Suanda Kullandıgınız Bilgisayar...
-
İntel Celeron 2.8 ghz işlemci
128 Mb N-Vidia Ge-Force Fx 5200 VGA
512 Mb DDR Ram 433 mhz
CD-ROM 1,44 Floppy
15 inch Escort Monitör
80 Gb Hd İdare ediyoruz işte fena alet değil...
-
pcgopat_s bunu yazdı:
benim canavar :)
PIII 500 512 Ram 16 Mb vga
win 2000 + Xp Professional
Daha ne olsun
bu arada 6 yıllık emektar bilgisayarım benim
6 Yıl önce 512 lik rammi vaırdı hocam? Vaybe
-
en kötüler de benimkiler a.q iyice yıllandı aletler
ben de efix ekran kartı istiyom :) -
Sende ne varki? Mx mi var yada Ati'mi?
-
hayır ya benimkiler dökük ilk sayfaya yazdım copy paste zor geldi bi da
-
Celeron 1100 Mhz
98 MB SDRam
16 MB Onboard Ekran Kartı ( 3d bilenem diel :D )
20 GB HDDacıların çocuuuu
-
XeoN 2.4 işlemci, (bide 2.2 var, ikisini birlikte bağlasam uyarmı bilmiyom a.q, zaten fanı yok) 120 gb disk, ecc 512 ram, mouse, klavye :P
-
amd K7 850 mhz
192 ram (128+64) uyumsuzlar büyük ihtimal :D
60gb hdd
15" vestel monitör
64mb asus ekran kartı ( fan sesi kafamı zikiyo)
98 se yuklü 1 kere xp yukledim 1 ay çalıştı sonra 30 kere yukledim hoş geldiniz diyo orada kalıyo(kitleniyo a.q) yarın bidaa format atcam a.q
biz bu hurdayla uğraşıyoz daha zikecem bi iş bulsam a. koycam ama bulamıyom işte............
-
real kurd ben de üzülüyordum en kötü benimkiler diye :) iyi oldu
-
uchak bunu yazdı:
pic_boy kafemi kurdun?
biraz datacenter olma yonundeyim :D
