Symbian S60 Msn{İstek}

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Bandit
    Bandit's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Nisan/2007
    Erkek
    volkan1040 bunu yazdı:
    -----------------------------
    lan hiç bişeden çaktıgınız yok ya bi çocuklara örnek olucaksınızyaaaa bende n73 kullanıyorum bende de msn programı var ben sadece msn girişde 1 kontör alıyoooo daha kontör almıyoo sadece grişte 1 kontör başka deel ben sabahtan akşama kadar bi girsem hiç bi fark yok manyak yapmışlar o msn herkese tavsiye ederim turkcell inde var haftada girsende girmsende 15 köntür alıyoo arkadaşlar
    -----------------------------


    hacı hangi msn programı sölede bizde yükleyelim o zaman a.q:D

    * Bugün Türk-Kürt yarın ÖzTürk-Arap Türkü- sonra İşçi-Memur en son Ali-Veli-Mehmet... Ahmet Kaya
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    madrew
    madrew's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Temmuz/2008
    Erkek
    mig33 kullan derim. araştır bul kur :) kolay değil kurmak söyliyim şimdiden

    der die das
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    sivil
    sivil's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Temmuz/2008
    Erkek
    turkcellli olsaydın günlüğü 1 kontördü herhalde.
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Bandit
    Bandit's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Nisan/2007
    Erkek
    madrew bunu yazdı:
    -----------------------------
    mig33 kullan derim. araştır bul kur :) kolay değil kurmak söyliyim şimdiden
    -----------------------------

    registermıymış neymiş bilmemne fln bisürü bi olay varmış ondada biliorm :S

    * Bugün Türk-Kürt yarın ÖzTürk-Arap Türkü- sonra İşçi-Memur en son Ali-Veli-Mehmet... Ahmet Kaya
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    eselcuker
    eselcuker's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Eylül/2008
    Erkek

    uzun süre mig33 kullandım güzel az yakıyor xD ama tek sorunu bşy yazacan zaman yeni pencere açılıyor ve oraya yazıyorsun çoğu java programlarda böle ama ben sana kesinlikle agile messenger öneririm symbian için en iyisi diyebilirim

    http://www.maxicep.com/attachments/11239d1212480085/  buda mig33 bu bir kereliğine kayıt ister yap doru tel numarası wer kod felan gönderiyorlar ücretli deil bu sadece bir kereliğine kayıt için önceden öyleydi yani şimdide değişmemiştir inş. xD

    sana bunu linkini de veriyim dene memnun kalırsın ve hertürlü im kullanabiliryorsun bunda yahoo mahoo da war xD

    Özellik

    • Anında mesajlaşma
    • Bas-konuş
    • Uluslararası karakterler için Unicode ve BIG5 desteği
    • Her bir konuşma için ayrı sekme
    • Konuşma geçmişi
    • İfade (smiley) desteği
    • Kişi listenizin otomatik güncellenmesi
    • Kişi durum bilgisi ve görüntü yönetimi
    • Kişi ekleme silme yeniden adlandırma
    • Veri kullanım sayacı
    • Otomatik güncelleme
    • Resimli mesaj ile kamera desteği
    • Agile Messenger; MSN AOL Yahoo! ve ICQ destekler..


    Kullanımı

    .sis dosyasını sertifikalandırıp yükleyin .jar dosyasını yükleyin AMC rack uygulamasını çalıştırın 'Hide' yapın ve Agile Messenger'ı normal olarak kullanın

    http://rapidshare.com/files/145850167/Agile_1_.Mobile.Agile.Messenger.v3.88.S60v3.SymbianOS9.1.rar

     eğer konturum çok süper bşy istiyorum diosanda windows live messenger mobile öneririm kişi resimlerini felanda gösteriyo bu yüzden çok veri çekiyor çok kontur yiyor tabi bir kerelik bu açıyrsun resimler 1 kere yükleniyor o kişi değiştirene kadar felan yeni kişilerde felan yer yine

    Orginal Windows live messenger ve hotmail uygulamasıdır..program türkçedir ve signetter sertifikalamanıza gerek yok..önceki sürümlerdeki hatalar giderilmiş..

    Nokia_Internet_Services_Support_Package_1 daha önce hiç yüklemediysen live messenger bunuda kur.

    http://rapidshare.com/files/145851244/Windows_Live_Messenger.rar

     

    editcan : bu arada bazı .sis yada .sisx programları yüklerken geçmiş sertifika hatası alıyorsan bunlardada bi dene çıkabilir sorun telefonun tarihini 1 2 yıl geriye alarak dene öle tutar % 90 ama önce böle bi dene kimileri yeni signed edilmiş oluyor


    AMD Rulezzz =)
Toplam Hit: 3413 Toplam Mesaj: 16