Tahribat Bilgi Bankası :S
-
hata mesajı veriyor düzeltilmesini arzulamaktayım :)) adminlerim bi bakıwerin bankaya ne olmuş :S
-
ben girdim hoca yaa... bir daha denesene....ya da ben bir daha gireyim dur bi sn. :)
-
http://www.tahribat.com/doccatlist.asp
bomba gibi olm iyi misin sen :D -
Dün bankanın atm sine molotof kokteyl atıldı
-
yok abi yanlışım yok çatır çatır girio !! sen kapak siteyi.. tekrar uye girişi yap bi bence ! ole dene....
-
on defa bu bu mesajla karşılaştım :D
Microsoft OLE DB Provider for ODBC Drivers error '80004005'
[Microsoft][ODBC SQL Server Driver][SQL Server]There are no rows in the current fetch buffer.
/doc.asp, line 74
panik oldum bi den :)
-
hee aynı mesac bende de var :)
-
refresh edince geliyor.
-
abi war bi problem ama çözer rene hoca :)
-
Deca şeetmi$ : Dün bankanın atm sine molotof kokteyl atıldı
------------------
Puhahha amk :D yarıldım
bende de aynı problem çıkıor fakat f5 yapınca gidior. -
5 kez denedim hepsinde açtı :S
Toplam Hit: 2253 Toplam Mesaj: 18
