folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Suyla Çalışan Otomobil



Suyla Çalışan Otomobil

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ShockMan
    ShockMan's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Eylül/2004
    Erkek

    nikoteen bunu yazdı:
    -----------------------------
    shockman bunu yazdı:
    -----------------------------

    AntiOksidan bunu yazdı:
    -----------------------------
    petrol azalıyor da su kaynakları da azalıyor,kirli sular bile bir takım işlemlerden geçirilip içilebilir hala getiriliyor gereksiz birşey bana kalırsa.
    -----------------------------

    Yahu Sende Zoraki Muhalafetsin ha. :) Yok Devenin nalı Daha neler, Su Bitermi Mübarek.

    Neyse Biz Yapamadık ama Yapan Birileri Çıkmış Gerekiyorduki hemide Yana Tutuşa Hocalar Bu İnsanlığa Olmazsa Olmaz Yapılınılması gereken Hizmetler içerisinde Elektriğin Keşfi Kadar Büyük Vede Anlamlı bir Keşiftir.


    -----------------------------
    sana katılmamak aklı selimin işi değil shockman hocam :)

    suyla çalışan arabaya gelince yeni değil hatta çok eski birşey 4-5 sene önce falanda yapmışlardıda yapanın ..ına komusşardı :) fazla yaşamaz bence yapan seri üretime geçene kadar öldürmediyseler ne mutlu ona :)
    -----------------------------

     

    Evet Sevgili Kardeşim Nikoteen Kesinlikle Bilim insanlarının Olumlu Bir şeyler Üretmenin yanı sıra Para Baronları ilede Başı Ciddi Düzeyde derttedir, Onlara Karşı ilerleyen Zamanda Nasıl Cephe alır insanlar, Yada İnsanlığın İstekleri Doğrultusunda Adam gibi Yönelme Eğrisi Gösterirlermi Ancak Zaman Gösterecektir. Şimdilik Fakir Bırakılmaya Zorlanmış Bir Memleketin Fakir insanları Olarak Seyirci Kalmak Durumundayız Malesef. Üzgünüm.

    Net ortamı, tek tük de olsa iyi dostluklar sağlamışsa bile, vefasızlığı ile ünlüdür..!
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    american
    mizahi
    mizahi's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Haziran/2007
    Erkek
    cyberfalcon bunu yazdı:
    -----------------------------

    Peki suyu elektrolizi için enerjiyi nereden alıyor. Suyu alacaksın, elektroliz edeceksin, çıkan hidrojeni tekrar yakıp enerji üreteceksin. İlk baitaki ürün ile sondaki ürün aynı, fazladan enerji nereden geliyor


    -----------------------------
    suyun elektrolizini 12V-40A lik bir akü gerceklestirebiliyor.sonrasinda aciga cikan H gazi yanici bi madde ve elektroliz islemi tersine yapildiginda yani H yakildiginda elde edilen elektrik enerjisiyle motor calistiriliyor.(motor,elektrik motoru)

    ilk bakista sacma gelebilir ama ince noktasi surada yatiyor..elektrik enerjisini depo edemiyosun ama H gazini edebilirsin..zira 12V 40A le calisan bi elektrik motoru tek tekeri dondurmeye bile yetmez.


    All I need is a possibility.
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    cyberfalcon
    cyberfalcon's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Mayıs/2008
    Erkek

    mizahi bunu yazdı:
    -----------------------------
    cyberfalcon bunu yazdı:
    -----------------------------

    Peki suyu elektrolizi için enerjiyi nereden alıyor. Suyu alacaksın, elektroliz edeceksin, çıkan hidrojeni tekrar yakıp enerji üreteceksin. İlk baitaki ürün ile sondaki ürün aynı, fazladan enerji nereden geliyor


    -----------------------------
    suyun elektrolizini 12V-40A lik bir akü gerceklestirebiliyor.sonrasinda aciga cikan H gazi yanici bi madde ve elektroliz islemi tersine yapildiginda yani H yakildiginda elde edilen elektrik enerjisiyle motor calistiriliyor.(motor,elektrik motoru)

    ilk bakista sacma gelebilir ama ince noktasi surada yatiyor..elektrik enerjisini depo edemiyosun ama H gazini edebilirsin..zira 12V 40A le calisan bi elektrik motoru tek tekeri dondurmeye bile yetmez.


    -----------------------------

     

    Peki elektroliz işlemi arabada mı yapılıyor. Dışarıda yapılıp arabaya sadece hidrojen mi veriliyor. Araba da yapılıyorsa o araba fazla gitmez. Dışarıda yapılıyorsa o arabaya hidrojenle çalışıyor denir. Ayrıca arabada yapılırsa fazla verimli olmaz çünkü dönüşümlerde çok enerji kaybı olacaktır ki daha güçlü bir akü ile arabayı elektrikle çalıştırmak çok daha verimli olur.

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Abizittin
    Abizittin's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Haziran/2008
    Erkek
    shockman bunu yazdı:
    -----------------------------

    KapTaN60 bunu yazdı:
    -----------------------------
    Darkroasted bunu yazdı:
    -----------------------------
    otobanda 80 basıyormu$
    -----------------------------
    su yaksında 80 bassın
    -----------------------------

    Dimi Hem 80 Az Bir Süratmı, Gayet İstediğin yere Az Sabırla Ulaştırır bir Hız Bence, Hatta Makul bir Hız.


