Supersport 600Cc Ve 1000Cc Motora Gecis Nasil Olmali ?
-
Rabinski bunu yazdı
Sen direk 600CC ile başlamak istersen buna da saygı duyar ve cenazene çelenk gönderirim.
-
Yamaha R6 (satıldı) ve Suzuki GSX-R 600 kullanıcısı olarak direkt 600'lüğe geçiş yapacaksan direksiyon amortisörü olan motorlara bak hocam.. Ben direkt 600'lük motora geçişini tavsiye etmiyorum alıştıra alıştıra 250 veya 300 cc'lik motoru bir süre daha kullan tecrübe edindikten sonra 600'lüğe geçiş yapabilirsin.. Moralini bozmak gibi olmasın ama direksiyon amortisörü olmayanlarda 160-170 hızda giderken ön teker boş bir hava yakalarsa direksiyon-benzin deposu tokatlamaya başlar bundan da kaza yapmaktan başka şansın yok.. videoları izleyelim.
https://www.youtube.com/watch?v=I2oz3M3vNeg
Aşağıdaki ise farklı video..
https://www.facebook.com/MotosikletTelevizyonu/videos/10152017134786403/
essan tarafından 08/Eki/15 02:35 tarihinde düzenlenmiştir -
125 den 600 e atlanmaz,
benelli tnt 250 adıyla geçen ilk getirilen motorlara bak 300 cc dir bu motor 250 cc olarak yurda sokulmuştur dikkatini çekerim ilk seri diyorum sonrakiler değil belirterek ara 10.000 civarına bulursun bu cihaz 2 silindir su soğutma italyan yapılı bir cihazdır ve toktur tok derken; gazı açınca uçmaz ama yüksek devirlerde 140 170 arası stabile oturtabilirsin. ön amortisörün oturaklılığı ve ayarlanır arka süspansiyon (tek süspansiyon) oldukça iyi. bununla 1 seneni geçirirsin, virajlarda adam gibi yatmayı kalkmayı öğrenirsin, yağmurda çamurda mesafe kontrolünü öğrenirsin, otobanda eh işte idare eder seviyede kah yavaş kah hızlı gidersin. sonra bakarsın 500 cc lere 600 cc lere.
öyle hemen hoop diye yüksek cc ye geçersen motor tekere geldiğinde başın belaya girer. otobanda düştünmü bilmem, ben otobanda çok düştüm, yüksek cc makinelerde gaz tepkimesi çok acayiptir. çok heyecanla aniden cc yükseltip kaburgalarını kıran, kolları bacakları platin çok arkadaş gördüm. benim de çenem ve burnumda titanyum parçalar var ben şanslı olanlardanım, arkadaşım benim kadar şanslı değildi çocuğun üstünden sol şeritten gelen araç geçti tulumun içinden bağırsaklarını topladılar :(
-
Kara_Mc bunu yazdıenesshn18 bunu yazdı
hocam uzun zamandır bende yzf125 e bakıyorum çok güzel motorlar lakin öyle bir video izledimki kolay kolay etkilenmeyen birisi bile olsam o videodan çok etkilendim.Adamın kolu omzundan tamamen kopmuş kanlar fışkırıyor ama hala hayatta ve yardım bekliyor feci birşey ya.Özellikle benim memleketimde motor kullanmak gerçekten cesareet ister.Motorcuların üzerlerine sürüyorlar sinek gibi:D
Ayrıyeten bi tavsiyem olmıcak hocam ama ben 1.83 boyunda 76 kilo birisiyim sizce yzf125 bana oyuncak gibi gelir mi üstüne binince
1,78 im motora ahtapot gibi yapıştım.. manevra kabiliyetin çok kısıtlı oluyo.. 1.50 max 1.70 adama göre o motor..
https://www.youtube.com/watch?v=HseA7I43Z18 bi göz at...
@dhmm
evet linkte attığın motordan bahsediyorum.. 250 sl tek silindir.. ybr den çok çok büyük farkı yok.. çift silindir bi makina da ciddi deneyim kazanman gerek..
arkadaşın dediği gibi gis-honda eğitimlerine veya benzerlerine katılman tecrubene tecrube katar..
