Symbian S60 Msn{İstek}
-
volkan1040 bunu yazdı:
-----------------------------
lan hiç bişeden çaktıgınız yok ya bi çocuklara örnek olucaksınızyaaaa bende n73 kullanıyorum bende de msn programı var ben sadece msn girişde 1 kontör alıyoooo daha kontör almıyoo sadece grişte 1 kontör başka deel ben sabahtan akşama kadar bi girsem hiç bi fark yok manyak yapmışlar o msn herkese tavsiye ederim turkcell inde var haftada girsende girmsende 15 köntür alıyoo arkadaşlar
-----------------------------
hacı hangi msn programı sölede bizde yükleyelim o zaman a.q:D -
mig33 kullan derim. araştır bul kur :) kolay değil kurmak söyliyim şimdiden
-
turkcellli olsaydın günlüğü 1 kontördü herhalde.
-
madrew bunu yazdı:
-----------------------------
mig33 kullan derim. araştır bul kur :) kolay değil kurmak söyliyim şimdiden
-----------------------------
registermıymış neymiş bilmemne fln bisürü bi olay varmış ondada biliorm :S -
uzun süre mig33 kullandım güzel az yakıyor xD ama tek sorunu bşy yazacan zaman yeni pencere açılıyor ve oraya yazıyorsun çoğu java programlarda böle ama ben sana kesinlikle agile messenger öneririm symbian için en iyisi diyebilirim
http://www.maxicep.com/attachments/11239d1212480085/ buda mig33 bu bir kereliğine kayıt ister yap doru tel numarası wer kod felan gönderiyorlar ücretli deil bu sadece bir kereliğine kayıt için önceden öyleydi yani şimdide değişmemiştir inş. xD
sana bunu linkini de veriyim dene memnun kalırsın ve hertürlü im kullanabiliryorsun bunda yahoo mahoo da war xD
Özellik
- Anında mesajlaşma
- Bas-konuş
- Uluslararası karakterler için Unicode ve BIG5 desteği
- Her bir konuşma için ayrı sekme
- Konuşma geçmişi
- İfade (smiley) desteği
- Kişi listenizin otomatik güncellenmesi
- Kişi durum bilgisi ve görüntü yönetimi
- Kişi ekleme
silme
yeniden adlandırma - Veri kullanım sayacı
- Otomatik güncelleme
- Resimli mesaj ile kamera desteği
- Agile Messenger; MSN
AOL
Yahoo! ve ICQ destekler..
Kullanımı
.sis dosyasını sertifikalandırıp yükleyin
.jar dosyasını yükleyin
AMC rack uygulamasını çalıştırın
'Hide' yapın ve Agile Messenger'ı normal olarak kullanınhttp://rapidshare.com/files/145850167/Agile_1_.Mobile.Agile.Messenger.v3.88.S60v3.SymbianOS9.1.rar
eğer konturum çok süper bşy istiyorum diosanda windows live messenger mobile öneririm kişi resimlerini felanda gösteriyo bu yüzden çok veri çekiyor çok kontur yiyor tabi bir kerelik bu açıyrsun resimler 1 kere yükleniyor o kişi değiştirene kadar felan yeni kişilerde felan yer yine
Orginal Windows live messenger ve hotmail uygulamasıdır..program türkçedir ve signetter sertifikalamanıza gerek yok..önceki sürümlerdeki hatalar giderilmiş..
Nokia_Internet_Services_Support_Package_1 daha önce hiç yüklemediysen live messenger bunuda kur.http://rapidshare.com/files/145851244/Windows_Live_Messenger.rar
editcan : bu arada bazı .sis yada .sisx programları yüklerken geçmiş sertifika hatası alıyorsan bunlardada bi dene çıkabilir sorun telefonun tarihini 1 2 yıl geriye alarak dene öle tutar % 90 ama önce böle bi dene kimileri yeni signed edilmiş oluyor
