Tahri Blog (:

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Abizittin
    Abizittin's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Haziran/2008
    Erkek
    muhammedonur bunu yazdı:
    -----------------------------

    Abizittin bunu yazdı:
    -----------------------------
    hoca tahripad e dosya yükleyemiyoruz ki flash disk kullanmayalım :D
    -----------------------------

    hex olarak açıp yapıştıracan :D


    -----------------------------

    açarmısın biraz onu :) 

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    stringcompare
    stringcompare's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Ağustos/2006
    Erkek

    HexEditor indir. sonra dosyanı hexeditor ile aç ve oradaki stringi al tbt ye yapıştır :D ama çok büyük dosya yollayamazsın :d

    aslında rene bunu kolaylaştırabilir eklenti eklese altına süper olur :D ama herşeye güvenlik açığı oluşur diyen arkadaşlar bunada aynını diyeceği için ısrar etmiyorum.

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    iLLuMiNaTi
    iLLuMiNaTi's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 08/Mart/2007
    Erkek
    renegadealien bunu yazdı:
    -----------------------------

    O kadar istediniz notepadi, oturdum yazdım...

    180 civarı kişi kullanıyor...

    gerçi en başta ben kullanmam diodum ama manyak işe yarıyor, flashdisk fln kullanmama gerek kalmadı :)

    blog fln olmaz bu arada, arkjadaşlık sitesimi burası... 


    -----------------------------

    bilgisayara haftada bi format attoğımı düşünürsek sık kullanılanlarım gidiyo unutuyorum ama note pad benim sık kullanılanlarım oldu baya işe yarıyo yaw :D

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Sigortacı
    DJ_Alper
    DJ_Alper's avatar
    Bilgi/Destek Madalyası
    Kayıt Tarihi: 03/Ocak/2006
    Erkek
    renegadealien bunu yazdı:
    -----------------------------

    O kadar istediniz notepadi, oturdum yazdım...

    180 civarı kişi kullanıyor...

    gerçi en başta ben kullanmam diodum ama manyak işe yarıyor, flashdisk fln kullanmama gerek kalmadı :)

    blog fln olmaz bu arada, arkjadaşlık sitesimi burası... 


    -----------------------------

    blog sayfaları olsa güzel olur elemanın fikri benim aklıma geldi öncedende bu sitede olacak iş değil o sakat iş :D

    notepad e gelince Tahribat için yapılmış en gereksiz şey bence :)


    Sorularınızı cilginsigortaci@gmail.com a yazabilirsiniz cevaplar instagram sayfasında >>>instagram/cilginsigortaci/ █║▌│█│║▌║││█║▌║▌║
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ★★★★★
    Genki
    Genki's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Ağustos/2005
    Erkek

    bi aralar subdomain dağıtılcaktı. Tee ne zaman. Yalan oldu galiba. Tekrar onun gibi bişi olması mümkün mü ?

    edit:

     ahada konunun linki 

    http://www.tahribat.com/forumdisplayfolder.asp?Sayfa=1&folderid=3031

     maili kaptık şimdi sıra sub da :P

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Tekken'deki Eddy
    Prometheus
    Prometheus's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Aralık/2002
    Erkek
    Genki bunu yazdı:
    -----------------------------

    bi aralar subdomain dağıtılcaktı. Tee ne zaman. Yalan oldu galiba. Tekrar onun gibi bişi olması mümkün mü ?

    edit:

     ahada konunun linki 

    http://www.tahribat.com/forumdisplayfolder.asp?Sayfa=1&folderid=3031

     maili kaptık şimdi sıra sub da :P


    -----------------------------

     

    oldu o zaten de sonradan kapandı. devam ettiremedi ilgilenen arkadaşlar.

    bi ara dediğin kaç yıl önce :)


    ________ inspired by love and guided by knowledge _______
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Gözlükçü
    vanhelsink
    vanhelsink's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Haziran/2007
    Erkek

    elleşmetin kalsın böle bulandırmayın suyu

     

Toplam Hit: 3158 Toplam Mesaj: 18