Tahribat Com Da Kaç Kişi Konyadan ?
-
valla yerimde hoca yanlış anlaşılcak şimdi parantez içinde yazalım(etli ekmek yani)
-
gel ben sana havzandan yediririm hem de :):) ister bıçak arası ister etlekmek.. Yada farklı bişi istersin tandır kebabı filan? Yada fırın kebabı?
Hepsini siktiret mevlana söyleyim sana..(bilmeyenler dalga geçer şimdi mevlana hem et hemde peynirden içi olan börek çeşididir lezzetli bir öğle ve akşam yemeği sayılabilir) -
mevlana yedim galiba hoca.etle karışık kaşar vardı çek çek kaşar geliodu böle of offf konuşmayalım şimdi acaip canım çekti=))
-
ben artvinli sayilirim ama hollanddayim holandadan yokmu :d
-
Tugrulbaba sen simdi mevlana dedim ya canım acayip cekti a.q biilonmu 1.5 mevlanıyı alacan yanında bi ayran mevlanayı yerken yağları akacak böle of ulen of sora doymayacan bi tek daha söleyecen
nese bi gün insallah konya dısında gelen tbtcilere yediririz Yeni Bi Yer kesfettim msnde sana sölerim
Ha Bizim Pilavlarımızda meshurdur dügünlerde herkez pilav dökülür pilava dediysem normal pilav deil
10 kişi faln bi masaya oturur Ayran Çorbası,Bamya Çorbası,Etli Pilaz(Artık Masanın Gidisatına Baglı Sahsen benim Oturdugum Bi Masa 10-15 Tabak Pilav Yer) ,İrmik Helvası,Sütlaç En Sonu Serbet Artık Serbette Kaç Tabak Yersen
Tavsiye:Eger Bi Dügünde Yemek Yiyeceksiniz Konyanın Meshur Kundurucaları Var Onlarla Oturun -
offf offff olm durun ya : D
-
a q konyalılar belli etti kendini.
NAMAZ NİYAZ BOĞAZ sırf :):) -
kardeş onu bunu bırakın da MENZİLli var mı aranız da bir kaç tane kardeş buldum şimdiden...
-
gonyalıyık etliekmek kafalıyık :D
bende konyalıyım a.k -
ooo Bızıl'da konyalıymış :D yokmu başka :D
Toplam Hit: 3250 Toplam Mesaj: 27
