Tahribat PM Nöbetçisi V0.1
-
celoron bunu yazdı:
-----------------------------hotboy bunu yazdı:
-----------------------------
mümkünse kodları paylaşabilir misin? mümkün değilse de canın sağolsun ;)
-----------------------------elbette. aslında açıklmalarıda eklicektim ama sonra eklerim;
http://www.csubasi.com/python/tpm.py
derelemek için py2exe yi kullandım.
-----------------------------teşekkürler hocam, çok katkısı oldu bunun ;)
-
celoron bunu yazdı:
peki o pencereleri nasıl yapıyosun :|
-----------------------------FOXXLY bunu yazdı:
-----------------------------hocam sen bu kodları bi görsel bi programla filan mı yazdın yoksa öle elle filan mı :|
-----------------------------elle yazdım hocam
----------------------------- -
FOXXLY bunu yazdı:
-----------------------------
peki o pencereleri nasıl yapıyosun :|
-----------------------------wxpyton api si sayesinde.
-
benım anlamadıgım versiyon nie 0.1 hocam 1.0 olmuyormu :S
-
1011010 bunu yazdı:
-----------------------------
benım anlamadıgım versiyon nie 0.1 hocam 1.0 olmuyormu :S
-----------------------------beta :D
-
bu post tamamen deneme amaçlıdır. tbt konu nöbetçisinin zamanlamalı kontrolünü denemek içindir
