Sxe 8.1 Cs 1.5 Wall

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Sscheme
    Sscheme's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Mart/2007
    Erkek

    Hile yapınca belki zevk alıyorsunuzdur anlarım ama o ana bacı küfürlerine nasıl tahammül ediyorsunuz onu merak ediyorum.


    Bütün mesajlarım ve konularım BSD Lisansı"yla lisanslanmıştır.
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Sigortacı
    DJ_Alper
    DJ_Alper's avatar
    Bilgi/Destek Madalyası
    Kayıt Tarihi: 03/Ocak/2006
    Erkek

    Sscheme bunu yazdı:
    -----------------------------

    Hile yapınca belki zevk alıyorsunuzdur anlarım ama o ana bacı küfürlerine nasıl tahammül ediyorsunuz onu merak ediyorum.


    -----------------------------

    Site hackleyince sanki küfür yemiyosun gerçi o konularda milli olmadıysan anlamazsın


    Sorularınızı cilginsigortaci@gmail.com a yazabilirsiniz cevaplar instagram sayfasında >>>instagram/cilginsigortaci/ █║▌│█│║▌║││█║▌║▌║
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Melik
    Melik's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Mayıs/2009
    Erkek

    Cuma Günü Upload Edicekmiş Arkadaş Ancak 250 Mb'mış Wall :/


    Profil fotoğrafndaki begenme sayısını popülerlikle eşdeger kılan bir ülkede yaşıyoruz
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    cLust3R
    cLust3R's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Ağustos/2005
    Erkek

    DJ_Alper bunu yazdı:
    -----------------------------

    PCoDeR bunu yazdı:
    -----------------------------

    IronEagle bunu yazdı:
    -----------------------------

    PCoDeR bunu yazdı:
    -----------------------------

    hocam bende var cuma günü akşam upload ederim ama sadece NVIDIA ekran kartları için vede sürümsüz..


    -----------------------------

     

    Hocam Şuan Upload Edemezmisiniz ?


    ---------------------------

    şuan edemem hocam.


    -----------------------------

    pm at banada hoca :)

     

    ne var halla halla :)


    -----------------------------

    MC ALPER WALL ' U AÇ GEL ALİM SENİN AKLINI Bİ YAAA , bi kere arkadasın pc de oynamıstım wall ile bence cok amaçsız.

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    snnyk
    snnyk's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Mayıs/2007
    Erkek

    cs 1.6 için yokmu :)


    snnyk.com - code is poetry all that i know...
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Sscheme
    Sscheme's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Mart/2007
    Erkek

    DJ_Alper bunu yazdı:
    -----------------------------

    Sscheme bunu yazdı:
    -----------------------------

    Hile yapınca belki zevk alıyorsunuzdur anlarım ama o ana bacı küfürlerine nasıl tahammül ediyorsunuz onu merak ediyorum.


    -----------------------------

    Site hackleyince sanki küfür yemiyosun gerçi o konularda milli olmadıysan anlamazsın


    -----------------------------

    Orda burda açıklanan açıklarla, başkasının yazdığı exploitlerle site hackleme tecrübem yok. Bir iş yapmam gerektiği zaman kendim yaparım zaten. Ayrıca site hacklemek emek gerektirir ve sonuçta emek karşılığı bir başarı vardır. Hacklenecek site de şerefsizlerin sitesiyse, haketmişse tadından yenmez.

    Gelelim diğer olaya ben delikanlı gibi oynamayı beceremiyorum, eziğin tekiyim. Başkasının yazdığı hileyle kendimi tatmin edip, sadece oyun oynamaya çalışan suçu günahı olmayan insanların oyunun içine ediyorum.

    İkisi senin için aynı şeyse yapabileceğim bir şey yok...


