Tahribat Paintball Buluşması
-
HoLyCat bunu yazdıMiqRoP bunu yazdı
Davetiye SyspioniC nickli müride organizasyon yapması için verilmiştir. İyi eğlenceler şimdiden. :)
ÇAlışmalar araştırmalar devam ediyor:)
Surprizler olacak ;)
Paintball ı herkes izleyecek canlı olarak ;)
Ali biz aliyle bugun baktıkta go proların fiyatlar kol gibi ya :D
-
Cesnist bunu yazdıHoLyCat bunu yazdıMiqRoP bunu yazdı
Davetiye SyspioniC nickli müride organizasyon yapması için verilmiştir. İyi eğlenceler şimdiden. :)
ÇAlışmalar araştırmalar devam ediyor:)
Surprizler olacak ;)
Paintball ı herkes izleyecek canlı olarak ;)
Ali biz aliyle bugun baktıkta go proların fiyatlar kol gibi ya :D
Sponsor buldum, haber bekliyorum ;)
-
HoLyCat bunu yazdıCesnist bunu yazdıHoLyCat bunu yazdıMiqRoP bunu yazdı
Davetiye SyspioniC nickli müride organizasyon yapması için verilmiştir. İyi eğlenceler şimdiden. :)
ÇAlışmalar araştırmalar devam ediyor:)
Surprizler olacak ;)
Paintball ı herkes izleyecek canlı olarak ;)
Ali biz aliyle bugun baktıkta go proların fiyatlar kol gibi ya :D
Sponsor buldum, haber bekliyorum ;)
Hadi ya :D hayırlısı hocam
-
gelebilirim eger duzgun mekan olursa :D
gecen yaptik bizim arkadaslarla, 7-2 koyduk.
plan ve taktik var bende :P uygularsak bayrak her zaman bizde :D
-
Ben ve Ersekmen'i de katın listeye. Eski Kore gazileriyiz...
NaZi_ tarafından 30/Ağu/13 20:54 tarihinde düzenlenmiştir -
Sir..
Yes Commander ! -
Baska bir hayalim daha ( gelemiyorum ) :(
-
erdibaba06 bunu yazdı
Baska bir hayalim daha ( gelemiyorum ) :(
Destur :))
daha belli bile değil olup olmayacağı :)
-
bende izmirden takım toplanırsa katılabilirim hatta suhatuna nickli arkadaşta gelebilir bizden izmirde 2 kişi rewolt84, suhatuna
-
beyaban bunu yazdı
izmirde olursa bende gelirim
izm bende warım
