Superonline 20 Mb Sorunu
-
son durum:)
4 gundur superonline musterı temsilcileri ve teknik servis e amansız bır mucadele verıyorum
herkez agız bırlıgı etmısçesine wlan dan en fazla 12mbps alacağımız bunun ustunun ımkanı olmadıgını soledıler
sonuç şikayet vara sıkayet ettım hemen telefon etııler modem guncellıcez dedıler aksam yaptıgımız tel konusmasından sonra
teknık servıs gonderdıler onlarda en fazla 12 mbps olacagını soledı ufak tartısmalar sonunda pırellı olan dandık modemımı tılgın modemle değiştittirdim
sonuç: download hızım 2600 mb/sec mutluyum huzurluyum...
-
Paran mı var, derdin var...
-
MaviGozluDev bunu yazdı:
-----------------------------
PathfindeR00 bunu yazdı:
-----------------------------
MaviGozluDev bunu yazdı:
-----------------------------
adabınızla oturuon oturduğunuz yerde yüksek kalite 1mbit ttnet ile saatte 25 kb la coşuyorum burda :)
-----------------------------torrentede 25 kb vermiyodur heralde ? bende de 1 mbit torrenti 102 102 çekiyorum :D
-----------------------------genel hızım 90-105 arasıda,
saolsun ttnet bu bölgeyi pek sitlemedğinden heralde,
habre netin gitmesini geçtim bazen 25 e sabitleniyorum :d
-----------------------------10mbit superonline önceden 1,1mb çıkıyodu artık 1,8mb görüyo:D:D
-
habitrail bunu yazdı:
-----------------------------
MaviGozluDev bunu yazdı:
-----------------------------
PathfindeR00 bunu yazdı:
-----------------------------
MaviGozluDev bunu yazdı:
-----------------------------
adabınızla oturuon oturduğunuz yerde yüksek kalite 1mbit ttnet ile saatte 25 kb la coşuyorum burda :)
-----------------------------torrentede 25 kb vermiyodur heralde ? bende de 1 mbit torrenti 102 102 çekiyorum :D
-----------------------------genel hızım 90-105 arasıda,
saolsun ttnet bu bölgeyi pek sitlemedğinden heralde,
habre netin gitmesini geçtim bazen 25 e sabitleniyorum :d
-----------------------------10mbit superonline önceden 1,1mb çıkıyodu artık 1,8mb görüyo:D:D
-----------------------------evini basarım.! adabınla otur yerinde :)
ayrıca televizyonun elimde rehin.!
