Tahribat Siyah Kurdele

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    narkozMRT
    narkozMRT's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 29/Ekim/2005
    Erkek

    Siteye Hain Saldırılar İçin Siyah Kurdele Koyulabilir mi. Ayrı Bi Konu Hakkında Bilen Arkadaşlara Bişi Soracağım. Bu Kadar şehit verilmesi Askerlerimizin Saldırıya Uğraması Sonucu Ulusal Yas Neden İlan Edilmiyor.. Bayrakların Yarıya İndirilmesi Gerekiyor. Camilerde Halka Bu Konu Hakkında Birlik Ve Beraberliğimizin Daha Sağlam Kurulması Konusunda Vaaz verilmesi Gerekmez mi.


    Ne Olursan Ol Beni Bul ; https://www.facebook.com/izmirliyimmm
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    iLLuMiNaTi
    iLLuMiNaTi's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 08/Mart/2007
    Erkek

    Öncelikle camilerde bu konuda bilgi veriliyor, millet bütünlüğü ve beraberliği anlatılıyor.

    Onun dışında ananıda al git diyen birindemi sen yas, yada bayrak indirme bekliyorsun ?

    Gülerim sana..

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Sigortacı
    DJ_Alper
    DJ_Alper's avatar
    Bilgi/Destek Madalyası
    Kayıt Tarihi: 03/Ocak/2006
    Erkek

    hakkaride 6 şehitte konulmadıda izmirdeki 1 şehit için neden konulsun diye sormazlarmı adama?

    devamlı dursun teröre lanet diye zaten hergün şehit geliyor a.q


    Sorularınızı cilginsigortaci@gmail.com a yazabilirsiniz cevaplar instagram sayfasında >>>instagram/cilginsigortaci/ █║▌│█│║▌║││█║▌║▌║
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Retro
    by_Tet
    by_Tet's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Mayıs/2012
    Erkek

    Tahribata siyah kurdele iyi fikir.


    iyibu! yeniden..
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    goldfinger
    goldfinger's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Temmuz/2008
    Erkek

    senenin yarısı yasta geçer ozaman ben kendimi bildim bileli bu hain saldırıların ardı arkası kesilmedi türkiyede üç kuşak terörle büyüdü

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    angelofhope
    angelofhope's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 16/Temmuz/2008
    Erkek

    tahribata türkiye şartlarında siyah kurdele koyulursa; Yine bu türkiye şartlarında biz o siyah kurdeleyi kaldıramayız arkadaş !


    Programming is our Religion, Algorithms are Our Bible & We ./make Our Own GOD
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    narkozMRT
    narkozMRT's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 29/Ekim/2005
    Erkek
    DJ_Alper bunu yazdı

    hakkaride 6 şehitte konulmadıda izmirdeki 1 şehit için neden konulsun diye sormazlarmı adama?

    devamlı dursun teröre lanet diye zaten hergün şehit geliyor a.q

    sadece izmirdeki bir asker için konulsun demiyorum bende şırnakta askerlik yaptım cok saldırı geçiş gördüm bir sürü katır getirdiler geçiş sonrası püskürtülek teröristlerden. geçen sene yazın başında geçmişule baskınını biliyorum şırnakta sınırda. çukurcada bu vatanın birliği için şehit olan 24 asker için de bu vatan için gece nöbet tutan herkes için bayrak yarıya indirilmeli bence.. bu ülkenin varlığını korudukları için devletinde onlara saygı göstermesi gerektiği içinde ülkede bayrakların yarıda olması lazım...


    Ne Olursan Ol Beni Bul ; https://www.facebook.com/izmirliyimmm
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    jawsap67
    jawsap67's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Eylül/2007
    Erkek

    camide şehitlere dua ederler 10dk sonra dolambaçlı yoldan tayyip sen çok yaşa feto sen çok yasa sinyalleri verilir çoğunda


    Düzen hayatından memnun, düzülen ne zaman değişecek
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    CellyM
    CellyM's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Mart/2008
    Erkek
    narkozMRT bunu yazdı

    Siteye Hain Saldırılar İçin Siyah Kurdele Koyulabilir mi. Ayrı Bi Konu Hakkında Bilen Arkadaşlara Bişi Soracağım. Bu Kadar şehit verilmesi Askerlerimizin Saldırıya Uğraması Sonucu Ulusal Yas Neden İlan Edilmiyor.. Bayrakların Yarıya İndirilmesi Gerekiyor. Camilerde Halka Bu Konu Hakkında Birlik Ve Beraberliğimizin Daha Sağlam Kurulması Konusunda Vaaz verilmesi Gerekmez mi.

    13 şehit verildiğinde metanetimizi korumalıyız diyen bi başbakan dan bunu yapmasını nasıl beklersin ki?

    diğer tarafta da; Kubilay adında Bir subay şehit oldu diye "Menemen'i yakın" diyen Mustafa Kemal..


    http://www.tahribat.com/Murit-CellyM/
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    antivirus
    antivirus's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Eylül/2006
    Erkek

    bu ülkede artik şehit haberlerinin artik hiç bi önemi yokmuş gibi gösteriliyor.

    gazetelerde nerdeyse artik 3 . sayfa haberlerine layik gören bi medya var . 

    bir iki on yüz kaç şehit oldugu farketmez bizim medyamiz en fazla 1 gün  haber yapar .

    yani şunu demek istiyorum artik şehit olmasi insanlari artik şaşirtmiyor hani özel bi durum degilmiş gibi bi hale geliyor o yüzden böyle şeylere

    kalkişmiyor kimse .

    en fazla yaptiklari kocaman  100 metre boyunda bi bayrak alip şehitler ölmez vatan bölünmez diye bağirip ertesi gün hiç bişey olmamiş gibi 

    davranan bi millet olduk artik  ve o millet sokakta yaptiği şu gösteriyi sandıkta yapsa belki bi çözüm olacaktir  fakat kimse sokaktaki cesaret ettiği 

    gibi ayni cesareti sandıkta gösteremiyor işte.

    yazılacak çok şey var aslında ama ne için kim için bilen yine bildiğini okuyacak ayni tas ayni hamam olacak .


    Nev-i Şahsına Münhasır.
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    THT2005
    THT2005's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Eylül/2005
    Erkek

    Bencede bir kurdele konulmalı. ( İlelebet Sabit Kalsın )


    Burası Türkiye... Yaşanacak , Yaşanmış , Yaşanan olayların hepsi normaldir.
Toplam Hit: 2060 Toplam Mesaj: 16