Tahribat Sohbetleri Yapsak ?
-
Fikir iyi. Döküman niteliği taşıyacağından ileride de izlenip faydalanılabilir. Konular yeterli sayıya ulaştığında da TBT dökümanları arasında yerini alır.
-
Satranç, Android ve Java konularında ben konuşabilirim.
-
süper ötesi olur, yönetim desteğiyle yürürlüğe geçirilirse harika olur
-
@Unbalanced
Hacım çok güzel olur.O zaman Mimar hoca olur dediyse ilk programı Java üzerine yapalım konuk olarak Mimar hoca ve Jpriesti alalım.
@Ka1nsha
Hocam internette incelediğim kadarıyla Uğur Özyılmazel Javacı değil.Bize alanı Java üzerine olan birileri lazım.Onu başka bir programa saklayalım.
-
u235 bunu yazdı
@Unbalanced
Hacım çok güzel olur.O zaman Mimar hoca olur dediyse ilk programı Java üzerine yapalım konuk olarak Mimar hoca ve Jpriesti alalım.
@Ka1nsha
Hocam internette incelediğim kadarıyla Uğur Özyılmazel Javacı değil.Bize alanı Java üzerine olan birileri lazım.Onu başka bir programa saklayalım.
tamam hocam olur da bunun tarihi ne olmalı mesela? ben mimar hoca ya da sorayım hangi günler uygun diye sanırm akşam vakitlerinde olmalı da
-
JPriest bunu yazdı
Satranç, Android ve Java konularında ben konuşabilirim.
satranç mükemmel olur izlerim ben
-
hocam mimar hoca şunu yazdı
Cumartesi haricinde gün olarak bir Cuma akşamı saat 21:00 en uygun zaman olur.
-
Süper olur valla.
-
Bahis hakkın da bütün bildiklerimi anlatabilirim.
-
u235 bunu yazdı
@Unbalanced
Hacım çok güzel olur.O zaman Mimar hoca olur dediyse ilk programı Java üzerine yapalım konuk olarak Mimar hoca ve Jpriesti alalım.
@Ka1nsha
Hocam internette incelediğim kadarıyla Uğur Özyılmazel Javacı değil.Bize alanı Java üzerine olan birileri lazım.Onu başka bir programa saklayalım.
Bende zaten python hakkında dedim la :(
İlk program java hakkındaysa okey tamam youtube kanalı açın da şimdiden.
Bu arada haftasonları olursa güzel olur malum final haftası
