folder Tahribat.com Forumları
linefolder Network - İnternet
linefolder Superonline Kota Poblemi



Superonline Kota Poblemi

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    amele_2
    amele_2's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Eylül/2005
    Erkek

    baracuda81 bunu yazdı:
    -----------------------------

    Otelde partapoint diye bir sistem kullanıyorduk. Bağlanacak kişilere bir hesap oluşturuluyor ve bunlara istediğin gibi limit koyabiliyorsun


    -----------------------------

    bu sistemin genel bi adı var mı?

    parta nın sitesinden ürün ile ilgili bilgiye erişemiyorum.


    Ardından yüz köpek havlamayan kurt, kurt sayılmaz..
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    FOXXLY
    FOXXLY's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Haziran/2006
    Erkek

    wifi şifresini 1 kereliğine değiştir

    sonra şifreyi verdiğin kişileri logla :F

    kime verdikten sonra dl uçmuşsa ona bi daha şifreyi verme :D

     

     


    kelimeler albayım bazı anlamlara gelmiyor.
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    amele_2
    amele_2's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Eylül/2005
    Erkek

    öyle olmuyo hacı. adam şifreyi ufak kağıtlara yazıp reception a veriyo. isteyen müşterilere veriliyor.. anında dağılıyor yani şifreler. şu partapoint dalgasını araştırıyorum adını bilsem bi 


    Ardından yüz köpek havlamayan kurt, kurt sayılmaz..
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    tasslehoff
    tasslehoff's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Mayıs/2011
    Erkek

    hoca o kadar daşaklıysa ek kota pakedi alsın ya da pakedi yükseltsin

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    amele_2
    amele_2's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Eylül/2005
    Erkek

    şimdi bi otelin bilgi işlem yöneticisi arkadaşımla görüştükten sonra netsafe adlı bi türk ürününden bahsetti.

    şimdi sorumuzu şöyle değiştirken donanımız hakkında bilgi de versek

    bahsedilen işletmede bi server yok. ana makina diye bi bilgisayar ayrılmış. paylaşım verilmiş. otel otomasyon yazılımı bu makina üzerinden lobideki 2 bilgisayar tarafından kullanılıyor.

    bide modemimiz var 4 port + wifi routerlı

    başka bi numaramız yok.

    ben bu anamakinayı server a çevirsem, çaksam  bi ethernet daha, modemi buna versem. çıkışı switch e versem. ap lerimi de switch üstenden sürsem. smotthwall gibi bi linux işletim sistemi mi kurmam mantıklı olur. yoksa win server mı?

    linux server üzerinden bu netsafe in işini apan bi yazılım var mı?

    yani kullanıcıya özel kullanıcı adı ve şifre vererek internete eriştirip sınırlandırma üretmem mümkün mü?


    Ardından yüz köpek havlamayan kurt, kurt sayılmaz..
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    noname
    noname's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Ağustos/2005
    Erkek

    glaurung bunu yazdı:
    -----------------------------

    eski bir üye bulun, sözleşmesini kota olmadan imzalayan sistemi onun üzerine kurun ben 1 terabyte download yaptığımı bilirim hızım %10 düşmedi ya bırak %10u %3 falan bile olmuyor dalgalanma öyle bi sistem yani( başakşehirde oturuyorum )

    Ayrıca adilkullanım vıdıvıdısız profiller de var biraz tuzlu ama, alabiliyorsun, hani en son çareler bunlar.


    -----------------------------

     

    eski üye olayını anlayamadım, biraz açabilir misin?


    ...said addicted.
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    fivestar
    fivestar's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Haziran/2007
    Erkek

    http://www.antamedia.com/ kanka bunu bi dene bak hotspot shield olarak geçiyor 


    Ağırdır sevmelerim her yürek taşıyamaz, büyüktür umutlarım her omuz kaldıramaz
Toplam Hit: 4997 Toplam Mesaj: 18