600 cc ozellikle racing motorları hiç mi hiç hafife almayın.. ne olduğunu anlamadan duvarda,bi aracın altında bulursun kendini...
250 ninja da çok seri ve atak bi makina.. onda bile ilk başlarda diken üstünde sür.. deli cesaretin olmasın hiçbir zaman..
Hocam kawasaki ninja 250cc tek silindir mi ?
-
essan bunu yazdı
Yamaha R6 (satıldı) ve Suzuki GSX-R 600 kullanıcısı olarak direkt 600'lüğe geçiş yapacaksan direksiyon amortisörü olan motorlara bak hocam.. Ben direkt 600'lük motora geçişini tavsiye etmiyorum alıştıra alıştıra 250 veya 300 cc'lik motoru bir süre daha kullan tecrübe edindikten sonra 600'lüğe geçiş yapabilirsin.. Moralini bozmak gibi olmasın ama direksiyon amortisörü olmayanlarda 160-170 hızda giderken ön teker boş bir hava yakalarsa direksiyon-benzin deposu tokatlamaya başlar bundan da kaza yapmaktan başka şansın yok.. videoları izleyelim.
https://www.youtube.com/watch?v=I2oz3M3vNeg
Aşağıdaki ise farklı video..
https://www.facebook.com/MotosikletTelevizyonu/videos/10152017134786403/
hocam o benim gosterdigimde direksiyon amortisoru yok mu ?
-
RETRET bunu yazdı
125 den 600 e atlanmaz,
benelli tnt 250 adıyla geçen ilk getirilen motorlara bak 300 cc dir bu motor 250 cc olarak yurda sokulmuştur dikkatini çekerim ilk seri diyorum sonrakiler değil belirterek ara 10.000 civarına bulursun bu cihaz 2 silindir su soğutma italyan yapılı bir cihazdır ve toktur tok derken; gazı açınca uçmaz ama yüksek devirlerde 140 170 arası stabile oturtabilirsin. ön amortisörün oturaklılığı ve ayarlanır arka süspansiyon (tek süspansiyon) oldukça iyi. bununla 1 seneni geçirirsin, virajlarda adam gibi yatmayı kalkmayı öğrenirsin, yağmurda çamurda mesafe kontrolünü öğrenirsin, otobanda eh işte idare eder seviyede kah yavaş kah hızlı gidersin. sonra bakarsın 500 cc lere 600 cc lere.
öyle hemen hoop diye yüksek cc ye geçersen motor tekere geldiğinde başın belaya girer. otobanda düştünmü bilmem, ben otobanda çok düştüm, yüksek cc makinelerde gaz tepkimesi çok acayiptir. çok heyecanla aniden cc yükseltip kaburgalarını kıran, kolları bacakları platin çok arkadaş gördüm. benim de çenem ve burnumda titanyum parçalar var ben şanslı olanlardanım, arkadaşım benim kadar şanslı değildi çocuğun üstünden sol şeritten gelen araç geçti tulumun içinden bağırsaklarını topladılar :(
E RETRET ben niye soruyorum buraya ?
Bir aptallilik yapip almiyim diye. Bindigim motor 15 bhp idi alacagim kac olacak iste. Soruyorum.
-
diğer yorumları okumadım, kendi düşüncelerimi yazayım.
eğer kendine güveniyorsan 1000 lik bile alabilirsin, fakat 125lik kullanıp da 600 lüğe geçmek için tereddüt ediyorsan zaten geçme derim.
ayrıca R6, 600 lük arasında en hırçın makine, hiç affı yoktur, milim fazla gaz açtın mı motor seni üzerinden atar, neye uğradığını şaşırırsın.
ille de supersport tarzı 600 e geçmek istiyorum dersen cbr 600f önerebilirim, daha uysal bi makinedir.
ben motora 250 cc ile başladım, daha sonra arkadaşlardan 125 drift ve ybr deneme şansım oldu, 250 den sonra o motorlar bana bisiklet gibi geldi.
şimdi sen sadece 125 kullanmış biri olarak öncelikle bi 250 lik motorları dene derim, baktın ki çok rahat kullanabiliyosun o zaman 600 lük düşünebilirsin.
