folder Tahribat.com Forumları
linefolder Oyunlar
linefolder Sürekli Güncel Sxe + Cs 1.6 Server Listesi



Sürekli Güncel Sxe + Cs 1.6 Server Listesi

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    EnableTurk
    EnableTurk's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Eylül/2007
    Erkek
    PyramiD bunu yazdı:
    -----------------------------
    lem sxe siz türk serverlerine giremiyorum hata veriyor.. yabancı serverlerde bi hata verdini görmedim.
    -----------------------------
    bende Var sXe istemeyen Tr Server :D

    yolun açık ve aydınlık olsun ferdi baba.
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    angelofhope
    angelofhope's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 16/Temmuz/2008
    Erkek
    zaten sxe bir bela program 1 yıl onun yüzünden cs ye hasret kaldımda wall kullanmak için sxe den kaçınanlara acıyorum hiç zevki çıkmıyor oyunun..

    Programming is our Religion, Algorithms are Our Bible & We ./make Our Own GOD
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HacKeR_tr
    HacKeR_tr's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Temmuz/2006
    Erkek

    sxa bnde acılmıyor yukledım boyle bı hata gelıyor not defterınde ne yapacam sıl yukle sıl yukle beynım bulandı

    2009/04/21 16:38:05 -
    2009/04/21 16:38:05 - sXe Injected starting...
    2009/04/21 16:38:05 - Win XP (5.1.2600 Service Pack 2)
    2009/04/21 16:38:05 - version: 7.7 (Fix 2.0)
    2009/04/21 16:38:05 - open [77C1F566]
    2009/04/21 16:38:05 - Starting Device Driver
    2009/04/21 16:38:05 - service [C:\Program Files\sXe Injected\ddsxei.sys]
    2009/04/21 16:38:05 - Open manager OK
    2009/04/21 16:38:05 - GetLastError(1073)(Belirtilen hizmet halen var.

    )
    2009/04/21 16:38:05 - Driver found, cleaning...
    2009/04/21 16:38:05 -  * Termination
    2009/04/21 16:38:08 -  * Cleaning
    2009/04/21 16:38:08 -  * Stoping service
    2009/04/21 16:38:08 -  * Service stopped
    2009/04/21 16:38:08 -  * Service deleted
    2009/04/21 16:38:08 - cleaned
    2009/04/21 16:38:08 -  Load error, try again -----------
    2009/04/21 16:38:08 -  * Cleaning
    2009/04/21 16:38:08 - GetLastError(1060)(Belirtilen hizmet, yüklü bir hizmet olarak yok.

    )
    2009/04/21 16:38:08 - Open service error
    2009/04/21 16:38:08 - service [C:\Program Files\sXe Injected\ddsxei.sys]
    2009/04/21 16:38:08 - Open manager OK
    2009/04/21 16:38:09 - Create Service OK
    2009/04/21 16:38:09 - Start Service OK
    2009/04/21 16:38:09 -  [35][7C8FD7D2]
    2009/04/21 16:38:09 -  [32][7C8FD793]
    2009/04/21 16:38:09 -  [115][7C8FEA32]
    2009/04/21 16:38:09 -  [74][7C8FDCFD]
    2009/04/21 16:38:09 -  [AD][7C8FE1AA]
    2009/04/21 16:38:09 -  [7A][7C8FDD7B]
    2009/04/21 16:38:09 -  [D5][7C8FE4F2]
    2009/04/21 16:38:09 -  [89][7C8FDEB6]
    2009/04/21 16:38:09 -  [FE][7C8FE84F]
    2009/04/21 16:38:09 -  [BA][7C8FE2BB]
    2009/04/21 16:38:09 -  [102][7C8FE8A3]
    2009/04/21 16:38:10 - ERROR: Control-code time-out: inconsistent information
    2009/04/21 16:38:10 - ERROR: [ SYSENTER / Int2E ALTERED [0x804DD89F][0xB7594C10] [\WINDOWS\system32\KERNEL1.EXE] ]
    2009/04/21 16:38:10 - Waiting for game...
    2009/04/21 16:38:10 -  * Termination
    2009/04/21 16:38:13 -  * Cleaning
    2009/04/21 16:38:14 -  * Stoping service
    2009/04/21 16:38:14 -  * Service stopped
    2009/04/21 16:38:14 -  * Service deleted
    2009/04/21 16:38:21 -  * Cleaning
    2009/04/21 16:38:21 - GetLastError(1060)(Belirtilen hizmet, yüklü bir hizmet olarak yok.

    )
    2009/04/21 16:38:21 - Open service error
    2009/04/21 16:38:24 -  * Cleaning
    2009/04/21 16:38:24 - GetLastError(1060)(Belirtilen hizmet, yüklü bir hizmet olarak yok.

    )
    2009/04/21 16:38:24 - Open service error


    Hatalarımla varım, hatta hatasızlıkla gurur duyacak kadar alçalmadım.
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    whopper
    whopper's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Haziran/2008
    Erkek
    BU sXe meslesi geçmişken Ucuz Cs 1.6 Server kiralayan bir yer bulan veya gören olursa ve bana p.m atarsa sevinirim :)
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HacKeR_tr
    HacKeR_tr's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Temmuz/2006
    Erkek

    yok mu yardımcı olucak?


    Hatalarımla varım, hatta hatasızlıkla gurur duyacak kadar alçalmadım.
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    EnableTurk
    EnableTurk's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Eylül/2007
    Erkek

    Çözemedim hatayı :D


    yolun açık ve aydınlık olsun ferdi baba.
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    EnableTurk
    EnableTurk's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Eylül/2007
    Erkek
    C:\Program Files\sXe Injected\ddsxei.sys Ne işe yarıyosa :D

    yolun açık ve aydınlık olsun ferdi baba.
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    EnableTurk
    EnableTurk's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Eylül/2007
    Erkek
    Server eklemek isteyen Yazabilir..

    yolun açık ve aydınlık olsun ferdi baba.
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HacKeR_tr
    HacKeR_tr's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Temmuz/2006
    Erkek
    whatanlar bunu yazdı:
    -----------------------------
    C:\Program Files\sXe Injected\ddsxei.sys Ne işe yarıyosa :D
    -----------------------------
    ewt ya bnde anlamadım işin kötü tarafı her yer sxe istiyor online oynuyomuyorum sinir amq :D

    Hatalarımla varım, hatta hatasızlıkla gurur duyacak kadar alçalmadım.
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    EnableTurk
    EnableTurk's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Eylül/2007
    Erkek
    sXe'siz ler de H4cker Dolu . 

    yolun açık ve aydınlık olsun ferdi baba.
Toplam Hit: 3260 Toplam Mesaj: 21