Tahribat Sidik Yarışdırmaca Vrs:1.0
-
evet herkez gelen en yuksek adsl veya telefon faturasını yazsın bana en cok 758 milyoncuk girdi size??
-
500YTL ;) Dialer Yemiştim.. :D
-
bizm karşı aprtmanda cocua 890 :D
-
adsl 35 ytl
telefon 48 ytl geldi :)
en fazla bu kadar :P -
Oha ahjı .. Sen açmayacanda Kim açcak ßu ßaşlıgı.. : ) Harbi girmiş ama ; D One a.k toplarım larımı Yoksa sadece 1 faturamı ? way a.k Koskoca iş hanı felan dicem ondada öle gelmez . D
-
eski sevgilime 740ytl gelmişti beni aramaktan zuha ama cok acıdım bea paraya;)
-
yaa beyler nası oluyo bu sabit dilmi a.q sınırlı falan olsada gb başınamı ne ücret alıyolardı öle biliyorum ben hem dialer olsa farkedermi sanki yaa sabit diolar a.q
-
en fazla 29 ytl geldi :D
-
Eskiden 21 milyon gelmişti fena koymuştu a.q 10 sene öncesi vardır..Bakmayın 21 olduğuna çok iyi paraydı bea:) Maske"yi aramıştım ufakken :D
-
ya ben yenı aldım adsl daha vermedım ilk aylıgı ama tam olarak nasıl oldunuda anlamadım
şimdi gb para alıyolar yoksa girdiğin saatte gortemı para alıyolar :S -
en fazla 25 ytl oda dialup
Toplam Hit: 5581 Toplam Mesaj: 41
