinde

    Defne hifa
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    scuderia
    scuderia's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Aralık/2005
    Erkek
    ufo gören masum şeherliler...

    l enfer c est les autres Sartre ...
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Lemuria
    Lemuria's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek
    ya arkadaşlar istanbul ve çevresinde 2 3 gündür çok sık rastlanıyo ama bence bi gök oılayı ufo olduunu sanmıorm

    dont think twice its all right
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Tnrsk
    Tnrsk's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Ağustos/2005
    Erkek
    yaw a.q. harbi bişey var ha abi bişeyin rengi nası değişir bu kadar hızlı vede farklı renkler hep bende kamera olsa çekerimde yok a.q.

    Defne hifa
Toplam Hit: 3897 Toplam Mesaj: 39