Subwoofer Bilgisayara Nasıl Bağlanır?
-
Merhabalar değerli müritler
Elimde alttaki modelden ses sistemi var 2+1


fakat elime yeni geçen altta resmini verdiğim subwoofer'i logitechin subwooferiyle değiştirmek istiyorum ama 2. resimde görülen subwooferin arkasında sadece bir kablo var iki uçlu başka hiçbirşey yok. Logitechin ise arkasında bass ayarı, hoparlor girişi gibi bölümler var.

acaba ben bu subwooferi nasıl bilgisayarıma bağlarım? amfi olayını biliyorum ondan başka yolu var mı?
-
yukarı
-
arkadan başka çıkış yokmu giriş filan
-
sadece cıkıs var gırıs yok
-
eğer audio çıkışı varsa pcde speaker giriş yerini audio giriş yeri yapan küçük aparatlar var onlardan al tak
-


Hoca Böyle birşey alacaktın .. :D müziğin zevkine varırdın 2+1 ne la ..
350 w bass Osawaçeviriciler var giriş varsa Elekronikcilerde bulunur :)
-
Hoca demekki o sub başka bi anfinin subu Yani Amfiye direk bağlanıyo tahminimce 7.1 Home Theatre Dvd Oynatıcı subudur bu. bunu çalıştırmak için aynı ayarda amfi lazım. içindeni woofer ı söküp sendekine takmaya çalışma iki wooferide mahvedersin. En iyi yapacağın şey adam gibi bi amfi bul bilgisayarın 5.1 çıkışı vardsa onda bass çıkışı olur ver ayarı bass'a tak wooferı amfiye ver çoskuyu sonra anadınmı. sonra iki alet arasında tek bi fark kaldıyo o farkınanda çok iyi çokta iyi güzel oluyo anadınmı. hadi golay gelsin.
-
BosphorusPasha bunu yazdı:
-----------------------------
Hoca demekki o sub başka bi anfinin subu Yani Amfiye direk bağlanıyo tahminimce 7.1 Home Theatre Dvd Oynatıcı subudur bu. bunu çalıştırmak için aynı ayarda amfi lazım. içindeni woofer ı söküp sendekine takmaya çalışma iki wooferide mahvedersin. En iyi yapacağın şey adam gibi bi amfi bul bilgisayarın 5.1 çıkışı vardsa onda bass çıkışı olur ver ayarı bass'a tak wooferı amfiye ver çoskuyu sonra anadınmı. sonra iki alet arasında tek bi fark kaldıyo o farkınanda çok iyi çokta iyi güzel oluyo anadınmı. hadi golay gelsin.
-----------------------------anladım hocam, bu 5.1'in subwoofer'ı. bende tam küçük bassı söküp içindeki zımbırtıları büyüğe takıp çalıştırmayı deneyecektim. Amfiler ne kadar'a olur ki hocam? elimde sadece böyle bi sub var işte kolonları felan yok. 2.1'in de işte kolonları, küçük subun arkasına normal pc girişi gibi bir girişle bağlanıyor yani oraya da ek olarak bağlayamıyorum. Sanırım amfi alacağız.
-
güncel...
-
amfi dışında bağlama şansımız yok mu?
-
Amfi zaten sub woferin içindedir kutunun arkasında L-R çıkışlarına sl sağ hoparlörleri bağlayacaksın... Ses karının özelliklerinden / anakart kıllanma kılavuzundan hangi jakın hangi renk jakı nereye bağlayacağın azar ona göre bağlarsın...
