Tahribat Uygulamasi
-
kurcalamayın amk. sanki bana mobile arayüz olsa çok birşey değişecek, asp.net mvc ile yazılsa çok değişecek. tbt la işte nereye evirirsen çevirir tbt. kurcalamayın...
-
DestinatioN bunu yazdı
harbiden ona gelene kadar önce siteye el atılmalı
benim için en büyük eksiklik, konuya biri yazdıgında yada biri mesajımı alıntıladıgında bana uyarı gelmemesi =(
Bu iyiymiş üstad. Aslında olursa iyi olur. -
La iyi boyle ya ellemeyin :)
-
tahref156 bunu yazdıDestinatioN bunu yazdı
harbiden ona gelene kadar önce siteye el atılmalı
benim için en büyük eksiklik, konuya biri yazdıgında yada biri mesajımı alıntıladıgında bana uyarı gelmemesi =(
Bu iyiymiş üstad. Aslında olursa iyi olur.
+1 -
RockZs bunu yazdıHolyOne bunu yazdı
Ona gelmeden ağır bi modernleştirme çalışmasına ihtiacı var
şeyhim siteyi bozmayın ya.. biz böyle seviyok.
aynen ya ben de bu tasarımı seviyorum, değişmeyin sakın
-
THT2005 bunu yazdıtahref156 bunu yazdıDestinatioN bunu yazdı
harbiden ona gelene kadar önce siteye el atılmalı
benim için en büyük eksiklik, konuya biri yazdıgında yada biri mesajımı alıntıladıgında bana uyarı gelmemesi =(
Bu iyiymiş üstad. Aslında olursa iyi olur.
+1+1
-
HolyOne bunu yazdı
Ona gelmeden ağır bi modernleştirme çalışmasına ihtiacı var
bence sitenin hiç bir eksiği gediği yok. belki table kullanılan dizaynı div lere çevirsen iyi bir css bilen elemanla mobil de uyumlu olur.
-
RockZs bunu yazdıHolyOne bunu yazdı
Ona gelmeden ağır bi modernleştirme çalışmasına ihtiacı var
şeyhim siteyi bozmayın ya.. biz böyle seviyok.
aynen
-
mRBerkay bunu yazdıRockZs bunu yazdıHolyOne bunu yazdı
Ona gelmeden ağır bi modernleştirme çalışmasına ihtiacı var
şeyhim siteyi bozmayın ya.. biz böyle seviyok.
aynen
illa şekli değişecek demiyoruzki =)
üstteki önerim temaya uygun olarak sadece pm olarak bildirilebilir
-
DestinatioN bunu yazdı
harbiden ona gelene kadar önce siteye el atılmalı
benim için en büyük eksiklik, konuya biri yazdıgında yada biri mesajımı alıntıladıgında bana uyarı gelmemesi =(
alıntı yapıldığında olsa güzel olur . mesela ben şimdi bu mesajı yolladım ama belki de senin hiç bir zaman haberin olmayacak :(
