folder Tahribat.com Forumları
linefolder Donanım & Driver
linefolder Subwoofer Bilgisayara Nasıl Bağlanır?



Subwoofer Bilgisayara Nasıl Bağlanır?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    AlbayHardal
    AlbayHardal's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Mart/2008
    Erkek

    Merhabalar değerli müritler

    Elimde alttaki modelden ses sistemi var 2+1

    fakat elime yeni geçen altta resmini verdiğim subwoofer'i logitechin subwooferiyle değiştirmek istiyorum ama 2. resimde görülen subwooferin arkasında sadece bir kablo var iki uçlu başka hiçbirşey yok. Logitechin ise arkasında bass ayarı, hoparlor girişi gibi bölümler var.

    acaba ben bu subwooferi nasıl bilgisayarıma bağlarım? amfi olayını biliyorum ondan başka yolu var mı?


    They are as numerous as ants in the earth, as fish in the water, as birds in the air. They are timid, brave, ignorant, dominating and they are children.
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    AlbayHardal
    AlbayHardal's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Mart/2008
    Erkek

    yukarı


    They are as numerous as ants in the earth, as fish in the water, as birds in the air. They are timid, brave, ignorant, dominating and they are children.
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    archair23
    archair23's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Ekim/2008
    Erkek

    arkadan başka çıkış yokmu giriş filan


    Acer 4820TG i5 Ati 5650 & İphone 4 & iphone 6 & Turkcell Platinum & Ipad Mini Retina & Playstation 4 & GTA V & Logitech Z506 & Cookoo & Samsung Evo 250gb
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    AlbayHardal
    AlbayHardal's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Mart/2008
    Erkek

    sadece cıkıs  var gırıs yok


    They are as numerous as ants in the earth, as fish in the water, as birds in the air. They are timid, brave, ignorant, dominating and they are children.
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    DaSpOnGe
    DaSpOnGe's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Nisan/2008
    Erkek

    eğer audio çıkışı varsa pcde speaker giriş yerini audio giriş yeri yapan küçük aparatlar var onlardan al tak


    You think you've travelled far and never seen the stars :)))
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Amd-x
    Amd-x's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Eylül/2009
    Erkek

     

     

     

     

     

    Hoca Böyle birşey alacaktın .. :D müziğin zevkine varırdın 2+1 ne la ..
    350 w bass Osawa

    çeviriciler var giriş varsa Elekronikcilerde bulunur :)

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    BosphorusPasha
    BosphorusPasha's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Eylül/2007
    Erkek

    Hoca demekki o sub başka bi anfinin subu Yani Amfiye direk bağlanıyo tahminimce 7.1 Home Theatre Dvd Oynatıcı subudur bu. bunu çalıştırmak için aynı ayarda amfi lazım. içindeni woofer ı söküp sendekine takmaya çalışma iki wooferide mahvedersin. En iyi yapacağın şey adam gibi bi amfi bul bilgisayarın 5.1 çıkışı vardsa onda bass çıkışı olur ver ayarı bass'a tak wooferı amfiye ver çoskuyu sonra anadınmı. sonra iki alet arasında tek bi fark kaldıyo o farkınanda çok iyi çokta iyi güzel oluyo anadınmı. hadi golay gelsin.

  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    AlbayHardal
    AlbayHardal's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Mart/2008
    Erkek

    BosphorusPasha bunu yazdı:
    -----------------------------

    Hoca demekki o sub başka bi anfinin subu Yani Amfiye direk bağlanıyo tahminimce 7.1 Home Theatre Dvd Oynatıcı subudur bu. bunu çalıştırmak için aynı ayarda amfi lazım. içindeni woofer ı söküp sendekine takmaya çalışma iki wooferide mahvedersin. En iyi yapacağın şey adam gibi bi amfi bul bilgisayarın 5.1 çıkışı vardsa onda bass çıkışı olur ver ayarı bass'a tak wooferı amfiye ver çoskuyu sonra anadınmı. sonra iki alet arasında tek bi fark kaldıyo o farkınanda çok iyi çokta iyi güzel oluyo anadınmı. hadi golay gelsin.


    -----------------------------

    anladım hocam, bu 5.1'in subwoofer'ı. bende tam küçük bassı söküp içindeki zımbırtıları büyüğe takıp çalıştırmayı deneyecektim. Amfiler ne kadar'a olur ki hocam? elimde sadece böyle bi sub var işte kolonları felan yok. 2.1'in de işte kolonları, küçük subun arkasına normal pc girişi gibi bir girişle bağlanıyor yani oraya da ek olarak bağlayamıyorum. Sanırım amfi alacağız.


    They are as numerous as ants in the earth, as fish in the water, as birds in the air. They are timid, brave, ignorant, dominating and they are children.
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    AlbayHardal
    AlbayHardal's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Mart/2008
    Erkek

    güncel...


    They are as numerous as ants in the earth, as fish in the water, as birds in the air. They are timid, brave, ignorant, dominating and they are children.
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    AlbayHardal
    AlbayHardal's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Mart/2008
    Erkek

    amfi dışında bağlama şansımız yok mu?


    They are as numerous as ants in the earth, as fish in the water, as birds in the air. They are timid, brave, ignorant, dominating and they are children.
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ltcelik
    ltcelik's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Mayıs/2007
    Erkek
    Amfi zaten sub woferin içindedir kutunun arkasında L-R çıkışlarına sl sağ hoparlörleri bağlayacaksın... Ses karının özelliklerinden / anakart kıllanma kılavuzundan hangi jakın hangi renk jakı nereye bağlayacağın azar ona göre bağlarsın...

    Din Kitaplarını Okuyup Anlayana Ateist, Okuyup Anlamayanlara "dindar" denir... Nikola TESLA.. ben mi? Ne okurum ne anlarım... Kendi kendime de uyuz oluyorum ama olamıyorum.. "Ama efsaneyi çıkarıp atarsan ve yaptıkları eylemlere bakarsan... ..Jedi'ların mirası başarısızlıktır. İkiyüzlülüktür, kibirdir."
Toplam Hit: 12096 Toplam Mesaj: 12