Tahri Blog (:
-
muhammedonur bunu yazdı:
-----------------------------Abizittin bunu yazdı:
-----------------------------
hoca tahripad e dosya yükleyemiyoruz ki flash disk kullanmayalım :D
-----------------------------hex olarak açıp yapıştıracan :D
-----------------------------açarmısın biraz onu :)
-
HexEditor indir. sonra dosyanı hexeditor ile aç ve oradaki stringi al tbt ye yapıştır :D ama çok büyük dosya yollayamazsın :d
aslında rene bunu kolaylaştırabilir eklenti eklese altına süper olur :D ama herşeye güvenlik açığı oluşur diyen arkadaşlar bunada aynını diyeceği için ısrar etmiyorum.
-
renegadealien bunu yazdı:
-----------------------------O kadar istediniz notepadi, oturdum yazdım...
180 civarı kişi kullanıyor...
gerçi en başta ben kullanmam diodum ama manyak işe yarıyor, flashdisk fln kullanmama gerek kalmadı :)
blog fln olmaz bu arada, arkjadaşlık sitesimi burası...
-----------------------------bilgisayara haftada bi format attoğımı düşünürsek sık kullanılanlarım gidiyo unutuyorum ama note pad benim sık kullanılanlarım oldu baya işe yarıyo yaw :D
-
renegadealien bunu yazdı:
-----------------------------O kadar istediniz notepadi, oturdum yazdım...
180 civarı kişi kullanıyor...
gerçi en başta ben kullanmam diodum ama manyak işe yarıyor, flashdisk fln kullanmama gerek kalmadı :)
blog fln olmaz bu arada, arkjadaşlık sitesimi burası...
-----------------------------
blog sayfaları olsa güzel olur elemanın fikri benim aklıma geldi öncedende bu sitede olacak iş değil o sakat iş :Dnotepad e gelince Tahribat için yapılmış en gereksiz şey bence :)
-
bi aralar subdomain dağıtılcaktı. Tee ne zaman. Yalan oldu galiba. Tekrar onun gibi bişi olması mümkün mü ?
edit:
ahada konunun linki
http://www.tahribat.com/forumdisplayfolder.asp?Sayfa=1&folderid=3031
maili kaptık şimdi sıra sub da :P
-
Genki bunu yazdı:
-----------------------------bi aralar subdomain dağıtılcaktı. Tee ne zaman. Yalan oldu galiba. Tekrar onun gibi bişi olması mümkün mü ?
edit:
ahada konunun linki
http://www.tahribat.com/forumdisplayfolder.asp?Sayfa=1&folderid=3031
maili kaptık şimdi sıra sub da :P
-----------------------------oldu o zaten de sonradan kapandı. devam ettiremedi ilgilenen arkadaşlar.
bi ara dediğin kaç yıl önce :)
-
elleşmetin kalsın böle bulandırmayın suyu
