Network - İnternet
Superonline Fatura Ödenmesine Rağmen Ne Açılmadı 6 Saattir Öneri!!
Superonline Fatura Ödenmesine Rağmen Ne Açılmadı 6 Saattir Öneri!!
-
Bir aptallık yapıp, Superonline'a geçtik. Faturaları nasıl olduysa atlamışız ödememişiz. Adamlar mesaj da atmışlar onuda görmemişiz. Bugün interneti kestiler. Tamam 2 faturadır, uyarıdır yaptılar, kestiler. İnternet kesilince bende öyle fark ettim fatura olduğunu hemen ödedim. Akşam 5-5.30 gibi ama o vakit bu vakittir hala internet bağlanmadı. 6 gibi mesaj geldi 2 saate açılacak diye, nasıl iş bilmem telekoma küfrederiz onlar bile 5 -10 dakikada açıyor bu tarz durumlarda. Neyse 2 saat doldu, net gelmedi aradım 1.30 saatte bağlandım müşteri temsilcisine bana prosedür var 18 saat sürer dedi. Tabii her temsilciyle olduğu gibi bir ton tatava ama sonuç yok. Hattı iptal et diyorsun edemiyorum diyor, şikayet aç diyorsun ben buradan açamıyorum siz netten açacaksınız diyor. İnternetimi vermediniz ki oradan şiakyet oluşturayım diyorum. yanıt yok. Az önce dellendim yine aradım, bu defa telefonu kapattığımda prosedür gereği 24 saat beklemem gerektiğini söylediler. Her arayışta süre artıyor katlanarak!
Hattı ne iptal edebiliyorum nede hizmet alabiliyorum. Öneriniz, şuarayı ara oradan işinizi hallederler dediğiniz (daha önce deneyim ettiğiniz) bir yönlendirmeniz var mıdır diye birde size sorayım dedim. Zaten şu an beklemekten başka bir halt yiyemiyorum. Bu konuyu da https üzerinden açtım. Sayfa döne döne döne :)
Edit: Daha öncede superonline kullandım hiç böyle birşey görmedim. TTnett'te zaten hiç yoktu böyle şeyler.
cohndoe tarafından 16/Eki/18 00:46 tarihinde düzenlenmiştir -
Bende faturayı yatırmayı unutmustum(2 ay ) senin gibi.İnternet kesilmesi yerine 128kb'a düşürdüler farkettiğimde yatırdım modem resetledikten sonra düzeldi.Senin olay biraz acayip olmuş hocam.
-
Sakin ol şampiyon, sosyal medya sensiz 18/24 saat idare edebilir.
-
torpedo_XL bunu yazdı
Sakin ol şampiyon, sosyal medya sensiz 18/24 saat idare edebilir.
Keşke dediğin gibi sosyal medya olsa olayım. Teslim etmem gereken bir ton iş var.Daha öncede telekom 5 gün bakım yapılacak dediği için superonline a geçiş yaptım. Buradaki pek çok kişi için olduğu gibi internet işlerim açısından en temel ihtiyaç. Tolero edebileceğim bir durum olsa yemişim internet dünyasını ya. Bilişim forumu ya durumda ehemmiyetli ya belki bir kulbunu bilen, yolunu bilen deneyimliler vardır diye açtım. İlave olarak 2000 lerin başında bile telekomda böyle bir andavallık olmamıştır. Yıl kaç adamların verebildikleri hizmete bak.
Not: Durumumu anladığını düşünerek, yorumunu tam anlayamadım. tatlı tatlı sakinleştirme-geçiştirme mi alay mı kavrayamadım.Gerçi yanıtımı samimiyetle yazdım ama durum bu işte bu hususta.
-
cohndoe bunu yazdıtorpedo_XL bunu yazdı
Sakin ol şampiyon, sosyal medya sensiz 18/24 saat idare edebilir.
Keşke dediğin gibi sosyal medya olsa olayım. Teslim etmem gereken bir ton iş var.Daha öncede telekom 5 gün bakım yapılacak dediği için superonline a geçiş yaptım. Buradaki pek çok kişi için olduğu gibi internet işlerim açısından en temel ihtiyaç. Tolero edebileceğim bir durum olsa yemişim internet dünyasını ya. Bilişim forumu ya durumda ehemmiyetli ya belki bir kulbunu bilen, yolunu bilen deneyimliler vardır diye açtım. İlave olarak 2000 lerin başında bile telekomda böyle bir andavallık olmamıştır. Yıl kaç adamların verebildikleri hizmete bak.
Not: Durumumu anladığını düşünerek, yorumunu tam anlayamadım. tatlı tatlı sakinleştirme-geçiştirme mi alay mı kavrayamadım.Gerçi yanıtımı samimiyetle yazdım ama durum bu işte bu hususta.
Unlemle başlık açmak biraz yaş küçük havası yaratıyor sanırım ondan o cevap. Soruna cevapsa müşteri hizmetlerini ara hacı biz ne yapabiliriz?
