T-Blog V1.0 (ASP) Çıktı.!
-
Merhaba
Script Teması Ücretsiz Bir Css Template Sitesinden İndirilmiştir ve Editlenmiştir.Kodlaması Bana ve Yardımda Bulunan Arkadaşlara Aittir. Fthrkl,Tk ve Emre Kıyak'a yardımlarından dolayı teşekkürler.
-----------------
## Kurulum ##
= Sıkıştırılmış Haldeki Dosyaları Ftp den Hostunuza Atmak ve Yüklenmesini Beklemek
= Panel Şifresini sifreli_sayfa.asp den değiştirmek 5.Satır da.
= databese yolunuda baglanti.asp den kendinize göre değiştiriniz.
= Panel adresi yntm.asp den ulasabilirsiniz.
-----------------
## T-BLog v1.0 Özellikleri ##
= BLog"a yazı ekleme silme düzenleme
= Yazıya Yapılan yorumları silme
= Resim ekleme silme düzenleme
= Hakkımda sayfası düzenleme
= Z.Defterine Yazı ekleme silme düzenleme
= Bağlantılar
= Son Konular
= Son Yorumlar
= Defterden Yazılar
= Arama Yapma
= Kategori Ekleme Silme Düzenleme
= Bazı BBCODE ler
= Tüm Güvenlik Önlemleri
= İletişim Sayfası
= Panelden İletişime Geçenleri Görme Silme
= Yönetici panelindeki linkler Blog Sayfasi | Yorum Sayfası | Kategori Sayfası | Hakkımda Sayfası | Resimler Sayfası | Z.Defteri Sayfası | Iletisim Sayfası | Çıkış Yap
-----------------
Şimdilik Bu kadar v2.0 da gelecek olan özelliklerden bazıları;
= En Son Eklenen Resimlerin Anasayfada Gözükmesi
= Resimlere Yorum Yapma
= Resimlere Yapılan Yorumları düzenleme silme
= Belki Yapılacak Yorumların Yönetici tarafından okunup öyle onaylanması
= Arşiv
= Anket
= Takvim
-----------------Test Etmek İçin :
İndirmek İçin :
-
1 bir blog için çok fazla dosya yokmu içinde
2 gözüme şimdi çarptı <%=blog("baslik")%> diye filtrelenmemiş yerler gördüm
3 kodlaması çok sade olmuş
4 footer'da Copyright © 2008 blogadi.com. şeklinde kalmış orayı panele bağlayabilirdin.kolay gelsin..
-
saol
dedim ilk versiyonu bir çıkarayım ne gibi istekler eksiklikler var bakayım ona göre en kısa sürede 2.versiyonu çıkarayım dedim.
edt : 4. sorunda alt.asp var ordan değiştirilebiliyor.
-
seo yapmanı öneririm.adresler değişsin
-
hacı çok güzel olmuş script. geliştirmek için ideal
-
koçum benim yaa senin miydi o script. bastım dün akşam onayı :P
işte tariqat müridi :D aspdepo senlen gurur duyuyo :P
edit : aspdepo dan indirin lan , eğer site açılmazsa aspindire geçin :P
-
çok sade ve optimize olmuş.Tebrikler..
-
güzel olmuş eline sağlık bir sonraki versiyonda ajaxla js lerle feln süslersen daha iyi olur :D
-
güzel olmuş. bazı yerlerde bağlantıları kapamayı unutmuşun, flood koruması yok, karakter filtrelemesi yapmamışsın bi kaç karakteri filtrelemişsin ancak tarayıcıdan oluşabilecek Türkçe karakterlerin saçmalamasına engel olmak için karakter filtrelemesini genişletmen lazım. query kontrolü sadece isnumeric den ibaret sen sağlama al onuda genişlet.
-
buda ikinci yorumum olsun.
Hocam senin harici linkten haberin yok heralde?
Birde herşeyi filtrelemelisin.Herşeyi SQL 'den çekmek daha iyidir.
Copyright tarihini, panel bilgilerini bile oradan çekmelisin.
Tabi ekstradan dosya şeklindede koruyabilirsin paneli.. 2 kat güvenli olur.
-
pesimistzombie bunu yazdı:
-----------------------------
güzel olmuş. bazı yerlerde bağlantıları kapamayı unutmuşun, flood koruması yok, karakter filtrelemesi yapmamışsın bi kaç karakteri filtrelemişsin ancak tarayıcıdan oluşabilecek Türkçe karakterlerin saçmalamasına engel olmak için karakter filtrelemesini genişletmen lazım. query kontrolü sadece isnumeric den ibaret sen sağlama al onuda genişlet.
-----------------------------tabi herkes senin gibi 2354653216843216841 sürüm blog çıkarmıyo :P
:D:D
nerelerdesin görüşemiyoz , bi tek mssql db taşıyacağım zaman mı göreşeceğiz pesü :D
