Tahribat İndexi Lazım..
-
Rene imzasında demiş ki;
Msn, Icq, Yahoo, Camfrog Video Chat, Telefon, Fax, Teleks, Telefax tarzı iletişim aygıtları ve uygulamalarını;
Facebook, Yonja, Hi5, Hi10, Netlog, Tagged, Habibimol tarzı arkadaşlık sitelerini kullanmıyorum... Gerekli soru ve istek ve öneriler için Tahribat.Com anasayfasındaki iletişim mailini kullanabilirsiniz... Halen beni msne eklemeye calışan bir grup öküze not : Gerekli soru ve istek ve öneriler için Tahribat.Com anasayfasındaki iletişim mailini kullanabilirsiniz...adam telefon kullanmıyorum demiş :)
-
as3programmer bunu yazdı:
-----------------------------Rene imzasında demiş ki;
Msn, Icq, Yahoo, Camfrog Video Chat, Telefon, Fax, Teleks, Telefax tarzı iletişim aygıtları ve uygulamalarını;
Facebook, Yonja, Hi5, Hi10, Netlog, Tagged, Habibimol tarzı arkadaşlık sitelerini kullanmıyorum... Gerekli soru ve istek ve öneriler için Tahribat.Com anasayfasındaki iletişim mailini kullanabilirsiniz... Halen beni msne eklemeye calışan bir grup öküze not : Gerekli soru ve istek ve öneriler için Tahribat.Com anasayfasındaki iletişim mailini kullanabilirsiniz...adam telefon kullanmıyorum demiş :)
-----------------------------atıyo lan çömezlerden korunmak için yoksa %70 ini kullanıyo ======) ))))))))))))))))))))
-
nie beleş site açıp index atıon len ayıp değilmi..
-
yenılen pehlivan güreşe doymazmış gerçi bu elemanın güreşlik bi yeri kalmamış muhahaha helal tbt ye
-
JohnD bunu yazdı:
-----------------------------as3programmer bunu yazdı:
-----------------------------Rene imzasında demiş ki;
Msn, Icq, Yahoo, Camfrog Video Chat, Telefon, Fax, Teleks, Telefax tarzı iletişim aygıtları ve uygulamalarını;
Facebook, Yonja, Hi5, Hi10, Netlog, Tagged, Habibimol tarzı arkadaşlık sitelerini kullanmıyorum... Gerekli soru ve istek ve öneriler için Tahribat.Com anasayfasındaki iletişim mailini kullanabilirsiniz... Halen beni msne eklemeye calışan bir grup öküze not : Gerekli soru ve istek ve öneriler için Tahribat.Com anasayfasındaki iletişim mailini kullanabilirsiniz...adam telefon kullanmıyorum demiş :)
-----------------------------atıyo lan çömezlerden korunmak için yoksa %70 ini kullanıyo ======) ))))))))))))))))))))
-----------------------------:) acaba? Gerçi bu kadar da çağ gerilenmiş yaşanmazda :)
-
as3programmer bunu yazdı:
-----------------------------JohnD bunu yazdı:
-----------------------------as3programmer bunu yazdı:
-----------------------------Rene imzasında demiş ki;
Msn, Icq, Yahoo, Camfrog Video Chat, Telefon, Fax, Teleks, Telefax tarzı iletişim aygıtları ve uygulamalarını;
Facebook, Yonja, Hi5, Hi10, Netlog, Tagged, Habibimol tarzı arkadaşlık sitelerini kullanmıyorum... Gerekli soru ve istek ve öneriler için Tahribat.Com anasayfasındaki iletişim mailini kullanabilirsiniz... Halen beni msne eklemeye calışan bir grup öküze not : Gerekli soru ve istek ve öneriler için Tahribat.Com anasayfasındaki iletişim mailini kullanabilirsiniz...adam telefon kullanmıyorum demiş :)
-----------------------------atıyo lan çömezlerden korunmak için yoksa %70 ini kullanıyo ======) ))))))))))))))))))))
-----------------------------:) acaba? Gerçi bu kadar da çağ gerilenmiş yaşanmazda :)
-----------------------------Deşifre etmeyin lan agayı :W
-
Evet deşifre etmeye gerek yok. rene hala 146 ile bağlanıyo nete :) Tuvalete gidince kapatıyo, yemek yerken kapatıyo :) Çok yazmasın die :D
-
hort :) gnün anlam ve önemi şey oluyo
-
güzelmişş iyibir nostalji oldu zigzavor.com domain düşmüş link var sağda solda almak isteyen olursa alsın :)
