Tablo Yarattırmak!
-
hocam easy php kullanmıyorm..Fakat dediğin gibioldu bnde biraz karıştırdıktan sonra buldum..:D
<? } ?> yerine <?php } ?> yazmam gerekiyormuş bundan sonra öle yazıyorum bir hata vermiyor..:d
-
ndmylmz bunu yazdı:
-----------------------------
hocam easy php kullanmıyorm..Fakat dediğin gibioldu bnde biraz karıştırdıktan sonra buldum..:D
yerine yazmam gerekiyormuş bundan sonra öle yazıyorum bir hata vermiyor..:d
-----------------------------İyi bakalım gözün aydın :D
Toplam Hit: 2124 Toplam Mesaj: 13
