folder Tahribat.com Forumları
linefolder Donanım & Driver
linefolder Suanda Kullandıgınız Bilgisayar...



Suanda Kullandıgınız Bilgisayar...

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mcking
    mcking's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ocak/2006
    Erkek

    İntel Celeron 2.8 ghz işlemci


    128 Mb N-Vidia Ge-Force Fx 5200 VGA


    512 Mb DDR Ram 433 mhz


    CD-ROM 1,44 Floppy


    15 inch Escort Monitör


    80 Gb Hd İdare ediyoruz işte fena alet değil...

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mcking
    mcking's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ocak/2006
    Erkek
    pcgopat_s bunu yazdı:



    benim canavar :)


    PIII 500 512 Ram 16 Mb vga


    win 2000 + Xp Professional


    Daha ne olsun


    bu arada 6 yıllık emektar bilgisayarım benim


     


    6 Yıl önce 512 lik rammi vaırdı hocam? Vaybe



  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    tbbsg.
    agrilion
    agrilion's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Ağustos/2005
    Erkek
    en kötüler de benimkiler a.q iyice yıllandı aletler
    ben de efix ekran kartı istiyom :)

    Ben Kapitalizmim ve bankacılar benim evlatlarım.
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mcking
    mcking's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ocak/2006
    Erkek
    Sende ne varki? Mx mi var yada Ati'mi?
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    tbbsg.
    agrilion
    agrilion's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Ağustos/2005
    Erkek
    hayır ya benimkiler dökük ilk sayfaya yazdım copy paste zor geldi bi da

    Ben Kapitalizmim ve bankacılar benim evlatlarım.
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kurdo
    kurdo's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Temmuz/2005
    Erkek

    Celeron 1100 Mhz
    98 MB SDRam
    16 MB Onboard Ekran Kartı ( 3d bilenem diel :D )
    20 GB HDD


    acıların çocuuuu


    kendinize ayığ olunuz
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mangopen
    mangopen's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Ocak/2006
    Erkek
    XeoN 2.4 işlemci, (bide 2.2 var, ikisini birlikte bağlasam uyarmı bilmiyom a.q, zaten fanı yok) 120 gb disk, ecc 512 ram, mouse, klavye :P

    Kin en büyük güçtür.....
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    detay
    detay's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Ekim/2005
    Erkek

    amd K7 850 mhz


    192 ram (128+64) uyumsuzlar büyük ihtimal :D


    60gb hdd


    15" vestel monitör


    64mb asus ekran kartı ( fan sesi kafamı zikiyo)


    98 se yuklü 1 kere xp yukledim 1 ay çalıştı sonra 30 kere yukledim hoş geldiniz diyo orada kalıyo(kitleniyo a.q) yarın bidaa format atcam a.q


    biz bu hurdayla uğraşıyoz daha zikecem bi iş bulsam a. koycam ama bulamıyom işte............


    maaasebeci....
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    tbbsg.
    agrilion
    agrilion's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Ağustos/2005
    Erkek
    real kurd ben de üzülüyordum en kötü benimkiler diye :) iyi oldu

    Ben Kapitalizmim ve bankacılar benim evlatlarım.
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Pic_Boy
    Pic_Boy's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Aralık/2002
    Erkek

    uchak bunu yazdı:



    pic_boy kafemi kurdun?



    biraz datacenter olma yonundeyim :D


    Akıllılar dövüşmeden önce kazanırlar, cahiller kazanmak için dövüşürler.
Toplam Hit: 9710 Toplam Mesaj: 45