folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Tahribat Edirne Buluşması.



Tahribat Edirne Buluşması.

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    xous
    xous's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Mayıs/2007
    Erkek

    forumdada facebook grubundada çok edirneli var.

    edirne buluşması düzenlesek nasıl olur. tanışıp kaynaşmış oluruz :)


    sokayım onun tezine...
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    onalti
    onalti's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Şubat/2009
    Erkek

    düşünmüştüm ama fırsat bulamadım demeyi istemezdim ama malesef öyle.

    ben varım. finallerden önce bi buluşsak iyi olur.

     


    Naber lan filozoflar.
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    xous
    xous's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Mayıs/2007
    Erkek

    aynen 80 ilde buluşma oldu bi biz yapamadık :)


    sokayım onun tezine...
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    onalti
    onalti's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Şubat/2009
    Erkek

    konuyu canlı tutalım.

    nerde diğer kızanlar..


    Naber lan filozoflar.
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    xous
    xous's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Mayıs/2007
    Erkek

    fişek mişek vardı 1 2 şopar toplarız şimdi :)


    sokayım onun tezine...
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    onalti
    onalti's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Şubat/2009
    Erkek

    aman hoca ne şoparı:)


    Naber lan filozoflar.
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    fisek
    fisek's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Ekim/2007
    Erkek

    Aynen yaaa ne zaman yapıyoruz :) dağa gecen gün söyledim buluşma düzenliyelim diye :)


    Beni hep kavgalarımdan bildiler...Sevdiğim kız, sevdiğimi bilmeyen kız.Yalnız, çaresiz, belimde tabanca. Sevdiğimden, sevdiğim için kaçtım. Kafanı kaldırıp bi Bak !!! Cennette Cehennemde Bu Dünyada... An gelir Izdırap dolar,İsyanlar Başlar ... Ve An gelir Ölmek İstersin... Namluya bir mermi sürüp Kendine veda Edersin... Parmağın Tetikdetir Ama.. O tetik o kadar ağır gelir ki insana.. Çekemezsin !!
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    xous
    xous's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Mayıs/2007
    Erkek

    farketmez herzaman uyar gideriz şarap içmee :)


    sokayım onun tezine...
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HolySeclorum
    HolySeclorum's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Mart/2007
    Erkek

    Zaman yok,finaller var vs.. Bu tür şeylere zaman ayırmak zor :D


    Her Hakkım Saklıdır
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    fisek
    fisek's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Ekim/2007
    Erkek

    aynen :D


    Beni hep kavgalarımdan bildiler...Sevdiğim kız, sevdiğimi bilmeyen kız.Yalnız, çaresiz, belimde tabanca. Sevdiğimden, sevdiğim için kaçtım. Kafanı kaldırıp bi Bak !!! Cennette Cehennemde Bu Dünyada... An gelir Izdırap dolar,İsyanlar Başlar ... Ve An gelir Ölmek İstersin... Namluya bir mermi sürüp Kendine veda Edersin... Parmağın Tetikdetir Ama.. O tetik o kadar ağır gelir ki insana.. Çekemezsin !!
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    onalti
    onalti's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Şubat/2009
    Erkek

    3 kişi nerde toplancaz :)

    bizi kaldıracak kapasitede mekan varmıdır acaba :)


    Naber lan filozoflar.
Toplam Hit: 2252 Toplam Mesaj: 32