Tahribat Animasyon Screenshot - 3D
-
tbt için bi aniömasyon yapim dedim :F
yapımı devam ediyo 2b tane sıkrinşat aldım ,

-
güzel bişeye benziyo. bu arada hani benim logom :)
-
sanane bunu yazdı:
-----------------------------
güzel bişeye benziyo. bu arada hani benim logom :)
-----------------------------
fcn'ye yaptırdıydın ya :F -
senden de isterim :F
cidden bi logoya daha ihtiyacım olacak. müsait bi zamanında bakarsan sevinirim :)
-
inception bunu yazdı:
-----------------------------
sanane bunu yazdı:
-----------------------------
güzel bişeye benziyo. bu arada hani benim logom :)
-----------------------------
fcn'ye yaptırdıydın ya :F
-----------------------------hahah hiç gülcegim yoktu ya :D
bu arada güzel gözüküo incept tabi bitmiş halini bekliyoruz
-
dostum materyal degil de shader kulanamni tevsiye ederim. sahader kulanmiyosan da birazcik specular ver yazialra ;) cok muthis olur ;)
-
Harika gözüküyor, dört gözle bekliyorum bitmesini.
-
Dj_DooM3 bunu yazdı:
-----------------------------
dostum materyal degil de shader kulanamni tevsiye ederim. sahader kulanmiyosan da birazcik specular ver yazialra ;) cok muthis olur ;)
-----------------------------
specularla deniyim hocam şimdi :D
diğer yorumlar içinde teşekklür ederim :F -
hocam hemen bitir güzel birşeye benziyor
-
dpit dplugini varmı sende
-
wert bunu yazdı:
-----------------------------
dpit dplugini varmı sende
-----------------------------
yok hocam bene arıyorum onu ama yok nette demosu var sadece :F
@Mrsari - teşekkürler hocam :W
