Şu Saat Hakkında
-
avatar bunu yazdı:
-----------------------------
hocam saatin şekli yeter deal linkini bulan paylaşabilir mi ^^
-----------------------------e o saat ışığı vermeince ne şekli kalacak ki? maksat bileklik almaksa o ayrı tabi :D
-
wow, hoşuma gittii..
-
alıp kullanan varmı kokolar :D
-
arkadaslar ben bizzat saat satiyorum . sitemdede goreceksiniz arti sahibinden de yada sanalpazarda 2 bin ilanim var saat ile ugrasiyorum resmen saat için acıklamayi yazdim ben . oyle goründügü gibi led değil ışık var ama güneşte gorünmüyor. yorganin iiçin gireceksiniz yada ay tutulmasi olacak ki goresiniz deal nikinedegerek yok gg de 10 liraya satiyorlar hatta satamiyorlar gitmiyor .:D
-
Kreyzi bunu yazdı:
-----------------------------
cıx yemez barışyiğit almıştı bundan ışığı o şekil çıkmıyormuş ışıklı ortamda birşey görünmüyormuş
anca gece yorgan altında saati merak edersen bakarsın diyordu
-----------------------------
:))
