Sxe 8.1 Cs 1.5 Wall
-
Hile yapınca belki zevk alıyorsunuzdur anlarım ama o ana bacı küfürlerine nasıl tahammül ediyorsunuz onu merak ediyorum.
-
Sscheme bunu yazdı:
-----------------------------
Hile yapınca belki zevk alıyorsunuzdur anlarım ama o ana bacı küfürlerine nasıl tahammül ediyorsunuz onu merak ediyorum.
-----------------------------Site hackleyince sanki küfür yemiyosun gerçi o konularda milli olmadıysan anlamazsın
-
Cuma Günü Upload Edicekmiş Arkadaş Ancak 250 Mb'mış Wall :/
-
DJ_Alper bunu yazdı:
-----------------------------
PCoDeR bunu yazdı:
-----------------------------
IronEagle bunu yazdı:
-----------------------------
PCoDeR bunu yazdı:
-----------------------------
hocam bende var cuma günü akşam upload ederim ama sadece NVIDIA ekran kartları için vede sürümsüz..
-----------------------------Hocam Şuan Upload Edemezmisiniz ?
---------------------------şuan edemem hocam.
-----------------------------pm at banada hoca :)
ne var halla halla :)
-----------------------------MC ALPER WALL ' U AÇ GEL ALİM SENİN AKLINI Bİ YAAA , bi kere arkadasın pc de oynamıstım wall ile bence cok amaçsız.
-
cs 1.6 için yokmu :)
-
DJ_Alper bunu yazdı:
-----------------------------
Sscheme bunu yazdı:
-----------------------------
Hile yapınca belki zevk alıyorsunuzdur anlarım ama o ana bacı küfürlerine nasıl tahammül ediyorsunuz onu merak ediyorum.
-----------------------------Site hackleyince sanki küfür yemiyosun gerçi o konularda milli olmadıysan anlamazsın
-----------------------------Orda burda açıklanan açıklarla, başkasının yazdığı exploitlerle site hackleme tecrübem yok. Bir iş yapmam gerektiği zaman kendim yaparım zaten. Ayrıca site hacklemek emek gerektirir ve sonuçta emek karşılığı bir başarı vardır. Hacklenecek site de şerefsizlerin sitesiyse, haketmişse tadından yenmez.
Gelelim diğer olaya ben delikanlı gibi oynamayı beceremiyorum, eziğin tekiyim. Başkasının yazdığı hileyle kendimi tatmin edip, sadece oyun oynamaya çalışan suçu günahı olmayan insanların oyunun içine ediyorum.
İkisi senin için aynı şeyse yapabileceğim bir şey yok...
-
Sscheme bunu yazdı:
-----------------------------
DJ_Alper bunu yazdı:
-----------------------------
Sscheme bunu yazdı:
-----------------------------
Hile yapınca belki zevk alıyorsunuzdur anlarım ama o ana bacı küfürlerine nasıl tahammül ediyorsunuz onu merak ediyorum.
-----------------------------Site hackleyince sanki küfür yemiyosun gerçi o konularda milli olmadıysan anlamazsın
-----------------------------Orda burda açıklanan açıklarla, başkasının yazdığı exploitlerle site hackleme tecrübem yok. Bir iş yapmam gerektiği zaman kendim yaparım zaten. Ayrıca site hacklemek emek gerektirir ve sonuçta emek karşılığı bir başarı vardır. Hacklenecek site de şerefsizlerin sitesiyse, haketmişse tadından yenmez.
Gelelim diğer olaya ben delikanlı gibi oynamayı beceremiyorum, eziğin tekiyim. Başkasının yazdığı hileyle kendimi tatmin edip, sadece oyun oynamaya çalışan suçu günahı olmayan insanların oyunun içine ediyorum.
İkisi senin için aynı şeyse yapabileceğim bir şey yok...
-----------------------------sanane :) halla halla istediğim gibi oynarım sanamı soracağım nasıl oynacağımı? belki kendi serverımda oynacağım belki başka serverda belkide meraktan istiyorum
sanane??
-
DJ_Alper bunu yazdı:
-----------------------------
sanane :) halla halla istediğim gibi oynarım sanamı soracağım nasıl oynacağımı? belki kendi serverımda oynacağım belki başka serverda belkide meraktan istiyorum
sanane??
-----------------------------Mesajlarımı okuyduysan hiçbir yerde oynamayın, şöyle oynayın böyle oynayın demiyorum. Hile yapanların ruh halinin nasıl olduğunu soruyorum...
-
IronEagle bunu yazdı:
-----------------------------
Cuma Günü Upload Edicekmiş Arkadaş Ancak 250 Mb'mış Wall :/
-----------------------------Yok artık lebron james :) 250 mb hiç güleceğim yoktu. Bu dosyayı wallhack diye kuran zihniyetler gerçekten varmı?
-
Sscheme bunu yazdı:
-----------------------------
DJ_Alper bunu yazdı:
-----------------------------
sanane :) halla halla istediğim gibi oynarım sanamı soracağım nasıl oynacağımı? belki kendi serverımda oynacağım belki başka serverda belkide meraktan istiyorum
sanane??
-----------------------------Mesajlarımı okuyduysan hiçbir yerde oynamayın, şöyle oynayın böyle oynayın demiyorum. Hile yapanların ruh halinin nasıl olduğunu soruyorum...
-----------------------------Tekrarlıyorum sanane :)