    -----------------------------

    aynen katılıyorum çok doğru.

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Esconda
    Esconda's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 28/Eylül/2007
    Erkek
    Tam küresel ısınma boy gösterdi petrol kaynaklarıda azaldı.Küresel ısınma ile suda azaldı e su azalınca petrol bitince amerika bu sefer su rezervlerini ele geçirecek yine aynı dava.

    https://t.me/pump_upp
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    BiLGeN
    BiLGeN's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Haziran/2007
    Erkek

    üst mesajdan alıntı(opera 9.5 te cevap yazma sorunu ve alıntı-mesajda düzenleme yapma sorunu devam etmekte)

    e o zmn deniz suyundan veya kirli-atık sudan çalışanını çok rahat geliştirilebilir diye düşünüyorum(ayrıştırma belki az daha uzun sürer)

    veya özel ayrıştırma merkezleri olur ordan ayrıştırılmış işe yaramayan ama arabayı çalıştıran atık suyumuzu alırız*

    *sonuncu saçma oldu


    Hoşgörü
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    FireOfHeaven
    FireOfHeaven's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Temmuz/2007
    Erkek
    yakında suda kalmaz

    bazen inanmak en büyük kumardır.
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    KapTaN60
    KapTaN60's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Temmuz/2007
    Erkek
    FireX bunu yazdı:
    -----------------------------
    Elektrolizle ayrıştırılmış su tekrar doğaya geri dönebilir. Suyun kaybolması gibi bir durum söz konusu değil.
    -----------------------------
    hoca su ile olunca suyu eletroliz edip hidrojen ve oksijen hidrojeni oksijenle mi yakıyo?

    İTÜ gerisi yalan BU SİTEYE ERİŞİM ENGELLENMİŞTİR Ankara 5. Sulh Ceza Mahkemesi, 30/04/2008 tarih ve 2008/599 nolu kararı gereği bu siteye erişim TELEKOMÜNİKASYON İLETİŞİM BAŞKANLIĞI"nca engellenmiştir. Access to this web site is banned by "TELEKOMÜNİKASYON İLETİŞİM BAŞKANLIĞI" according to the order of: Ankara 5. Sulh Ceza Mahkemesi, 30/04/2008 of 2008/599 . --------------------------------------------------------------------------------
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    american
    mizahi
    mizahi's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Haziran/2007
    Erkek
    cyberfalcon bunu yazdı:
    -----------------------------

    mizahi bunu yazdı:
    -----------------------------
    cyberfalcon bunu yazdı:
    -----------------------------

    Peki suyu elektrolizi için enerjiyi nereden alıyor. Suyu alacaksın, elektroliz edeceksin, çıkan hidrojeni tekrar yakıp enerji üreteceksin. İlk baitaki ürün ile sondaki ürün aynı, fazladan enerji nereden geliyor


    -----------------------------
    suyun elektrolizini 12V-40A lik bir akü gerceklestirebiliyor.sonrasinda aciga cikan H gazi yanici bi madde ve elektroliz islemi tersine yapildiginda yani H yakildiginda elde edilen elektrik enerjisiyle motor calistiriliyor.(motor,elektrik motoru)

    ilk bakista sacma gelebilir ama ince noktasi surada yatiyor..elektrik enerjisini depo edemiyosun ama H gazini edebilirsin..zira 12V 40A le calisan bi elektrik motoru tek tekeri dondurmeye bile yetmez.


    -----------------------------

     

    Peki elektroliz işlemi arabada mı yapılıyor. Dışarıda yapılıp arabaya sadece hidrojen mi veriliyor. Araba da yapılıyorsa o araba fazla gitmez. Dışarıda yapılıyorsa o arabaya hidrojenle çalışıyor denir. Ayrıca arabada yapılırsa fazla verimli olmaz çünkü dönüşümlerde çok enerji kaybı olacaktır ki daha güçlü bir akü ile arabayı elektrikle çalıştırmak çok daha verimli olur.


    -----------------------------
    elektroliz islemi tabi ki arabada yapiliyor.depoya sadece su koyuyosun..egsozdan saf su cikiyor.(onu da illaki bi depoda biriktirip bosaltiyorlardir)

    verimin ne kadar oldugunu bilmiyorum ama 1 litrelik suyla 80 kilometre yapabiliyor diye duydum.ayrica daha guclu bir akuyu doldurmak bir mesele oldugu gibi buyuk voltajlarda arabanin elektrik aksami calismayacagindan dolayi buyukce bi transformatore gerek duyulur...arabanin icine mahalle trafosu sokmak gibi bisey olur o da.

    yaptilardi onu da bi ara.


    All I need is a possibility.
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    cbekcibasi
    cbekcibasi's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Mayıs/2007
    Erkek
    Daha :Dxd ii Ceza Yemeyizxd

    Pc Kopat izmir_love_1988@hotmail.co.uk Msn?
Toplam Hit: 5446 Toplam Mesaj: 40