Tahribat Antalya Buluşması 2
-
apokontek bunu yazdı:
-----------------------------Melik bunu yazdı:
-----------------------------
MaTRaX bunu yazdı:
-----------------------------
bugun ve yarin olmaz. onun disinda onumuzdeki 2 ay boyunca her bulusmaya katilirim. yer ve zaman ayarlayin. yer buyuk ihtimal cumhuriyet meydani olur, ki olsun. actionlu bi bulusma olsun :D
-----------------------------Adam Dövcez sanki hoca :D
Ayın 25'inde yapalım ?
-----------------------------ulan 25.de yaparsan bız nasıl gelıcez...
-----------------------------
20-21i olsun herkes gelebiliyosa gelsin iste. maximum 24u olsun engel olmasin. edit: bana sonra haber verin hastanedeyim. tlfndan giriyorum. -
apokontek bunu yazdı:
-----------------------------
Melik bunu yazdı:
-----------------------------
MaTRaX bunu yazdı:
-----------------------------
bugun ve yarin olmaz. onun disinda onumuzdeki 2 ay boyunca her bulusmaya katilirim. yer ve zaman ayarlayin. yer buyuk ihtimal cumhuriyet meydani olur, ki olsun. actionlu bi bulusma olsun :D
-----------------------------Adam Dövcez sanki hoca :D
Ayın 25'inde yapalım ?
-----------------------------ulan 25.de yaparsan bız nasıl gelıcez...
-----------------------------Hacı Senin geldiğindede yaparız amk :F
-
snnyk bunu yazdı:
-----------------------------
kürsi yaşıyomuki buluşma düzenliyo :)
-----------------------------Xursi'ler ölmez vatan bölünmez :|
--------------
Efras bunu yazdı : d
ben antalyadayım 3 gün daha burdayım ))
yaparsanaız gelirim
-----------------
kop gel bizim cafeye ... Kaç gündür buradasın Allah bilir insan bir haber verir.
-----------
Melik sınavlardan sonra ayarlaya abi milletin sınavı var işi var gücü var .
.
edit: Novalgin'e falanda haber verelim .
-
bende ıspartadayım vizeler 9-17 nisan da... vizelerden önce olursa daha doğrusu vizelerden kısa birsüre önce olsa katılamam ancak lakin fakat vizelerden sonra olursa hertürlü katılırım inş :)
-
1. si ne zaman oldu
film gibi
tbt antalya buluşması 1
tbt antalya buluşması 2
iyi hayırlı görüşmeler. antalyalı müritleri seviyoruz.
-
beni unutmuşsunuz ;)
-
hocalar 26 sından sonra yokum :| ygs den sonra yapak demeyin. once yapın geleyim
-
25i iyidir ;)
-
daha geç olmazmı ?
25 i gibi otelde iş görüşmem olabilr
-
23-24 olsun bizin olsun :|
