Tahribat Siyah Kurdele
-
Siteye Hain Saldırılar İçin Siyah Kurdele Koyulabilir mi. Ayrı Bi Konu Hakkında Bilen Arkadaşlara Bişi Soracağım. Bu Kadar şehit verilmesi Askerlerimizin Saldırıya Uğraması Sonucu Ulusal Yas Neden İlan Edilmiyor.. Bayrakların Yarıya İndirilmesi Gerekiyor. Camilerde Halka Bu Konu Hakkında Birlik Ve Beraberliğimizin Daha Sağlam Kurulması Konusunda Vaaz verilmesi Gerekmez mi.
-
Öncelikle camilerde bu konuda bilgi veriliyor, millet bütünlüğü ve beraberliği anlatılıyor.
Onun dışında ananıda al git diyen birindemi sen yas, yada bayrak indirme bekliyorsun ?
Gülerim sana..
-
hakkaride 6 şehitte konulmadıda izmirdeki 1 şehit için neden konulsun diye sormazlarmı adama?
devamlı dursun teröre lanet diye zaten hergün şehit geliyor a.q
-
Tahribata siyah kurdele iyi fikir.
-
senenin yarısı yasta geçer ozaman ben kendimi bildim bileli bu hain saldırıların ardı arkası kesilmedi türkiyede üç kuşak terörle büyüdü
-
tahribata türkiye şartlarında siyah kurdele koyulursa; Yine bu türkiye şartlarında biz o siyah kurdeleyi kaldıramayız arkadaş !
-
DJ_Alper bunu yazdı
hakkaride 6 şehitte konulmadıda izmirdeki 1 şehit için neden konulsun diye sormazlarmı adama?
devamlı dursun teröre lanet diye zaten hergün şehit geliyor a.q
sadece izmirdeki bir asker için konulsun demiyorum bende şırnakta askerlik yaptım cok saldırı geçiş gördüm bir sürü katır getirdiler geçiş sonrası püskürtülek teröristlerden. geçen sene yazın başında geçmişule baskınını biliyorum şırnakta sınırda. çukurcada bu vatanın birliği için şehit olan 24 asker için de bu vatan için gece nöbet tutan herkes için bayrak yarıya indirilmeli bence.. bu ülkenin varlığını korudukları için devletinde onlara saygı göstermesi gerektiği içinde ülkede bayrakların yarıda olması lazım...
-
camide şehitlere dua ederler 10dk sonra dolambaçlı yoldan tayyip sen çok yaşa feto sen çok yasa sinyalleri verilir çoğunda
-
narkozMRT bunu yazdı
Siteye Hain Saldırılar İçin Siyah Kurdele Koyulabilir mi. Ayrı Bi Konu Hakkında Bilen Arkadaşlara Bişi Soracağım. Bu Kadar şehit verilmesi Askerlerimizin Saldırıya Uğraması Sonucu Ulusal Yas Neden İlan Edilmiyor.. Bayrakların Yarıya İndirilmesi Gerekiyor. Camilerde Halka Bu Konu Hakkında Birlik Ve Beraberliğimizin Daha Sağlam Kurulması Konusunda Vaaz verilmesi Gerekmez mi.
13 şehit verildiğinde metanetimizi korumalıyız diyen bi başbakan dan bunu yapmasını nasıl beklersin ki?
diğer tarafta da; Kubilay adında Bir subay şehit oldu diye "Menemen'i yakın" diyen Mustafa Kemal..
-
bu ülkede artik şehit haberlerinin artik hiç bi önemi yokmuş gibi gösteriliyor.
gazetelerde nerdeyse artik 3 . sayfa haberlerine layik gören bi medya var .
bir iki on yüz kaç şehit oldugu farketmez bizim medyamiz en fazla 1 gün haber yapar .
yani şunu demek istiyorum artik şehit olmasi insanlari artik şaşirtmiyor hani özel bi durum degilmiş gibi bi hale geliyor o yüzden böyle şeylere
kalkişmiyor kimse .
en fazla yaptiklari kocaman 100 metre boyunda bi bayrak alip şehitler ölmez vatan bölünmez diye bağirip ertesi gün hiç bişey olmamiş gibi
davranan bi millet olduk artik ve o millet sokakta yaptiği şu gösteriyi sandıkta yapsa belki bi çözüm olacaktir fakat kimse sokaktaki cesaret ettiği
gibi ayni cesareti sandıkta gösteremiyor işte.
yazılacak çok şey var aslında ama ne için kim için bilen yine bildiğini okuyacak ayni tas ayni hamam olacak .
-
Bencede bir kurdele konulmalı. ( İlelebet Sabit Kalsın )
