folder Tahribat.com Forumları
linefolder Asp - Php - Cgi - Perl
linefolder T-Blog V1.0 (ASP) Çıktı.!



T-Blog V1.0 (ASP) Çıktı.!

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    EmQceR
    EmQceR's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Kasım/2007
    Erkek

    Merhaba

    Script Teması Ücretsiz Bir Css Template Sitesinden İndirilmiştir ve Editlenmiştir.Kodlaması Bana ve Yardımda Bulunan Arkadaşlara Aittir. Fthrkl,Tk ve Emre Kıyak'a yardımlarından dolayı teşekkürler.

    -----------------

    ## Kurulum ##

    = Sıkıştırılmış Haldeki Dosyaları Ftp den Hostunuza Atmak ve Yüklenmesini Beklemek
    = Panel Şifresini sifreli_sayfa.asp den değiştirmek 5.Satır da.
    = databese yolunuda baglanti.asp den kendinize göre değiştiriniz.
    = Panel adresi yntm.asp den ulasabilirsiniz.

    -----------------

    ## T-BLog v1.0 Özellikleri ##

    = BLog"a yazı ekleme silme düzenleme
    = Yazıya Yapılan yorumları silme
    = Resim ekleme silme düzenleme
    = Hakkımda sayfası düzenleme
    = Z.Defterine Yazı ekleme silme düzenleme
    = Bağlantılar
    = Son Konular
    = Son Yorumlar
    = Defterden Yazılar
    = Arama Yapma
    = Kategori Ekleme Silme Düzenleme
    = Bazı BBCODE ler
    = Tüm Güvenlik Önlemleri
    = İletişim Sayfası
    = Panelden İletişime Geçenleri Görme Silme
    = Yönetici panelindeki linkler Blog Sayfasi | Yorum Sayfası | Kategori Sayfası | Hakkımda Sayfası | Resimler Sayfası | Z.Defteri Sayfası | Iletisim Sayfası | Çıkış Yap

    -----------------

    Şimdilik Bu kadar v2.0 da gelecek olan özelliklerden bazıları;

    = En Son Eklenen Resimlerin Anasayfada Gözükmesi
    = Resimlere Yorum Yapma
    = Resimlere Yapılan Yorumları düzenleme silme
    = Belki Yapılacak Yorumların Yönetici tarafından okunup öyle onaylanması
    = Arşiv
    = Anket
    = Takvim

    -----------------

    Test Etmek İçin :

    Tıkla

    İndirmek İçin :

    ASPindir den indir

    ASPdepo dan indir

     


    ...
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Rawkmetal
    Rawkmetal's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Şubat/2005
    Erkek

    1 bir blog için çok fazla dosya yokmu içinde
    2 gözüme şimdi çarptı <%=blog("baslik")%> diye filtrelenmemiş yerler gördüm
    3 kodlaması çok sade olmuş
    4 footer'da Copyright &copy; 2008 blogadi.com. şeklinde kalmış orayı panele bağlayabilirdin.

    kolay gelsin..


    dünya yan geldi. dalganıza bakın...
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    EmQceR
    EmQceR's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Kasım/2007
    Erkek

    saol

    dedim ilk versiyonu bir çıkarayım ne gibi istekler eksiklikler var bakayım ona göre en kısa sürede 2.versiyonu çıkarayım dedim.

    edt : 4. sorunda alt.asp var ordan değiştirilebiliyor. 


    ...
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    alicem
    alicem's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ocak/2006
    Erkek
    seo yapmanı öneririm.adresler değişsin
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Fthrkl
    Fthrkl's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Mart/2008
    Erkek
    hacı çok güzel olmuş script. geliştirmek için ideal
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    FOXXLY
    FOXXLY's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Haziran/2006
    Erkek

    koçum benim yaa senin miydi o script. bastım dün akşam onayı :P

    işte tariqat müridi :D aspdepo senlen gurur duyuyo :P 

     

    edit : aspdepo dan indirin lan , eğer site açılmazsa aspindire geçin :P


    kelimeler albayım bazı anlamlara gelmiyor.
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Emrow
    Emrow's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 17/Mart/2007
    Erkek
    çok sade ve optimize olmuş.Tebrikler..
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HighNitro
    HighNitro's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Ağustos/2005
    Erkek
    güzel olmuş eline sağlık bir sonraki versiyonda ajaxla js lerle feln süslersen daha iyi olur :D
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    pesimistzombie
    pesimistzombie's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek
    güzel olmuş. bazı yerlerde bağlantıları kapamayı unutmuşun, flood koruması yok, karakter filtrelemesi yapmamışsın bi kaç karakteri filtrelemişsin ancak tarayıcıdan oluşabilecek Türkçe karakterlerin saçmalamasına engel olmak için karakter filtrelemesini genişletmen lazım. query kontrolü sadece isnumeric den ibaret sen sağlama al onuda genişlet.

    :|
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Emrow
    Emrow's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 17/Mart/2007
    Erkek

    buda ikinci yorumum olsun.

    Hocam senin harici linkten haberin yok heralde?

    Birde herşeyi filtrelemelisin.Herşeyi SQL 'den çekmek daha iyidir.

    Copyright tarihini, panel bilgilerini bile oradan çekmelisin.

    Tabi ekstradan dosya şeklindede koruyabilirsin paneli.. 2 kat güvenli olur.

  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    FOXXLY
    FOXXLY's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Haziran/2006
    Erkek

    pesimistzombie bunu yazdı:
    -----------------------------
    güzel olmuş. bazı yerlerde bağlantıları kapamayı unutmuşun, flood koruması yok, karakter filtrelemesi yapmamışsın bi kaç karakteri filtrelemişsin ancak tarayıcıdan oluşabilecek Türkçe karakterlerin saçmalamasına engel olmak için karakter filtrelemesini genişletmen lazım. query kontrolü sadece isnumeric den ibaret sen sağlama al onuda genişlet.
    -----------------------------

    tabi herkes senin  gibi 2354653216843216841 sürüm blog çıkarmıyo :P 

    :D:D

    nerelerdesin görüşemiyoz , bi tek mssql db taşıyacağım zaman mı göreşeceğiz pesü :D


    kelimeler albayım bazı anlamlara gelmiyor.
Toplam Hit: 2063 Toplam Mesaj: 12