folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Tahribat T-Shirt Bastıracam



Tahribat T-Shirt Bastıracam

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    expert
    expert's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Ekim/2002
    Erkek
    walla süper olur beyler ya bi tasarım yapılsında bastıralım bea...

    la bi git xD çoğu konuyu okurum. çok azına post atarım :D çok önemliyse pm at.. kaanabak kardeşimm, seni unutmayacağım.. :(
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    nukeshore
    nukeshore's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 13/Ocak/2003
    Erkek

    baya guzel tasarımlar cıkmıstı ozaman, yalan oldu ama.


    011011100111010101101011011001010111001101101000011011110111001001100101
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    yu-ka
    yu-ka's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Eylül/2005
    Erkek
    yapıldığı zaman haberimiz olsun bide fiyattan haber edin bize kaca mal olacak bu t-shırt aslında gozel olur bee hadi bahimmm gorimmm sizi
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    GolgeleR
    GolgeleR's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Ekim/2005
    Erkek
    bence 3d photoshop bölümünden iyi anlayan bi arkdaş bir grafik çizsin tahribatla ilgili onu göndersin url olarak bizde kopyalayıp kendimiz bastıralım okmi?

    BAN
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    PacoRabanne
    PacoRabanne's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Eylül/2005
    Erkek
    BEYLER BUNU MUTLAKA YAPTIRALIM BURDAN SİTE ADMİNLERİNE SESLENİYORUM MUTLAKA BÖYLE Bİ ŞEY OLSUN AMA KALİTE Bİ ŞEY OLSUN YANİ ARAMIZDA O KADAR ÇOK GRAFİKER TASARIMCI VARKİ ONLARIN ORTAK KARARIYLA ÇOK SAĞLAM Bİ LOGO BULURUZ SİYAH T-ŞÖRT ÜSTÜNE DAMGAMIZI YAPIŞTIRIRIZ. ARKAYADA "DALIMIZI KIRANIN AĞACINI KÖKÜNDEN SÖKERİZ" İN İNGİLİZCESİNİ YAZARIZ ÇÜNKÜ İNGİLİZCE OLURSA DAHA Bİ ŞELKİLLİ DURUR MİLLET MERAK EDER A.K. DÜŞÜNSENİZE ABİİ BU SİTEYE ÜYE OLAN İNSANLAR TÜRKİYENİN DÖRT BİR YANINDA BÜTÜN TÜRKİYE BİZİM TARİKATI DUYAR HERKES BURAYA ÜYE OLMAK İÇİN BİRBİRİNİ YER TABİİ O ZAMANDA PARALI ÜYELİK ÇIKAR

    Fuck this world if they cant understand me!!!
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    osmansan
    osmansan's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Eylül/2005
    Erkek

    Yaw millet ne t-shirti kışa girmek üzereyiz şöle kaban üzerine yazalım yada tahribat logolu kışlık ürünler yapalım mesela Tahribat eldiven, tahribat bere, tahribat çorap , tahribat kaşkol, tahribat kravat, tahribat ceket, tahribat bot


    bi bakmışız webi bırakmışız tekstile girmişiz iç çamaşırından tutki kumaş satımına kadar..


    zuhahahahahaha


    tahribat jartiyer ,tahribat kilotlu çorap


     



    ..
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    osmansan
    osmansan's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Eylül/2005
    Erkek

    ..
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    swordofdarkness
    swordofdarkness's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Ağustos/2003
    Erkek
    o değil de tbt comdom gider bak...

    Kısa Pantolon, Paslı Çakı, Dizde Kabuk Bağlamış Yara, Kısa Çakı, Paslı Pantolon, Yarası Gözde Kalmış Kabuk
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SpY-EaFw
    SpY-EaFw's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Ağustos/2005
    Erkek
    muhauha condom ii fikir baq :D şaka bi yana t-shirt işi güzel olurdu haa :(

    ilk oyu bu sefer ben kullanamadım :Y abi ben kullanmadan oy vermeyin aq
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Fikibok
    KaptaN
    KaptaN's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 30/Ağustos/2005
    Erkek

    burdan gtafikci arkadaşlarsa sesleniyorum onlar tasarlasınlar  grafikleri bastırmak isteyen bastırsın valla cok güzel olur

Toplam Hit: 4039 Toplam Mesaj: 25