Tahribat T-Shirt Bastıracam
-
walla süper olur beyler ya bi tasarım yapılsında bastıralım bea...
-
baya guzel tasarımlar cıkmıstı ozaman, yalan oldu ama.
-
yapıldığı zaman haberimiz olsun bide fiyattan haber edin bize kaca mal olacak bu t-shırt aslında gozel olur bee hadi bahimmm gorimmm sizi
-
bence 3d photoshop bölümünden iyi anlayan bi arkdaş bir grafik çizsin tahribatla ilgili onu göndersin url olarak bizde kopyalayıp kendimiz bastıralım okmi?
-
BEYLER BUNU MUTLAKA YAPTIRALIM BURDAN SİTE ADMİNLERİNE SESLENİYORUM MUTLAKA BÖYLE Bİ ŞEY OLSUN AMA KALİTE Bİ ŞEY OLSUN YANİ ARAMIZDA O KADAR ÇOK GRAFİKER TASARIMCI VARKİ ONLARIN ORTAK KARARIYLA ÇOK SAĞLAM Bİ LOGO BULURUZ SİYAH T-ŞÖRT ÜSTÜNE DAMGAMIZI YAPIŞTIRIRIZ. ARKAYADA "DALIMIZI KIRANIN AĞACINI KÖKÜNDEN SÖKERİZ" İN İNGİLİZCESİNİ YAZARIZ ÇÜNKÜ İNGİLİZCE OLURSA DAHA Bİ ŞELKİLLİ DURUR MİLLET MERAK EDER A.K. DÜŞÜNSENİZE ABİİ BU SİTEYE ÜYE OLAN İNSANLAR TÜRKİYENİN DÖRT BİR YANINDA BÜTÜN TÜRKİYE BİZİM TARİKATI DUYAR HERKES BURAYA ÜYE OLMAK İÇİN BİRBİRİNİ YER TABİİ O ZAMANDA PARALI ÜYELİK ÇIKAR
-
Yaw millet ne t-shirti kışa girmek üzereyiz şöle kaban üzerine yazalım yada tahribat logolu kışlık ürünler yapalım mesela Tahribat eldiven, tahribat bere, tahribat çorap , tahribat kaşkol, tahribat kravat, tahribat ceket, tahribat bot

bi bakmışız webi bırakmışız tekstile girmişiz iç çamaşırından tutki kumaş satımına kadar..
zuhahahahahaha
tahribat jartiyer ,tahribat kilotlu çorap



-
-
o değil de tbt comdom gider bak...
-
muhauha condom ii fikir baq :D şaka bi yana t-shirt işi güzel olurdu haa :(
-
burdan gtafikci arkadaşlarsa sesleniyorum onlar tasarlasınlar grafikleri bastırmak isteyen bastırsın valla cok güzel olur
Toplam Hit: 4039 Toplam Mesaj: 25
