Tahribat Kan Bağışı
-
allah şifa versin de
Arayan kişiyi tanımıyorum fakat zor durumda olmasaydı aramazdı.
bu nasil olur ki rastgale bi numara mi çevirdi ihtiyaç sahibi :S
-
antivirus bunu yazdı
allah şifa versin de
Arayan kişiyi tanımıyorum fakat zor durumda olmasaydı aramazdı.
bu nasil olur ki rastgale bi numara mi çevirdi ihtiyaç sahibi :S
Yok hocam kartalda üye olmuştum bağış gerekirse diye oradan almışlar numarayı.
birde şu alperin sitesindeki listeye erişmek için kullanıcı adı pw istiyor
bilen yazabilirmi konusunu araştırdım bulamadım.
-
Sezpanhe bunu yazdıantivirus bunu yazdı
allah şifa versin de
Arayan kişiyi tanımıyorum fakat zor durumda olmasaydı aramazdı.
bu nasil olur ki rastgale bi numara mi çevirdi ihtiyaç sahibi :S
Yok hocam kartalda üye olmuştum bağış gerekirse diye oradan almışlar numarayı.
birde şu alperin sitesindeki listeye erişmek için kullanıcı adı pw istiyor
bilen yazabilirmi konusunu araştırdım bulamadım.
google dökümanından çek hoca
şifreyi bende unuttum zaten :D bir ara bakarım
bu arada şifreyi bilsem bile burdan yazacağımımı sanıyorsun hocu?
müridlerin cep telefonu felan var orada
o konudaki linkleri başka konularda paylaşmayalım lütfen
DJ_Alper tarafından 25/Eyl/13 09:01 tarihinde düzenlenmiştir -
Her kimse geçmiş olsun allah şifa versin istanbulda olsam gelirdim ama kan almazlar sanırım benden . O yüzden bu tarz konulara anca şifa mesajı yazabiliyorum malesf
-
Herkes sağolsun.
Konu silinebilir. Teşekkürler
