Tahribat Wallpaper V.O2
-
Hadi Güle güle kullanın..
1.o

2.o

8mm.
-
sanki bunu daha öncede bu sitede görmüştüm?
-
Gercekten cok guzel olmus ellerine saglik 8mm, yalniz $ain abim gormesin gaza gelen bi abimdir kendisi daitir buralari allah korusun..
-
MuTReFT bunu yazdı:
sanki bunu daha öncede bu sitede görmüştüm?
Daha once rene bir başlığı kızıp silmişti,bende başka birinin wallpaper başlığına eklemiştim. tabi başlık gidince resimlerde gitti.Designer kardeşim bir grafik&tasarımcı. Onunla beni kıyaslamam mümkün olamaz zaten Ouz.
Saygılar..
-
bende resimler açılmadı, nedendir?
-
Aynen acılmıyo..
-
cunku yok da ondan.kim çalıyorla resimleri..sergiye giderkene hiç ırsızlık yaparsınız siz abe
-
Ben size Resimlerin niye acilmadigini soyleyeyim.
Cunku Resimlerin bulundugu Site Hesabına verilen Bandwith 'i dolmus.
12 saat sonra acilirsa bakarız insaalah..Siteye girmeye calisdiginizda su mesaji okuyabilirsiniz.
The bandwidth quota for this website has been exceeded. The site will be back online within 12 hours.
DomainDLX members are given a monthly bandwidth quota of 1000 MB with their free hosting accounts -
güzel olmuş aga bunların hepsini bi yerde toplamak klazım wallpaper bölümü diye v,bişey acsınlar begenilenler oraya eklensin isteyen indirebilsin dimi.....
-
-
http://www.tahribat.com/img/wallpaper/Designer_ordu_1024.jpg bu harika olmu$
Toplam Hit: 5961 Toplam Mesaj: 18
