Superonline Bilmecesi
-
Az önce aradım. Bu adil kullanım kotasını aşanların hızının 1 yerine 3 mbit olması gibi bir bilginin olmadığını söyledi. Ne saçmalıyor bunlar? Hızı 3mbit olan var mı?
-
var hocu benim ki ayın 7'sinde kota doldu sonra 90 ile filan çekmeye başladı dizi izlenemez oldu vs.
bi ara baktım diziler donmadan gidiyor felan sonra konuyu gördüm idm ile test ettim 400e kadar çıkıyor hızım
-
aynen ben de dün sordum. şuanda tam kesinleşmediğini belirttiler. :|
-
Kreyzi bunu yazdı:
-----------------------------var hocu benim ki ayın 7'sinde kota doldu sonra 90 ile filan çekmeye başladı dizi izlenemez oldu vs.
bi ara baktım diziler donmadan gidiyor felan sonra konuyu gördüm idm ile test ettim 400e kadar çıkıyor hızım
-----------------------------Super onlayn mı
-
türk telekom sitesinde duyurmus 3 mb olacagına dair superonline da bir bigli yok sanırım sonuca ulasan olursa superonline da buraya yazabilirse çok iyi olur
-
hala 1
-
ttnet kullanıyorum şu an 3
-
konpi bunu yazdı:
-----------------------------Kreyzi bunu yazdı:
-----------------------------var hocu benim ki ayın 7'sinde kota doldu sonra 90 ile filan çekmeye başladı dizi izlenemez oldu vs.
bi ara baktım diziler donmadan gidiyor felan sonra konuyu gördüm idm ile test ettim 400e kadar çıkıyor hızım
-----------------------------Super onlayn mı
-----------------------------TTNET
-
TTNET 3 yaptı
-
Herkesin farklı nedense genelleme olarak aynı anda değiştirmiyorlar kimi 3 ile çeker kimi 1 saçma bir durum ondan sonra milletin isyan etmesi çok normal
-
superonline sistemin kaldıramayacağı ağırlığı bindirdi, 10megabiti ay sonuna doğru görmek imkansız 5e bile düştüğü oluyor
