Tahribat İndexi Lazım..

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Free_Mans
    Free_Mans's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Haziran/2009
    Erkek

    Rene imzasında demiş ki;

    Msn, Icq, Yahoo, Camfrog Video Chat, Telefon, Fax, Teleks, Telefax tarzı iletişim aygıtları ve uygulamalarını; 
    Facebook, Yonja, Hi5, Hi10, Netlog, Tagged, Habibimol tarzı arkadaşlık sitelerini kullanmıyorum... Gerekli soru ve istek ve öneriler için Tahribat.Com anasayfasındaki iletişim mailini kullanabilirsiniz... Halen beni msne eklemeye calışan bir grup öküze not : Gerekli soru ve istek ve öneriler için Tahribat.Com anasayfasındaki iletişim mailini kullanabilirsiniz... 

     

    adam telefon kullanmıyorum demiş :)  


    www.homecept.com | Ev dekorasyon ürünleri, konsept tasarımlar
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    JohnD
    JohnD's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 19/Ekim/2008
    Erkek

    as3programmer bunu yazdı:
    -----------------------------

    Rene imzasında demiş ki;

    Msn, Icq, Yahoo, Camfrog Video Chat, Telefon, Fax, Teleks, Telefax tarzı iletişim aygıtları ve uygulamalarını; 
    Facebook, Yonja, Hi5, Hi10, Netlog, Tagged, Habibimol tarzı arkadaşlık sitelerini kullanmıyorum... Gerekli soru ve istek ve öneriler için Tahribat.Com anasayfasındaki iletişim mailini kullanabilirsiniz... Halen beni msne eklemeye calışan bir grup öküze not : Gerekli soru ve istek ve öneriler için Tahribat.Com anasayfasındaki iletişim mailini kullanabilirsiniz... 

     

    adam telefon kullanmıyorum demiş :)  


    -----------------------------

    atıyo lan çömezlerden korunmak için yoksa %70 ini kullanıyo ======) ))))))))))))))))))))


    DOM..
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Pc-ErrOr
    Pc-ErrOr's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Aralık/2007
    Erkek
    nie beleş site açıp index atıon len ayıp değilmi..

    Dalgasız denizde herkes kaptan.
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    fifsonic
    fifsonic's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Nisan/2009
    Erkek
    yenılen pehlivan güreşe doymazmış gerçi bu elemanın güreşlik bi yeri kalmamış muhahaha helal tbt ye

    sinir bozucuyum... inatçıyım... anti ciddiyim... kopuğum... kıskancım.. sevimliyim... duygusalım... üff...deli doluyum... çabuk sinirlenirim a$ığım... sahipleniciym... acımasızım... gizemliyim... Ben Bir FENERBAHÇELİYİM (:
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Free_Mans
    Free_Mans's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Haziran/2009
    Erkek

    JohnD bunu yazdı:
    -----------------------------

    as3programmer bunu yazdı:
    -----------------------------

    Rene imzasında demiş ki;

    Msn, Icq, Yahoo, Camfrog Video Chat, Telefon, Fax, Teleks, Telefax tarzı iletişim aygıtları ve uygulamalarını; 
    Facebook, Yonja, Hi5, Hi10, Netlog, Tagged, Habibimol tarzı arkadaşlık sitelerini kullanmıyorum... Gerekli soru ve istek ve öneriler için Tahribat.Com anasayfasındaki iletişim mailini kullanabilirsiniz... Halen beni msne eklemeye calışan bir grup öküze not : Gerekli soru ve istek ve öneriler için Tahribat.Com anasayfasındaki iletişim mailini kullanabilirsiniz... 

     

    adam telefon kullanmıyorum demiş :)  


    -----------------------------

     

    atıyo lan çömezlerden korunmak için yoksa %70 ini kullanıyo ======) ))))))))))))))))))))


    -----------------------------

     

    :) acaba? Gerçi bu kadar da çağ gerilenmiş yaşanmazda :) 


    www.homecept.com | Ev dekorasyon ürünleri, konsept tasarımlar
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    whopper
    whopper's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Haziran/2008
    Erkek

    as3programmer bunu yazdı:
    -----------------------------

    JohnD bunu yazdı:
    -----------------------------

    as3programmer bunu yazdı:
    -----------------------------

    Rene imzasında demiş ki;

    Msn, Icq, Yahoo, Camfrog Video Chat, Telefon, Fax, Teleks, Telefax tarzı iletişim aygıtları ve uygulamalarını; 
    Facebook, Yonja, Hi5, Hi10, Netlog, Tagged, Habibimol tarzı arkadaşlık sitelerini kullanmıyorum... Gerekli soru ve istek ve öneriler için Tahribat.Com anasayfasındaki iletişim mailini kullanabilirsiniz... Halen beni msne eklemeye calışan bir grup öküze not : Gerekli soru ve istek ve öneriler için Tahribat.Com anasayfasındaki iletişim mailini kullanabilirsiniz... 

     

    adam telefon kullanmıyorum demiş :)  


    -----------------------------

     

    atıyo lan çömezlerden korunmak için yoksa %70 ini kullanıyo ======) ))))))))))))))))))))


    -----------------------------

     

    :) acaba? Gerçi bu kadar da çağ gerilenmiş yaşanmazda :) 


    -----------------------------

    Deşifre etmeyin lan agayı :W

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Free_Mans
    Free_Mans's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Haziran/2009
    Erkek
    Evet deşifre etmeye gerek yok. rene hala 146 ile bağlanıyo nete :) Tuvalete gidince kapatıyo, yemek yerken kapatıyo :) Çok yazmasın die :D

    www.homecept.com | Ev dekorasyon ürünleri, konsept tasarımlar
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Sigortacı
    DJ_Alper
    DJ_Alper's avatar
    Bilgi/Destek Madalyası
    Kayıt Tarihi: 03/Ocak/2006
    Erkek

    hort :) gnün anlam ve önemi şey oluyo


    Sorularınızı cilginsigortaci@gmail.com a yazabilirsiniz cevaplar instagram sayfasında >>>instagram/cilginsigortaci/ █║▌│█│║▌║││█║▌║▌║
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    PoLiZei
    PoLiZei's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Eylül/2005
    Erkek

    güzelmişş iyibir nostalji oldu zigzavor.com domain düşmüş link var sağda solda almak isteyen olursa alsın :)


    Hayat paylasmaktır
Toplam Hit: 8706 Toplam Mesaj: 30