Tahribat Skin (Grafiği) Anlamayan İçin :)
-
muhahahaa:D:D:D:D:D:D
-
Onu boşverin var mıydı, yok mudu ? :)
Hadi bakalım kim haklı çıkacak kavgaya DEVAM! :D
Sadece susalım ve seyredelim sonunda bilir kişi elbet bir açıklama yapar :D -
ne flashsından bahsediyosun hocay tahribat flashlı olmadiiki aq :( hadi gladionun kafası güzel benimde mi güzel yoksa :(
-
Sanki biz uyduriyoruz flashı
-
Tabikide vardı aq : )
-
nerde vardı a.q ben niye hatırlamıyom öyleyse?
-
bende hatırlamıyorum bişeycik :) uydurma sorci :P
Toplam Hit: 2222 Toplam Mesaj: 18