-
Turkcell müşteri hizmetleriyle alakalı ufak bir taktik vereyim. Müşteri hizmetlerini arayınca robota memnun değilim derseniz direk en yetkili birime bağlıyor.
Ek olarak GSM hattında Turkcell ise biraz tantana yap hemen hattına 4 GB mobil internet yüklüyorlar.
mkyb tarafından 16/Eki/18 03:08 tarihinde düzenlenmiştir -
SUPERBICO bunu yazdıcohndoe bunu yazdıtorpedo_XL bunu yazdı
Sakin ol şampiyon, sosyal medya sensiz 18/24 saat idare edebilir.
Keşke dediğin gibi sosyal medya olsa olayım. Teslim etmem gereken bir ton iş var.Daha öncede telekom 5 gün bakım yapılacak dediği için superonline a geçiş yaptım. Buradaki pek çok kişi için olduğu gibi internet işlerim açısından en temel ihtiyaç. Tolero edebileceğim bir durum olsa yemişim internet dünyasını ya. Bilişim forumu ya durumda ehemmiyetli ya belki bir kulbunu bilen, yolunu bilen deneyimliler vardır diye açtım. İlave olarak 2000 lerin başında bile telekomda böyle bir andavallık olmamıştır. Yıl kaç adamların verebildikleri hizmete bak.
Not: Durumumu anladığını düşünerek, yorumunu tam anlayamadım. tatlı tatlı sakinleştirme-geçiştirme mi alay mı kavrayamadım.Gerçi yanıtımı samimiyetle yazdım ama durum bu işte bu hususta.
Unlemle başlık açmak biraz yaş küçük havası yaratıyor sanırım ondan o cevap. Soruna cevapsa müşteri hizmetlerini ara hacı biz ne yapabiliriz?
Doğrudur olabilir, belirttiğim gibi yoruma samimiyetle yaklaştım zaten. İkinci olarak küçük de olsa bir tüyo aldım (mykb sağolsun). Buna benzer bir tavsiye arıyordum aslında. Ruh hali insanın ister istemez geriliyor bu temsilciler arasında dönüp, dönüp durdukça çıkış noktası arıyor insan.
Mkyb hocam sağolasın, bu tüyo pek çok noktada çok çok işime yarayacak. mobil konusunda ayrıca sıkıntıdayım. Tuzla'dayım. çevrede baz istasyonu sorunu var. Telefonla temsilciyle bile görüşmekte zorlanıyorum mobil için. Çekmiyor ne samsung, ne iphone ne de çin malı cihazlar. arada kafasına göre çekerse. onlarda farkında sorunun, kiralayabileceğimiz bildiğiniz santral, baz falan var mı diye bana soruyorlar. :) :) o yüzden vodafone a geçtim o daha iyi durumda şuan. karşımda cami var onun hemen ardında baz istasyonu ama çekmiyor :) yan tarafta tuzla piyade var onla mı alakalı nedir :)
-
Ilgili yonetmelige bak orada sure vardir
-
hangisi takıyor ki süreyi..
-
cohndoe bunu yazdı
Doğrudur olabilir, belirttiğim gibi yoruma samimiyetle yaklaştım zaten. İkinci olarak küçük de olsa bir tüyo aldım (mykb sağolsun). Buna benzer bir tavsiye arıyordum aslında. Ruh hali insanın ister istemez geriliyor bu temsilciler arasında dönüp, dönüp durdukça çıkış noktası arıyor insan.
Mkyb hocam sağolasın, bu tüyo pek çok noktada çok çok işime yarayacak. mobil konusunda ayrıca sıkıntıdayım. Tuzla'dayım. çevrede baz istasyonu sorunu var. Telefonla temsilciyle bile görüşmekte zorlanıyorum mobil için. Çekmiyor ne samsung, ne iphone ne de çin malı cihazlar. arada kafasına göre çekerse. onlarda farkında sorunun, kiralayabileceğimiz bildiğiniz santral, baz falan var mı diye bana soruyorlar. :) :) o yüzden vodafone a geçtim o daha iyi durumda şuan. karşımda cami var onun hemen ardında baz istasyonu ama çekmiyor :) yan tarafta tuzla piyade var onla mı alakalı nedir :)
Onun aynısını banada söylemişlerdi dedim ben emlakçı mıyım size baz istasyonu kuracak arsa, bina bulayım dedim mavi ekran verdiler telefonda. Turkcell'in yönetimi değişti. Şuanki yönetim minimum yatırım maksimum kar modunda. Tüm tarifelere ve paketlere zam yaptılar. Ancak çok müşteri kaçıracaklar farkında değiller.
-
Superonline ayrıca faturayı mail adresine gönderiyor.
Tam 2 aydır benim internetimin faturası nerededir, acaba kaç para borcum vardır diye düşünmediysen sen suçlusun.
Bir dahakine faturanı yatırmayı unutmazsın.