Tahri Volpeypır
-
yorumlar sizin dostlarım.
http://img250.imageshack.us/img250/323/manyaktahribatja4.jpg
-
ilk görenlerden biri olrak süper diyorum
-
Güzel olmuş
-
ahaha binalar falan hoş... çok geçerli olmuş.
-
İlk önce emeğe saygı. Yani ellerine sağlık. Şimdi eleştiri ben beğenmedim ama zevkler ve renkler tartışılmazmş;)
-
saol hayatım tşk eleştirin için :D
-
saolasın hoş olmuşt abenim matrix ikizlerimin yerini tutamaz :D
http://whatisthematrix.warnerbros.com/rl_img/The_Twins_1280x1024.jpg -
güzel olmuş hacı eline sağlık
-
tskler 1024x768 bu!
-
1. tahribat hiç bir zaman c:\ diskinde bulunmamıştır..
Tahribat hiç bir zaman vhost gibi plesk yardımı ile kurulmamıştır,
D:\Tahribat.Com\www dur klasörü...
Bizim gibi servercılara hakarettir bu, plesk, vhosts fln coluk cocuk işidir lütfen düzeltelim :)
-
hersey iyide o vhost fılan sag uste kosedekı yazılar kalksa tam olcak .genede gsl is eline saglık hacı :)
Toplam Hit: 5154 Toplam Mesaj: 25
