Tahribat Chat Mrc Bolumu Soru Oneri
-
eskiden tahriabtta mrc chat icin bolum vardi sanirim buzul filanda modmuydu neydi herneyse bu bolum neden kapatildi bulamadim bilmiyorum merak ediyorum
birde tahribattaki uyeler icin mirc sohbet alani olusturulsa guzel olmazmi isteyen girer konusur muhabbet eder msn olmuyor herzaman :d nebileyim merak ettim bilgilendirip dusuncelerinizi paylasirsaniz hosuma gider :)
-
bin kere acildi bin kere kapandi
bi daha acilmasinin bi anlami yok
-
niye kapandı ? ben açık olduğu zamanlar pek öle muhabbet filan etrmeyi sewmezdim hiç girmemiştim :C içerde ne pis işler dönüyo bi bilgim yok
-
gerek yok :)
-
açılması taraftarıyım
-
en cok ben istiyorum ama.. vardir bir promlemli yani acilmasin istiyorsaniz acilmasin.. guzel olur yani acilirsa.. nasil bi cumle oldu bu yaw :/ :)
-
ah ulan ah eski irc günleri neydi öyle :D ne geyik dönerdi anasını satıyım ya :S
-
user: !seen amele_2
Tahribot: 31 çekiyor abi
:) :D Hey gidi İRc.tahribat.com
-
aslında tekrar acılsa harika olur ama bir bakıma gerek de yok.her gun bi öneri geliyo durun bakalım daha neler cıkaCak :)
Rene hocama iş cıkarmayın uleyn...
zaten adamın basında bin tane iş var :)
-
irc. tekrar açilmicak.
Toplam Hit: 2377 Toplam Mesaj: 10