    Bütün mesajlarım ve konularım BSD Lisansı"yla lisanslanmıştır.
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Sigortacı
    DJ_Alper
    DJ_Alper's avatar
    Bilgi/Destek Madalyası
    Kayıt Tarihi: 03/Ocak/2006
    Erkek

    Sscheme bunu yazdı:
    -----------------------------

    DJ_Alper bunu yazdı:
    -----------------------------

    Sscheme bunu yazdı:
    -----------------------------

    Hile yapınca belki zevk alıyorsunuzdur anlarım ama o ana bacı küfürlerine nasıl tahammül ediyorsunuz onu merak ediyorum.


    -----------------------------

    Site hackleyince sanki küfür yemiyosun gerçi o konularda milli olmadıysan anlamazsın


    -----------------------------

    Orda burda açıklanan açıklarla, başkasının yazdığı exploitlerle site hackleme tecrübem yok. Bir iş yapmam gerektiği zaman kendim yaparım zaten. Ayrıca site hacklemek emek gerektirir ve sonuçta emek karşılığı bir başarı vardır. Hacklenecek site de şerefsizlerin sitesiyse, haketmişse tadından yenmez.

    Gelelim diğer olaya ben delikanlı gibi oynamayı beceremiyorum, eziğin tekiyim. Başkasının yazdığı hileyle kendimi tatmin edip, sadece oyun oynamaya çalışan suçu günahı olmayan insanların oyunun içine ediyorum.

    İkisi senin için aynı şeyse yapabileceğim bir şey yok...


    -----------------------------

    sanane :) halla halla istediğim gibi oynarım sanamı soracağım nasıl oynacağımı? belki kendi serverımda oynacağım belki başka serverda belkide meraktan istiyorum

    sanane??


    Sorularınızı cilginsigortaci@gmail.com a yazabilirsiniz cevaplar instagram sayfasında >>>instagram/cilginsigortaci/ █║▌│█│║▌║││█║▌║▌║
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Sscheme
    Sscheme's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Mart/2007
    Erkek

    DJ_Alper bunu yazdı:
    -----------------------------

     

    sanane :) halla halla istediğim gibi oynarım sanamı soracağım nasıl oynacağımı? belki kendi serverımda oynacağım belki başka serverda belkide meraktan istiyorum

    sanane??


    -----------------------------

     

    Mesajlarımı okuyduysan hiçbir yerde oynamayın, şöyle oynayın böyle oynayın demiyorum. Hile yapanların ruh halinin nasıl olduğunu soruyorum...


    Bütün mesajlarım ve konularım BSD Lisansı"yla lisanslanmıştır.
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    coLin
    coLin's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Temmuz/2005
    Erkek

    IronEagle bunu yazdı:
    -----------------------------

    Cuma Günü Upload Edicekmiş Arkadaş Ancak 250 Mb'mış Wall :/


    -----------------------------

    Yok artık lebron james :) 250 mb hiç güleceğim yoktu. Bu dosyayı wallhack diye kuran zihniyetler gerçekten varmı?

  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Sigortacı
    DJ_Alper
    DJ_Alper's avatar
    Bilgi/Destek Madalyası
    Kayıt Tarihi: 03/Ocak/2006
    Erkek

    Sscheme bunu yazdı:
    -----------------------------

    DJ_Alper bunu yazdı:
    -----------------------------

     

    sanane :) halla halla istediğim gibi oynarım sanamı soracağım nasıl oynacağımı? belki kendi serverımda oynacağım belki başka serverda belkide meraktan istiyorum

    sanane??


    -----------------------------

     

    Mesajlarımı okuyduysan hiçbir yerde oynamayın, şöyle oynayın böyle oynayın demiyorum. Hile yapanların ruh halinin nasıl olduğunu soruyorum...


    -----------------------------

    Tekrarlıyorum sanane :)


    Sorularınızı cilginsigortaci@gmail.com a yazabilirsiniz cevaplar instagram sayfasında >>>instagram/cilginsigortaci/ █║▌│█│║▌║││█║▌║▌║
Toplam Hit: 7271 Toplam Mesaj: 30