Tahribat Wap Versiyonu
-
Cep telefonundan girmekte foruma mesaj yazmak dışında sorun çıkacağını sanmıyorum.
http://www.tahribat.com/index.asp?notop=on
Bu sekilde girersen birazdaha azaltirsin boyutu
-
Ben Laptop aldım turkcellden 150 mb beleş hedıye geldı gırebılıyorum zaten gırısde yapıyorum ama cevap yazamıyorum :=)
-
Gunduz neden cevap yazamiyorsun hocam? browser olarak birde ne kullaniyorsun
-
HolyOne bunu yazdı:
-----------------------------Cep telefonundan girmekte foruma mesaj yazmak dışında sorun çıkacağını sanmıyorum.
http://www.tahribat.com/index.asp?notop=on
Bu sekilde girersen birazdaha azaltirsin boyutu
-----------------------------
şeyhim www.hepsibeles.net/cell gibi olamazmı
-
hoca wapdan daha önce yazılması egreken bi cok kısım var...
-
:D Allah kolaylık versin rene abü ..
Yasak olmasa xmlhttp ile aktif konuların ve içeriğinin wml kısmını sadece okunabilir şekilde yapardım fazla kontör ve mb kaymazdı bu şekilde nasıl giriyorsunuz ne kontör ne mb dayanır :/
-
ben telefondan giriyorum rahatça mesajda yazıorum..mini opera programını kullanıorum avea nın 9 kontöre 5 mb kotalı tarifesi yetio
-
pesimistzombie bunu yazdı:
-----------------------------
:D Allah kolaylık versin rene abü ..Yasak olmasa xmlhttp ile aktif konuların ve içeriğinin wml kısmını sadece okunabilir şekilde yapardım fazla kontör ve mb kaymazdı bu şekilde nasıl giriyorsunuz ne kontör ne mb dayanır :/
-----------------------------
kim dedi yasak olduğunu sordun mu :| belki deil :| bana okadarı da yeter :Dzaten fazlası lüx olur aktif konuları okusak çok bile öpte başına koy :D
-
notop işi iyiymiş telden girince çok kasyodu... bu arada wap wersiyonunda mesaj yazma niye sorun olsun ki? normal halinde bile sorun çıkmıyor. tabii wap mantığını bilmiyorum ama:D sadece aktif konular ve foruma girmiyor. ben de sadece ana sayfada gözüken konuları okuyabilior ve rahatlıkla cevap yazıyorum.
-
Ben tam su anda otobusteim ve bu cevabı nokia5300ımdan yazıyorum :D cep için opera mini programını indirin o giriyo tüm sitelere hemde java ;) programdan memnun kalacaksınız emin olun ;)
