folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Su Arıtma İşi Yapan Var Mı?



Su Arıtma İşi Yapan Var Mı?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    glaurung
    glaurung's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Temmuz/2011
    Erkek

    5 tane cam damacana, 4 kişiye 10 hafta gitse, ormandan doldurursun işte 2buçuk ayda bir mis

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    birgaripaskbestesi
    birgaripaskbestesi's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 31/Aralık/2009
    Erkek
    glaurung bunu yazdı

    5 tane cam damacana, 4 kişiye 10 hafta gitse, ormandan doldurursun işte 2buçuk ayda bir mis

    hocam van'da öyle bir imkan yok malesef. en yakın pınar 35 km ötede.

    su siparişi veriyorum 3 saatte gelmiyor. sürekli kendim alıp gelmek zorunda kalıyorum


    gariplikten arta kalan zamanların yüksündürdüğü bir yalnızlık benimkisi... http://www.gezgin.web.tr
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    tolgaStain
    tolgaStain's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Kasım/2011
    Erkek

    Akrabam waterboxta ürün satıyor bişey soracaksan yardımcı olabilirim hocam

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Gastarbeiter
    ExcaliburTBT
    ExcaliburTBT's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Aralık/2005
    Erkek
    PanxeR bunu yazdı

    su arıtma cihazları çalışma dogası gereği , sudaki zararlılar yanında ihtiyacımız olan mineralleri de ayırmaktadır,  bu yüzden vasıfsız su içeceksin buda ilerki yaşlarda organlarında bozukluklara yol açacak 

    çeşme suyunu illaki içmek istiyosan ama temizliğinden şüpe ediyorsan bırak içme , git parasını ver damacana su al ,o damacanayı da 6 ayda bir farklı marka alarak dengele.

     

    buradaki arkadaşların işini bozmak istemem ama su arıtma cihazları para tuzagından başka birşey değil zaten satış başına %50 ye yakın komisyon bırakıyor. Gerisini sen anla. 

    Su arıtma cihazları ancak geri dönüşüm de yarar sağlıyor günümüzde.

     

     +589 içtiğin suda pintilik yapanları anlamıyorm abi temiz katkısız dediğimiz bir su var vücud için onuda bu ne idüğü belirsiz cihazlarla arıtarak pic ediyorlar. bizim müşterimiz satıo bunlardan sordum suyun mineral ve diğer değerlerini koruyormu . "yav orasını karıştırma şimdi" diyor. mineralden ve diğer ihtiyacımız olan maddelerden arınmış suyu içmek çok mantıksız. bi de filitreleri var belli dönemde değişmesi gereken zaten normal suyla aynı paraya çıkıyor maliyeti.

Toplam Hit: 2190 Toplam Mesaj: 15