Şu Soruların Cevapları Lazım [ İletişim ]
-
Noneyim bunu yazdı:
-----------------------------
Memorial bunu yazdı:
-----------------------------
şimdi hatırladım bu sorular haricinde kendi adını soruo tam olarak öğr. grv. Mehmet ergim İman diye yazıcaksın bide danışmanın adını aynı şekilde ünvanıyla birlikte sonra öğrenci işlerinden birinin adını soruyo sadece isim yazsan yeter birde kapıdaki güvenliklerden birinin adını soruo oda sadece adını yazsan yeterli sanırım o temizlik yapan hademeler flan varya onların adını soru sadece ad bunları öğren yarın hemen 100 alırsın :D
-----------------------------şaka :|
-----------------------------yok hocam bence adam mantıklı bişey yapıo ben dahil bütün sınava girenler apışıp kalmıştı o soruları görünce o kadar gelip gidiyoruz birinin adını bilmiyoruz iletişim dersinde yapılıcak mantıklı bi hareket hocada yapmış zaten :)
