Şu Kodlardan Anlayan? [ASP]
-
ben örnek olarak verdiydim onu.. eğer mail olayıysa bunu yapamayacaksın şöyle yapabilirsin ortak application pool kullanan siteler arası yardımlaşma yaparak ortak havuzda çağırabilirsin anca.. sayfanın çağırılması lazım mutlaka aksi halde kullanıyorsan plesk panelden yapacaksın başka çaren yok ya da php ile yapıcan.
-
abi her sorduğum benimde componet dio ortada böyle bi componet yok .nette var phpde var bu olay aspde yok :S
Toplam Hit: 1633 Toplam Mesaj: 13