Ama gidip de sakın R6 alma, kendine yazık edersin. O motoru hakkıyla kullanamadığın için motora da yazık olur, şehir içinde sürekli hararet yapar durur.
-
LynXMaSTeR bunu yazdı
diğer yorumları okumadım, kendi düşüncelerimi yazayım.
eğer kendine güveniyorsan 1000 lik bile alabilirsin, fakat 125lik kullanıp da 600 lüğe geçmek için tereddüt ediyorsan zaten geçme derim.
ayrıca R6, 600 lük arasında en hırçın makine, hiç affı yoktur, milim fazla gaz açtın mı motor seni üzerinden atar, neye uğradığını şaşırırsın.
ille de supersport tarzı 600 e geçmek istiyorum dersen cbr 600f önerebilirim, daha uysal bi makinedir.
ben motora 250 cc ile başladım, daha sonra arkadaşlardan 125 drift ve ybr deneme şansım oldu, 250 den sonra o motorlar bana bisiklet gibi geldi.
şimdi sen sadece 125 kullanmış biri olarak öncelikle bi 250 lik motorları dene derim, baktın ki çok rahat kullanabiliyosun o zaman 600 lük düşünebilirsin.
Ama gidip de sakın R6 alma, kendine yazık edersin. O motoru hakkıyla kullanamadığın için motora da yazık olur, şehir içinde sürekli hararet yapar durur.
Hararet yapmasını istemiyorsan bunu göze alacaksın, veya milleti çıldırtırcasına gaz verip duracaksın, insanlar da sanıyor ki züppelikten gaz veriyorsun :| fakat herkezde yemez grenajlı racing makine ile aralara böyle dalmak. Şahsen kesinlikle bu boku yemem benim için açık yol motorudur racing.
https://www.youtube.com/watch?v=1h03xbCmc0g
-
RETRET bunu yazdıLynXMaSTeR bunu yazdı
diğer yorumları okumadım, kendi düşüncelerimi yazayım.
eğer kendine güveniyorsan 1000 lik bile alabilirsin, fakat 125lik kullanıp da 600 lüğe geçmek için tereddüt ediyorsan zaten geçme derim.
ayrıca R6, 600 lük arasında en hırçın makine, hiç affı yoktur, milim fazla gaz açtın mı motor seni üzerinden atar, neye uğradığını şaşırırsın.
ille de supersport tarzı 600 e geçmek istiyorum dersen cbr 600f önerebilirim, daha uysal bi makinedir.
ben motora 250 cc ile başladım, daha sonra arkadaşlardan 125 drift ve ybr deneme şansım oldu, 250 den sonra o motorlar bana bisiklet gibi geldi.
şimdi sen sadece 125 kullanmış biri olarak öncelikle bi 250 lik motorları dene derim, baktın ki çok rahat kullanabiliyosun o zaman 600 lük düşünebilirsin.
Ama gidip de sakın R6 alma, kendine yazık edersin. O motoru hakkıyla kullanamadığın için motora da yazık olur, şehir içinde sürekli hararet yapar durur.
Hararet yapmasını istemiyorsan bunu göze alacaksın, veya milleti çıldırtırcasına gaz verip duracaksın, insanlar da sanıyor ki züppelikten gaz veriyorsun :| fakat herkezde yemez grenajlı racing makine ile aralara böyle dalmak. Şahsen kesinlikle bu boku yemem benim için açık yol motorudur racing.
https://www.youtube.com/watch?v=1h03xbCmc0g
RETRET tam benlik bu video :) olume kosus :)
-
dhmm bunu yazdıKara_Mc bunu yazdıenesshn18 bunu yazdı
Hocam kawasaki ninja 250cc tek silindir mi ?
hocam yeni kasa 250SL(Slim&Light) tek silindir hafifletilmiş bir motor..
250R modelinden bahsediyorum ben sana..
eğer denk getirebilirsen yamaha r25 te olabilir.. ama tavsiyem çift silindir olması..
yakın zamanda bende bi inazuma f düşünüyorum.. kazasız belasız, dikkatli olun..